149296
Book
In basket
W książce przedstawiono pedagogiczne ujęcie relacji zachowania człowieka uwikłanego w różne sytuacje społeczne. Szczególny nacisk położono na rodzinę i jej szczególne znaczenie w procesie przekazywania wzorów zachowań. Praca została podzielona na trzy części. Pierwsza, będąca przeglądem teorii, zawiera rozważania dotyczące kluczowym problemów dla przedmiotu pracy. W części drugiej opisano podstawowe założenia organizacji badań własnych wraz z uzasadnieniem własnej koncepcji procedury ich przeprowadzenia (założenia metodologiczne badań, narzędzia badawcze oraz dobór próby i jej charakterystyka). Część trzecia książki zawiera analizę wyników badań. Opisano doświadczenia rodzinne w czterech sferach (sytuacji społeczo-komunikatywnych, gotowości do działania, sytuacji zdrowotnych i relaksacyjnych oraz w wymiarze więzi emocjonalnych). W ostatnim rozdziale zebrano główne myśli wyrażane w toku wcześniejszych analiz. [www.impulsoficyna.com.pl]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-316.3 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 311-[322].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again