151213
Book
In basket
Znaczenie wiedzy dla efektywnego zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami stale rośnie. Sprawia to, że także teoria i praktyka zarządzania zajmuje się identyfikacją strategii zarządzania wiedzą oraz rozpoznawaniem metod, technik i narzędzi wykorzystywanych w realizacji procesów wiedzy, tj. pozyskiwania, rozwoju, dzielenia się, gromadzenia, wykorzystywania i ochrony wiedzy. Autorki przedstawiły: specyfikę organizacji funkcjonującej w gospodarce opartej na wiedzy; kategorie wiedzy przedsiębiorstwa; zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie; klasyfikację strategii zarządzania wiedzą; strategie zarządzania wiedzą indywidualną i organizacyjną w polskich przedsiębiorstwach. Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych i studentów zarządzania, ekonomii, socjologii, polityki społecznej. [www.ksiegarnia-ue.pl, 2014]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-005 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 223-228.
Target audience note
Dla studentów studiów ekonomicznych, przedsiębiorców i menedżerów ds. spraw zarządzania.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again