148012
Book
In basket
(Pedagogika, Logopedia, Glottodydaktyka)
Dla rodziców, nauczycieli i terapeutów dzieci, które doświadczają trudności w komunikacji werbalnej. Książka jest monografią zasługującą na baczną uwagę praktyków i teoretyków logopedii, psychologii i pedagogiki oraz studentów tych kierunków. W opracowaniu została wyłożona autorska metoda interpretacji i terapeutycznego postępowania (w aspekcie poznawczym, diagnostycznym i rewalidacyjno-leczniczym) z mutyzmem - zaburzeniem rozwojowym i komunikacyjnym trudnym taksonomicznie, definicyjnie, diagnostycznie i terapeutycznie, gdyż wymagającym procedur inter- i transdyscyplinarnych. Zostały w monografii wprowadzone w sposób ustrukturyzoway liczne terminy i pojęcia należące do przestrzeni logopedii jako nauki, ale czerpiące z osiągnieć m.in. psychiatrii dziecięcej, psychologii klinicznej, pedagogiki specjalnej i terapeutycznej. Z recenzji dra hab. prof. UP Mirosława Michalika Anna Skoczek, doktor (językoznawstwo stosowane, specjalność logopedia), adiunkt w Katedrze Pedagogiki Specjalnej Akademii Ignatianum w Krakowie. Jej główne zainteresowania naukowe dotyczą zaburzeń mowy u dzieci z SLI, zaburzeń komunikacji werbalnej związanych z mutyzmem, związku zaburzeń mowy z zaburzeniami czytania i pisania. Przez szereg lat kierownik Podyplomowych Studiów Logopedycznych. Logopeda - praktyk w Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym. Członek Polskiego Towarzystwa Logopedycznego i Polskiego Związku Logopedów. [www.azymut.pl, 2017]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
All copies are currently on loan: sygn. C-376 (1 egz.)
Notes:
General note
Na stronie tytułowej: Logopedia.
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony 346-354.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again