152010
Book
In basket
Zawsze uważałem, że najważniejszym zasobem każdej firmy są ludzie. To oni tworzą wartość, którą kupuje klient. Agata Stachowicz-Stanusch prezentuje w swojej książce w nowatorski sposób problematykę orientacji rynkowej przedsiębiorstwa. Autorka udowadnia w niej, że to nie plany marketingowe, budżety przeznaczone na reklamę i badania, czy też szumne deklaracje misji decydują o sukcesie przedsiębiorstwa, lecz wartości i normy, jakie prezentują uczestnicy organizacji. Praktyk zarządzania znajdzie tu jeszcze jedno: cenne wskazówki przeniesione z doświadczeń najlepszych zachodnich firm mówiące, jak kształtować siebie i swoich pracowników na drodze do rynkowego sukcesu". (Tomasz Czechowicz) [www.empik.com]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again