148318
Książka
W koszyku
Merchasiding jest pojęciem, które w Polsce pojawiło się na początku lat dziewięćdziesiątych najpierw jako "system praktycznego działania". Termin ten zaczął być używany na określenie praktyk związanych z eksponowaniem produktów w sklepach, wykorzystujących pewne mechanizmy zachowań klientów indywidualnych w procesie zakupu. Z czasem "merchasiding" przyjął się także w literaturze naukowej, ale ciągle brak szerokich opracowań dotyczących tych zagadnień. Publikacja stanowi podstaowe kompendium wiedzy na temat różnporodnych technik merchansidingu i ich roli w działaniach kadry zarządzającej firmami handlowymi i produkcyjnymi". [Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu]
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 101-103.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej