149529
Book
In basket
Niezbędna lektura dla pracowników agencji reklamowych, pracowników działów marketingu i reklamy we wszystkich branżach, menadżerów i przedsiębiorców.
Availability:
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
There are copies available to loan: sygn. F.2 - 657/659 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-659, MgC-5069 (2 egz.)
Notes:
General note
Wyd. 1 ukazało się pt.: Ukryta moc reklamy : co tak naprawdę wpływa na wybór marki?
Na okł.: w czym tkwi ukryta moc reklamy?, jak wywierać wpływ?, czym kierować się w planowaniu kampanii reklamowej?
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 153-155.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again