149015
Książka
W koszyku
Fundamentem rozwoju Internetu, reklamy i mediów jest skuteczne komunikowanie. Wiele produktów nowej gospodarki ma charakter niematerialny i swoje wirtualne istnienie zawdzięcza wyłącznie procesom komunikowania elektronicznego. Nie jest już problemem wytworzenie produktu o dobrej jakości i parametrach użytkowyc h. Problemem jest przekonanie odbiorców, że takiego produktu potrzebują i trafienie do wyobraźni klienta. Wykorzystywane przez e-biznes nowe technologie oznaczają nowe mozliwości również w tej dziedzinie. Ci, którzy z nich nie skorzystają, zostaną w tyle. Nowoczesna komunikacja stała się nie tylko kluczem do rozwoju gospodarczego i awansu cywilizacyjnego, lecz także droga do indywidualnego sukcesu zawodowego tak w biznesie jak i w polityce. [www.diffin.com.pl]
Status dostępności:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.7 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej