149330
Book
In basket
Pierwsze w polskiej literaturze wszechstronne ujęcie zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych! Książka: przedstawia amerykański system medialny; ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli; szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych; odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom; omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej; zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej [www.empik.com]
Availability:
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. W-32 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony: 239-261. Indeks.
Language note
Streszczenie angielskie.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again