152064
Book
In basket
Marketing w gastronomii / Józef Sala. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 246, [1] s. : il. ; 21 cm.
Gastronomia jako ogniwo sfery usług pełni ważne funkcje gospodarcze i społeczne. Dostarczając wysoko przetworzone produkty żywnościowe, może korzystnie wpływać na poziom życia ludności i przyczyniać się do unowocześnienia spożycia. Książka stanowi całościowe opracowanie z dziedziny marketingu w gastronomii. Autor omówił w niej m.in.: istotę i rolę gastronomii w gospodarce rynkowej, pojęcie i specyfikę marketingu w gastronomii, strategie produktu w gastronomii indywidualnej, dystrybucję usług gastronomicznych, kształtowanie cen w gastronomii, promocję usług gastronomicznych. [www.merlin.pl]
Availability:
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
There are copies available to loan: sygn. F.2 - 64 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-339.13, MgC-1548 (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 241-[247].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again