148658
Gra planszowa
W koszyku
Strategia, planowanie, emocje! Odwiedzaj wieże i gromadź dostępne tam magiczne składniki. Wykorzystuj je do rzucania zaklęć. Im więcej zgromadzisz składników, tym więcej punktów zdobędziesz. Cel gry: Gracze, wcielając się w role rycerza i maga, odwiedzają wieże i gromadzą dostępne tam składniki. Gracze mogą wykorzystywać je do rzucania zaklęć, czyli wykonywania działań opisanych na wieżach. Należy obserwować poczynania przeciwnika i zgromadzić więcej niż przeciwnik składników w odpowiednich kolorach. Rozgrywka: Rozgrywka składa się z 6 rund. Podczas każdej z nich gracze wykonają po 2 tury. Rundy nieparzyste (1, 3, 5) rozpoczyna rycerz, a rundy parzyste (2, 4, 6) mag. Gracze wykonują swoje tury na zmianę, pierwsza runda przebiega więc w taki sposób: tura rycerza - tura maga - tura rycerza - tura maga.Podczas swojej tury gracz wykonuje działania w poniższej kolejności: Przejście do innej wieży. Zdobycie karty składników. Rzucenie zaklęcia. Zwycięzcą jest gracz, który zdobył w sumie więcej punktów. W przypadku remisu wygrywa gracz, który zdobył tajną kartę z księżniczką. Jeśli nadal jest remis, zwycięża gracz kontrolujący większą liczbę wież. Jeśli remis wciąż jest nierozstrzygnięty, wygrywa osoba, która zdobyła czerwoną wieżę. [Nasza Księgarnia, 2018]
Status dostępności:
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 185/GP (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Czas gry: 20 min
Zawartość pudełka: 6 wież, 38 kart składników, 6 tajnych kart, znacznik rundy, 2 żetony postaci (rycerz i mag), 2 karty pomocy, instrukcja.
Ilość graczy: 2
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Wiek: 10+
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej