149368
Book
In basket
Psychologia mediów / Peter Winterhoff-Spurk ; przekład Piotr Włodyga. - Kraków : WAM, 2007. - 249, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
W jaki sposób mass media wpływają na ludzkie emocje? Co wiadomo o poznawczym oddziaływaniu mediów? Czy i jak mass media kształtują zachowania odbiorcy? Współczesna psychologia w swojej niemal stuletniej historii często i na różne sposoby zajmowała się zagadnieniami mediów, i to zarówno pod względem dydaktycznym, jak i badawczym, co z czasem nabrało takich rozmiarów, że zaczęto mówić o "psychologii mediów" jako o osobnej dyscyplinie psychologicznej. Jej zadaniem jest możliwie kompletny opis i wyjaśnienie tych przeżyć i zachowań jednostek, na które mają wpływ media komunikacji indywidualnej i masowej, oraz analiza warunków powstawania i zmian tych zachowań i przeżyć. Tej właśnie tematyce poświęcona jest niniejsza książka. Stanowi ona obszerne wprowadzenie - poparte wynikami licznych badań - w zagadnienia, teorie i osiągnięcia współczesnej psychologii mediów.
Availability:
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. W-316 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. MgC-6025 (1 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Copies are only available in the library: sygn. F.2 Cz - 316 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again