152010
Book
In basket
Autor w swoim wprowadzeniu napisał: „Przekonanie, że inteligencja i myślenie to jedno i to samo, doprowadziło do dwóch katastrofalnych wniosków w systemie nauczania: 1. że nic nie trzeba robić dla uczniów zdolnych, bo sami nauczą się myśleć sprawnie i skutecznie (…) 2. Że nic nie można zrobić dla uczniów mało zdolnych, bo i tak nigdy prochu nie wymyślą(…) Zależność między inteligencją a myśleniem można porównać do zależności między autem a jego kierowcą. Można fatalnie prowadzić wspaniały, mocny wóz. Można świetnie prowadzić słabszy samochód. Moc silnika to jedynie potencjał samochodu, tak jak inteligencja to tylko potencjał umysłu. To umiejętności kierowcy decydują o tym, w jakim stopniu wykorzystana będzie moc silnika. To umiejętność myślenia człowieka decyduje, w jakim stopniu wykorzystana zostanie jego inteligencja.” [http://dedukacje.pl/naucz-swoje-dziecko-myslec/]
Availability:
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
There are copies available to loan: sygn. F.3 - 37 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again