152056
Książka
W koszyku
Wszelkie programy zmian organizacyjnych, zarówno te związane z innowacjami technicznymi i przekształceniami strukturalnymi, jak i wprowadzające nowe wzory zachowań organizacyjnych, w gruncie rzeczy odnoszą się do tego, jak ludzie mają wykonywać swą pracę i jak układać swe stosunki z innymi. Dotyczą zatem systemu społecznego organizacji. Autorka analizuje sposób, w jaki organizacje zmieniają się i zarządzają procesem zmian, by stale poszerzać grono swoich klientów. W książce opisano: modele i sposoby przeprowadzania zmian w organizacji tworzenie kultury organizacyjnej w procesie zmian metody i techniki interwencji wpływające na zachowania pracowników w organizacji zadania konsultantów zmian reakcje członków organizacji na planowanie i wdrażanie zmian metody przekształcania się grup pracowników w zespoły wspierające zmiany Praca zawiera także studia przypadków dwóch organizacji - ABB i AT&T, które odniosły sukces dzięki umiejętnemu zarządzaniu zmianami, oraz zestaw czternastu ćwiczeń. [www.czytajtanio.pl]
Status dostępności:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 325-336. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej