148924
Książka
W koszyku
Na rynku wydawniczym istnieje obecnie wiele podręczników, skryptów i opracowań poświeconych różnym koncepcjom, instrumentom czy obszarom zastosowań marketingu. Intencją autorów niniejszego podręcznika jest dostarczenie czytelnikom Ś głównie studentom Ś którzy wcześniej nie zetknęli się z problematyką marketingu, podstawowego zakresu wiedzy o jego istocie, zasadach, instrumentach, efektywności. W poszczególnych rozdziałach podręcznika przedstawiono rozważania na temat: > istoty, funkcji, ekonomicznego i społecznego znaczenia marketingu i kierunków jego rozwoju, > potrzeb, preferencji, zachowań zakupowych klientów, > kryteriów podziału rynku na segmenty, wyboru rynków docelowych i pozycjonowania na nich oferty, > formułowania zintegrowanego zestawu instrumentów marketingowego oddziaływania na nabywców, obejmującego produkt, cenę, dystrybucje i promocje, > gromadzenia informacji rynkowych, planowania, organizowania i kontrolowania działalności marketingowej. Pisząc podręcznik, Autorzy starali się uwzględnić najnowszą krajową i zagraniczną literaturę z zakresu marketingu, a także prace własne, w tym głównie wydany w 2006 r. podręcznik pt. Podstawy marketingu pod redakcją J. Altkorna. [www.naukowa.pl, 2012]
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W-339 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-1014/b, MgC-1014/a, MgC-1014/c, C-339.13 (4 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Podręcznik akademicki.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej