148689
Book
In basket
(Zadbaj o Siebie)
Złość, zakłopotanie, bezradność to uczucia, których doznajemy zbyt często w kontaktach z innymi. Co czujemy, gdy w restauracji kelner nie podchodzi do nas przez piętnaście minut? Jak reagujemy, gdy ktoś poniża nas publicznie? Jak komunikować innym nasze uczucia, kiedy jesteśmy sfrustrowani? Nie ma prostych odpowiedzi. Jednak Autorzy podjęli próbę odpowiedzi na te i inne pytania. Nie musimy dłużej ukrywać nieprzyjemnych uczuć. NIe musimy wykrzykiwać swoich racji. Nie musimy też zastraszać innych, tak jak nie musimy im pozwalać, by źle nas traktowali. Książka ta nauczy nas nawiązywania relacji z innymi, które będą oparte na wzajemnym szacunku i akceptacji. Wprowadzenie w życie technik asertywnych zachowań zredukuje złość i stres w naszym życiu. Uwierzymy w siebie, będziemy zdrowsi i bardziej spontaniczni. [www.techniczna.com.pl]
Availability:
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. W-159.9 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-159.92 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony 244-245.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again