152010
Book
In basket
(Engram)
Każdy człowiek posiada swoje stereotypy. Każdy człowiek posiada nawyki.Przekonania i stereotypy mogą być źródłem nawyków. Nawyki mogą sprzyjać powstawaniu przekonań i stereotypów. Komunikacja międzyludzka w dużej mierze polega na prezentowaniu i wymianie swoich poglądów. Wpływ poglądów na nawyki, które mogą stanowić większą część naszych zachowań, niesie ze sobą zarówno pozytywne jak i negatywne następstwa. Jeśli zachowanie nawykowe jest pochodną poglądów, może warto im się przyjrzeć. Książka jest zbiorem doświadczeń Autorów z 20 lat warsztatów i szkoleń, doradztwa i coachingu. W pierwszej części (umownie nazwanej CO?) zostały omówione zagadnienia przekonań, stereotypów i nawyków. Wypracowane i stosowane metody i modele sprawdzano i testowano przez lata pracy na setkach szkoleń i warsztatów. W części drugiej (umownie nazwanej JAK?) określono metody, które sprawdziły się w praktyce na warsztatach i szkoleniach. Są to autorskie metody i sposoby na zmianę tego, co ma wpływ na jakość naszego życia. W części trzeciej zaprezentowano w obszerniejszej formie przykłady nośników przekonań. Omówiono 70 przykładów (często bardzo do siebie zbliżonych) tego, co nazywamy nośnikami przekonań. Uważność w stosunku do tego co mówimy lub powtarzamy może być jednym z pierwszych kroków bardziej świadomej kontroli swoich przekonań i stereotypów. W nośnikach przekonań podajemy np. przysłowia, slogany, maksymy, powiedzenia itp., które zawierają w sobie przekonania lub stereotypy. Posługiwanie się nośnikami przekonań może służyć wzmacnianiu przekonań pozytywnych lub negatywnych. Które przekonania są dla czytelnika pozytywne lub negatywne? Odpowiedź znajduje się w tej publikacji. [www.ksiegarniadifin.pl]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-159.92 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 201-203.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again