148658
Book
In basket
Niniejsza monografia uzupełnia i aktualizuje znane i popularne opracowania z zakresu logistyki dystrybucji. W monografii omówiono zarówno podstawowe pojęcia, jak i bardziej złożone zagadnienia z tego obszaru. Książka porusza problematykę związaną z zadaniami logistyki dystrybucji, klasyfikacją kanałów dystrybucji i ich projektowaniem oraz logistyczną obsługą klienta. Podejmuje także bardzo aktualne kwestie, chociażby takie jak: wykorzystanie Internetu w dystrybucji towarów, społeczna odpowiedzialność w logistyce, czy obsługa logistyczna przedsiębiorstw z branży FMCG. Nie zabrakło także przeglądu nowych trendów zmieniających kształt logistyki dystrybucji, takich jak na przykład omnikanałowość bądź ekonomia współdzielenia. Ogromną zaletą książki jest jej aktualność oraz wykorzystanie licznych przykładów z życia gospodarczego. Wszystko to po to, aby umożliwić czytelnikowi swobodne poruszanie się w obszarze współczesnej logistyki dystrybucji. Cechą wyróżniającą monografię jest: przystępny język i prosta forma przekazu, ilustracja opisywanych zjawisk przykładami z praktyki gospodarczej, prezentacja zarówno klasycznego zestawu zagadnień, jak i najnowszych trendów w logistyce dystrybucji. Książka skierowana jest przede wszystkim do: przedsiębiorców oraz wszystkich tych, którzy dopiero planują własną działalność gospodarczą i poszukują inspiracji i wskazówek z obszaru logistyki dystrybucji, menedżerów odpowiedzialnych za logistykę dystrybucji, przedstawicieli środowisk akademickich i studentów kierunków związanych z logistyką i z zarządzaniem. [CeDeWu, 2019]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-005.51 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia i netografia na stronach 155-162.
Funding information note
Wydanie publikacji dofinansowane przez Akademię Morską w Szczecinie
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again