148614
Książka
W koszyku
Podręcznik akademicki zawierający systematyczny wykład z zakresu teorii i badania konsumpcji. Autorzy przedstawiają w nim podstawowe pojęcia ze sfery konsumpcji oraz czynniki kształtujące poziom i strukturę konsumpcji, a także funkcje konsumpcji, prawidłowości jej rozwoju oraz nowe zjawiska i tendencje występujące w konsumpcji społeczeństw wysoko rozwiniętych. Omawiają także wyczerpująco źródła informacji o konsumpcji oraz pomiar i metody analizy konsumpcji. Podręcznik jest skierowany do studentów szkół wyższych uczelni różnych typów, słuchaczy studiów magisterskich i doktoranckich, ale powinni po niego sięgnąć praktycy zajmujący się zawodowo badaniami marketingowymi, polityką gospodarczą i społeczną oraz ochroną i edukacją konsumenta. [www.techniczna.com.pl]
Status dostępności:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-4783, MgC-4783/a (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 261-264. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Podręcznik akademicki.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej