152010
Book
In basket
Reklama : techniki skutecznej perswazji / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 2001. - 217, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Książka porusza temat modny i kontrowersyjny. W formie zwięzłego, systematycznego wykładu autor opisuje prawa i mechanizmy rządzące reklamą, podpowiada, jak przygotować brief reklamowy i plan mediów, jak przeprowadzić kampanię reklamową - dlaczego i kiedy gazeta jest lepszym medium niż telewizja, jak oddziałuje radio - teatr wyobraźni. Odpowiada na pytanie czy reklama to rzeczywiście pranie mózgu. Czytelnik znajdzie tu trochę etyki i prawa, awangardy reklamowej i skandalu, poważnych przestróg i przewrotnego humoru. Liczne przykłady, fascynujące fotografie i studia konkretnych przypadków zaciekawią zarówno laika, jak i zdeklarowanego entuzjastę sztuki reklamowej.
Availability:
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony [219], spis wybranych aktów prawnych s. 215-217.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again