152079
Książka
W koszyku
Marketing w gastronomii / Józef Sala. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 246, [1] s. : il. ; 21 cm.
Gastronomia jako ogniwo sfery usług pełni ważne funkcje gospodarcze i społeczne. Dostarczając wysoko przetworzone produkty żywnościowe, może korzystnie wpływać na poziom życia ludności i przyczyniać się do unowocześnienia spożycia. Książka stanowi całościowe opracowanie z dziedziny marketingu w gastronomii. Autor omówił w niej m.in.: istotę i rolę gastronomii w gospodarce rynkowej, pojęcie i specyfikę marketingu w gastronomii, strategie produktu w gastronomii indywidualnej, dystrybucję usług gastronomicznych, kształtowanie cen w gastronomii, promocję usług gastronomicznych. [www.merlin.pl]
Status dostępności:
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 64 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13, MgC-1548 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 241-[247].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej