148689
Book
In basket
Społeczna odpowiedzialność biznesu jest koncepcją coraz szerzej wdrażaną w zarządzaniu firmami. Ogólnie polega ona na połączeniu działań mających budować przewagę konkurencyjną z podejmowaniem inicjatyw korzystnych dla otoczenia firmy i środowiska. Autorka przedstawiła: Powstanie i ewolucję koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu oraz jej znaczenie we współpracy międzynarodowej, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności, wdrażanie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce i jej oddziaływanie na budowanie i utrwalanie wizerunku polskich organizacji. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zwłaszcza ekonomii, zarządzania, marketingu, a także socjologii i dziennikarstwa. Może też być przydatna dla obecnych i przyszłych menedżerów i przedsiębiorców oraz specjalistów w zakresie public relations. [www.azymut.pl, 2017]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-33 (1 egz.)
Notes:
General note
Na stronie redakcyjnej błędny ISBN.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 169-186.
Target audience note
Dla studentów kierunków ekonomicznych, zwłaszcza ekonomii, zarządzania, marketingu, socjologii i dziennikarstwa, menedżerów, przedsiębiorców i specjalistów public relations.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again