148012
Book
In basket
Dlaczego nie pamiętamy, co robiliśmy w wieku trzech lat? Dlaczego niektóre dzieci są nadmiernie nieśmiałe? Jaka jest biochemia poniżenia i dlaczego może być ono ätoksyczne dla rozwijającego się mózguö? Nowe i wiarygodne odpowiedzi na te pytania znajdziemy w dokonanej przez Siegela syntezie neurobiologii, psychologii eksperymentalnej i nauki o poznawaniu. [...] Temat jego książki ľ w jaki sposób stajemy się tym, kim jesteśmy ľ może wzbudzić fascynację u wielu czytelników. Publishers Weekly Książka ta wykracza poza podziały na naturę i wychowanie, które ograniczały w dużej części nasze tradycyjne myślenie o rozwoju, i analizuje rolę relacji interpersonalnych w kształtowaniu kluczowych powiązań w mózgu. Daniel J. Siegel przedstawia nowe, przełomowe ujęcie powstawania ludzkiego umysłu ľ procesu, w wyniku którego każdy z nas staje się czującą, myślącą i obdarzoną pamięcią osobą. Jego praca, ukazująca, pod jakim względem i dlaczego neurobiologia odgrywa ważną rolę, stanowi obowiązkową lekturę dla klinicystów, pedagogów, badaczy i studentów zainteresowanych ludzkim doświadczeniem i rozwojem w ciągu całego życia." [www.empik.com, 2014]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. MgC-4715, C-159.92 (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 303-333. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again