152043
Book
In basket
(Media)
Autorzy dostarczajq czytelnikom wielu różnorodnych änarzędzi" z zakresu analizy tekstu, przydatnych w odczytywaniu rozmaitych tekstów medialnych. Poddają badaniu organizacje produkujące takie teksty i, prezentując wybrane debaty dotyczące instytucji medialnych, zaznajamiają z najważniejszymi teoriami krytycznymi pozwalającymi zrozumieć przemysły medialne. Dokonują także przeglądu głównych koncepcji odbiorców medialnych i dyskusji na temat mediów oraz ich konsumpcji. [ksiegarnia.pwn.pl, 2014]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-659, MgC-5875 (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz. oraz s. 253-261. Indeksy.
Target audience note
Podręcznik akademicki.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again