148689
Book
In basket
(Przedsiębiorczość)
Podręcznik przedstawia kompleksowe ujęcie zagadfnień związanych z zachowaniem konsumenta, uwzględniające wszystkie jego aspekty oraz cały proces decyzyjny w kontekście ekonomicznym, psychologicznym, socjologicznym i historycznym. Autorzy omawiają zachowania nabywców w pełnym cyklu konsumpcji - od orientacji, wyboru, kupna poprzez użytkowanie, aż do pozbycia się produktu. Wielkim atutem tego podręcznika jest ujęcie całej problematyki w kontekście europejskim, w przeciwieństwie do innych książek, opartych głównie na badaniach i literaturze amerykańskiej oraz uwzględniających warunki i zwyczaje panujące w Stanach Zjednoczonych. Dodatkowymi atutami są: jasność i prostota wykładu, precyzyjnie zdefiniowane pojęcia, liczne przykłady, ilustracja problemów danymi pochodzącymi z badań europejskich (głównie Unii Europejskiej) oraz bogata literatura. [www.pwn.pl]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-366 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again