152064
Journal
In basket
(Akademia Psychologii)
Książka ukazuje znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu decyzji przez klientów. Psychologia konsumenta Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają autorki tej książki. Wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. [www.merlin.pl, 2014]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-366 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 431-440. - Indeks.
Funding information note
Współfinansowanie: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Wydział Pedagogiki i Psychologii.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again