152010
Book
In basket
Sieci wpływu : psychologia perswazji online / Nathalie Nahai ; przełożyła Małgorzata Guzowska. - Warszawa : Wydawnictwo PWN, 2018. - XV, [1], 237 stron : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
„Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci”. Jamie Bartlett Autor książki The Dark Net „Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!” Dr Thomas Chamorro-Premuzic Professor of Business Psychology UCL i Columbia University Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie? Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów. „Sieci wpływu” to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami. [www.azymut.pl, 2018]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-316.6 (1 egz.)
Notes:
General note
Na okładce: sekretne strategie sprawiające, że klikamy.
Bibliography, etc. note
Indeksy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again