149281
Book
In basket
Na rynku wydawniczym istnieje obecnie wiele podręczników, skryptów i opracowań poświeconych różnym koncepcjom, instrumentom czy obszarom zastosowań marketingu. Intencją autorów niniejszego podręcznika jest dostarczenie czytelnikom Ś głównie studentom Ś którzy wcześniej nie zetknęli się z problematyką marketingu, podstawowego zakresu wiedzy o jego istocie, zasadach, instrumentach, efektywności. W poszczególnych rozdziałach podręcznika przedstawiono rozważania na temat: > istoty, funkcji, ekonomicznego i społecznego znaczenia marketingu i kierunków jego rozwoju, > potrzeb, preferencji, zachowań zakupowych klientów, > kryteriów podziału rynku na segmenty, wyboru rynków docelowych i pozycjonowania na nich oferty, > formułowania zintegrowanego zestawu instrumentów marketingowego oddziaływania na nabywców, obejmującego produkt, cenę, dystrybucje i promocje, > gromadzenia informacji rynkowych, planowania, organizowania i kontrolowania działalności marketingowej. Pisząc podręcznik, Autorzy starali się uwzględnić najnowszą krajową i zagraniczną literaturę z zakresu marketingu, a także prace własne, w tym głównie wydany w 2006 r. podręcznik pt. Podstawy marketingu pod redakcją J. Altkorna. [www.naukowa.pl, 2012]
Availability:
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
All copies are currently on loan: sygn. W-339 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. MgC-1014/b, MgC-1014/a, MgC-1014/c, C-339.13 (4 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz.
Target audience note
Podręcznik akademicki.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again