149481
Book
In basket
(Kreatywność)
Niniejsza książka jest rzetelnym i przystępnie napisanym leksykonem, zawierającym przeszło 200 pojęć niezbędnych do pełnego zrozumienia procesu komunikacji i używanych w badaniach kulturowych. Obejmuje ona zagadnienia dotyczące ludzkiego języka, życia społecznego, a także kwestie związane z kulturą popularną (mediami, subkulturami itd.). Jej autorzy, doświadczeni nauczyciele i wykładowcy, w sposób jasny oraz zwięzły definiują słowa-klucze współczesnej humanistyki. Wyjaśniają takie hasła, jak: "propaganda':"globalizacja':"cybernetyka': a nawet"styl':"pogłoska" czy "zdrowy rozsądek': Przy każdym terminie wskazują kontekst jego występowania, twórcę (jeśli taki istnieje) oraz wiele odniesień do literatury przedmiotu. Wszystko, abyś mógł, Czytelniku, lepiej orientowaćsię w dziedzinie komunikacji. Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych przeznaczone są nie tylko dla amatorów humanistyki - chcących pogłębić swoją wiedzę - ale i znawców tematu, pragnących zapoznać sięz aktualnym dorobkiem, a także stanowiskiem innych naukowców. Warto je mieć na swojej półce. [www.merlin.pl]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. MgC-5955 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 341-356.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again