152010
Book
In basket
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod redakcją Jerzego Altkorna ; aut.] Jerzy Altkorn [et al.] - Wydanie 3 zmienione i poszerzone - Kraków : Instytut Marketingu, 2001. - 436 stron : ilustracje ; 21 cm.
Marketing jest dzisiaj istotnym składnikiem filozofii świata interesów, podstawową orientacją menadżerską oraz zbiorem rynkowych narzędzi zarządzania. Polega on na sposobie myślenia i działania, który wykorzystuje zespół metod oraz instrumentów poznawania i kształtowania zewnętrznego otoczenia przedsiębiorstwa, a także jego organizacji, dla osiągania sukcesów na rynku. Stąd książka ta najogólniej rzecz biorąc, traktuje o tym, jak dokonywać wyboru koncepcji konkurencyjnego zachowania się na rynku i jak kształtować wizerunek firmy, jako wartość rynkową. (z przedmowy) [www.uek.pl]
Availability:
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. W-339 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. MgC-1012 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again