152010
Book
In basket
(Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych ; t.3)
Wprowadzenie Część I Problemy kształcenia uczniów niepełnosprawnych w wybranych krajach europejskich Zmiany uwarunkowań rozwoju pedagogiki specjalnej w Niemczech Edukacja na poziomie średnim młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną ľ z doświadczeń krajów zachodnich Doświadczenia z edukacją upośledzonych umysłowo w Niemczech Kształcenie uczniów w granicznej strefie opóźnienia umysłowego na Słowacji Możliwości przygotowania zawodowego niepełnosprawnych umysłowo w Republice Słowackiej Organizacja kształcenia specjalnego w duńskiej szkole podstawowej Część II Polski system kształcenia specjalnego ľ orientacje teoretyczno-badawcze Pedagogika specjalna czy pedagogika szkoły specjalnej? (organizacja procesów) Orientacje teoretyczne w badaniach kształcenia osób niepełnosprawnych i ich implikacje praktyczne Kształcenie specjalne w kontekście wybranych zmian w systemie oświaty w Polsce Perspektywa badań nad systemem kształcenia uczniów niepełnosprawnych w Polsce ľ analiza możliwej i podejmowanej problematyki badań Część III Prawne i etyczne aspekty funkcjonowania osób niepełnosprawnych w Polsce Prawo dziecka do akceptacji, szacunku i przyjaznego porozumiewania się z rodzicami (chcemy dzieci chcianych i kochanych przez mądrych i odpowiedzialnych rodziców) Rola prawa w systemie wsparcia społecznego osób niepełnosprawnych Prawa osób niepełnosprawnych w aspekcie realizacji zasad sprawiedliwości społecznej. [www.empik.com].
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-615, MgC-89/III (2 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Copies are only available in the library: sygn. F.2 - 37 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again