148731
Book
In basket
Prezentowana publikacja poświęcona jest zagadnieniom instytucjonalnej praktyki pedagogicznej nauczyciela-wychowawcy na przestrzeni blisko 80 lat polskiej państwowości. Autorka omawia miedzy innymi ogólne zagadnienia teoretyczno-metodologiczne, między innymi badania rzeczywistości wychowawczej, funkcje i zadania wychowawcy klasy, następnie ustrój społeczny, prawo oświatowe w trzech okresach 1918-1939, 1944-1989, 1990-2000, przemiany nauczycielskiego zadania wychowawczego w świetle badań i teorii pedagogicznych oraz sytuację nauczycieli-wychowawców po formacyjnym przełomie. Książka polecana jest wszystkim nauczycielom praktykom, nauczycielom akademickim oraz studentom kierunków pedagogicznych. [www.merlin.pl]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-37 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again