149071
Książka
W koszyku
Niezbędna lektura dla pracowników agencji reklamowych, pracowników działów marketingu i reklamy we wszystkich branżach, menadżerów i przedsiębiorców.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 657/659 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659, MgC-5069 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Wyd. 1 ukazało się pt.: Ukryta moc reklamy : co tak naprawdę wpływa na wybór marki?
Na okł.: w czym tkwi ukryta moc reklamy?, jak wywierać wpływ?, czym kierować się w planowaniu kampanii reklamowej?
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 153-155.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej