148976
Książka
W koszyku
Prezentowana publikacja poświęcona jest zagadnieniom instytucjonalnej praktyki pedagogicznej nauczyciela-wychowawcy na przestrzeni blisko 80 lat polskiej państwowości. Autorka omawia miedzy innymi ogólne zagadnienia teoretyczno-metodologiczne, między innymi badania rzeczywistości wychowawczej, funkcje i zadania wychowawcy klasy, następnie ustrój społeczny, prawo oświatowe w trzech okresach 1918-1939, 1944-1989, 1990-2000, przemiany nauczycielskiego zadania wychowawczego w świetle badań i teorii pedagogicznych oraz sytuację nauczycieli-wychowawców po formacyjnym przełomie. Książka polecana jest wszystkim nauczycielom praktykom, nauczycielom akademickim oraz studentom kierunków pedagogicznych. [www.merlin.pl]
Status dostępności:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej