148332
Book
In basket
W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.: współczesne zagadnienia i konteksty marketingu, elementy marketing-mix, główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe. Dzięki książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych. [merlin.pl, 2013]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Notes:
General note
Wyd. 1. pt.: Marketing dla inżynierów, naukowców i technologów.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 459-461. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again