152056
Book
In basket
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 160)
Książka składa się z dwóch, wzajemnie się uzupełniających części: pierwszej, zatytułowanej Dziecięce przestrzenie literatury oraz drugiej - poświęconej wspieraniu czytelnictwa najmłodszych. Artykuły w niej zamieszczone zostały napisane przez polskich i tureckich przedstawicieli świata nauki, z których dwoje realizuje swoje pasje w praktyce, pracując w różnych placówkach kultury i nauki czerpiąc inspirację z pracy do działalności naukowej. Ze względu na poruszony w książce aspekt teoretyczny i praktyczny publikacja jest adresowana do badaczy kultury poświęcających uwagę czytelnictwu najmłodszego pokolenia, ale również do: bibliotekarzy, nauczycieli, socjologów, psychologów, pedagogów, literaturoznawców, rodziców, studentów kierunków humanistycznych oraz tych, których zainteresowania oscylują wokół kultury czytelniczej dzieci i literatury dziecięcej. Wszystkich zainteresowanych problematyką zachęcamy również do zapoznania się z tekstami zamieszczonymi w książkach Media a czytelnicy oraz Kultura czytelnicza dzieci i młodzieży początku XXI wieku wydanymi w 2013 roku przez Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. W serii NAUKA-DYDAKTYKA-PRAKTYKA w 2015 roku ukazały się również: Biblioteki i książki w życiu nastolatków oraz W kręgu kultury czytelniczej dzieci i młodzieży. [www.tezeusz.pl, 2015]
Availability:
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Copies are only available in the library: sygn. O/Dz.Cz.-82(091) (1 egz.)
Notes:
Dod. s. tyt.: Books in the youngest's life
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy pracach.
Target audience note
Dla badaczy kultury, bibliotekarzy, nauczycieli, socjologów, psychologów, pedagogów, literaturoznawców, rodziców oraz studentów kierunków humanistycznych.
Funding information note
Współfinansowanie: Uniwersytet Łódzki. Wydział Filologiczny ; Uniwersytet Łódzki. Katedra Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again