152064
Book
In basket
Książkę należy traktować jako leksykon, a także źródło inspiracji dla osób zajmujących się reklamą. Przedstawiono w niej prace, które stanowiły podwaliny reklamy oraz kierunki jej rozwoju. Z oczywistych względów nie obejmuje ona reklam telewizyjnych, skupia się natomiast na gazetach, magazynach, plakatach i materiałach dostępnych w punktach sprzedaży. ? źródło wiedzy z zakresu polityki, gospodarki i ideologii na przestrzeni ostatnich stu trzydziestu lat ? zbiór reklam ukazujący różne style i techniki, a także rozwój tego kierunku sztuki ? źródło inspiracji dla pracowników promocji. [www.merlinksiazki.pl]
Availability:
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Copies are only available in the library: sygn. O/Dz.Cz. - 76 (1 egz.)
Notes:
General note
U dołu okł.: Informator o twórczości największych plakacistów.
Bibliography, etc. note
Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again