148780
Book
In basket
Fundamentem rozwoju Internetu, reklamy i mediów jest skuteczne komunikowanie. Wiele produktów nowej gospodarki ma charakter niematerialny i swoje wirtualne istnienie zawdzięcza wyłącznie procesom komunikowania elektronicznego. Nie jest już problemem wytworzenie produktu o dobrej jakości i parametrach użytkowyc h. Problemem jest przekonanie odbiorców, że takiego produktu potrzebują i trafienie do wyobraźni klienta. Wykorzystywane przez e-biznes nowe technologie oznaczają nowe mozliwości również w tej dziedzinie. Ci, którzy z nich nie skorzystają, zostaną w tyle. Nowoczesna komunikacja stała się nie tylko kluczem do rozwoju gospodarczego i awansu cywilizacyjnego, lecz także droga do indywidualnego sukcesu zawodowego tak w biznesie jak i w polityce. [www.diffin.com.pl]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-316.7 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again