148908
Book
In basket
Reklama Google AdWords w praktyce / Dawid Wydra. - Warszawa : Edgard, 2014. - 200 s. : il. ; 21 cm.
(Biznes Samo Sedno)
Subject
Genre/Form
Stwórz skuteczną kampanię reklamową w Google AdWords i spraw, by przyniosła realne korzyści. To jest prostsze, niż się wydaje! Poradnik w przejrzysty i przystępny sposób objaśnia zasady korzystania z najpopularniejszego systemu reklamowego w sieci! Dowiesz się, jakich użyć słów kluczowych i jak napisać chwytliwe teksty reklamowe, by liczba kliknięć i konwersji osiągnęła zamierzony poziom. Zoptymalizujesz reklamę i przyciągniesz uwagę potencjalnych klientów, a twoja reklama znajdzie się na wysokich pozycjach wyszukiwania. Poznasz zalety połączenia konta AdWords z Google Analytics i zmierzysz skuteczność reklamy oraz skontrolujesz wydatki. Ponad 40 zrzutów ekranowych ułatwi ci poruszanie się po systemie Google AdWords! Dzięki poradnikowi: - utworzysz swoją pierwszą kampanię reklamową - dobierzesz odpowiednie słowa kluczowe i dowiesz się, jak wybrać rodzaj dopadowania - odkryjesz zalety narzędzia Keyword Insertion Tool - poznasz znaczenie ważnych pojęć, jak konwersja, ROI, CPA, CPM - lepiej określisz i wykorzystasz budżet na reklamę - odkryjesz możliwości Google AdWords, o których prawdopodobnie jeszcze nie . [www.ksiegarnia.poltax.waw.pl, 2014]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-659 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again