148213
Book
In basket
Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe. Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów. [merlin.pl, 2012]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. MgC-361/a, MgC-361, MgC-361/b, C-339.13 (4 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr., netogr. s. 333-337. Indeks.
Target audience note
Dla studentów wyższych uczelni ekonomicznych i biznesowych, osób podejmujących decyzje zarządcze i wykorzystujących informację marketingową.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again