152056
Book
In basket
Marketing internetowy w małej firmie / Holly Berkley ; [tł. Anna Kanclerz]. - Wyd. 2, zaktualizowane. - Gliwice : Helion, cop. 2009. - 145 s. ; 21 cm.
(Onepress Small Business)
Sztab doradców ds. e-marketingu: dokona selekcji grupy docelowej i dobierze odpowiednie narzędzia dotarcia do niej pomoże Ci przygotować interesującą treść na Twoją stronę WWW wyjaśni specyfikę programów partnerskich podpowie, jak pozycjonować witrynę w wyszukiwarkach zorganizuje dla Ciebie kampanię e-mailową wprowadzi Cię do społeczności internetowej Genialnie zarządzana mała firma! Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie Internet jest doskonałą powierzchnią reklamową. Wiedzą o tym specjaliści od reklamy i marketingu - dlatego też często tworzą kampanie reklamowe, oparte wyłącznie na internecie. Odpowiednio zaprojektowana i wypromowana witryna WWW oraz prawidłowo przeprowadzona akcja mailingowa mogą dziś przynieść większy sukces niż stosowanie innych form reklamy. Dodatkowo, by spożytkować siłę internetu dla Twoich celów, nie musisz być rynkowym gigantem ani posiadać olbrzymiego budżetu. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia - wypłyń na szerokie wody biznesu. [www.merlin.pl]
Availability:
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. W-004 (1 egz.)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
There are copies available to loan: sygn. F.5 - 33 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 137-140. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again