Hobby i czas wolny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(607)
Forma i typ
Książki
(352)
Poradniki i przewodniki
(209)
Gry i zabawki
(197)
Druki ulotne
(74)
Publikacje dydaktyczne
(41)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(28)
Publikacje popularnonaukowe
(26)
Komiksy i książki obrazkowe
(21)
Publikacje fachowe
(12)
Proza
(6)
Poezja
(5)
Nuty
(3)
Albumy i książki artystyczne
(2)
Muzyka
(2)
Publikacje informacyjne
(2)
Publikacje promocyjne
(2)
Audiobooki
(1)
Programy komputerowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Rysunki
(1)
Dostępność
dostępne
(445)
tylko na miejscu
(117)
wypożyczone
(82)
nieokreślona
(40)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(70)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(125)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(190)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(25)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(55)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(34)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(59)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(55)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(65)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(6)
Autor
Hikiert-Bereza Anna (tłumaczka)
(16)
Knizia Reiner (1957- )
(13)
Marsh Ryan
(13)
Cieślak Piotr (tłumacz)
(7)
Czerwińska Anna (1949-2023)
(7)
Milton Stephanie
(7)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(7)
Chodkowska-Gyurics Agnieszka (pisarka)
(6)
Bobrowski Hubert (historyk)
(5)
Czerwińska Anna (1949-2023). GórFanka
(5)
Gołędowski Roman (tłumacz)
(5)
Grzyb Katarzyna (tłumaczka)
(5)
Guichard Jack (1946- )
(5)
Jugla Cécile
(5)
Leśniak Jan
(5)
Simon Laurent (1979- )
(5)
Bauza Antoine (1978- )
(4)
Beck Peter (1935- )
(4)
Bolder Joe
(4)
Czarnecka Jolanta (ilustratorka)
(4)
Dąbrowski Grzegorz (tłumacz)
(4)
Garliński Wiktor
(4)
Jagielski Mateusz
(4)
Kelby Scott (grafik komputerowy)
(4)
Kołakowska Grażyna
(4)
Kucharski Roman
(4)
Moon Alan R. (1951- )
(4)
Popielarska Maja (1973- )
(4)
Południak Marcin (1971- )
(4)
Socha Piotr (1966- )
(4)
Stanley Juliet
(4)
Zarawska Patrycja (1970- )
(4)
Clarkson Jeremy (1960- )
(3)
Clima Gabriele (1967- )
(3)
Czapczyk Paweł (1969- )
(3)
Davey Joey
(3)
Davies Marsh
(3)
Dobosz Zbigniew (1939- )
(3)
Drabik Wiesław (1956- )
(3)
Feliks Janusz
(3)
Floriańczyk Barbara (tłumaczka)
(3)
Green Jonathan
(3)
Guzowska Beata
(3)
Haka Filip (1974- )
(3)
Ismail Yasmeen
(3)
Jelley Craig
(3)
Klimkiewicz Danuta (pisarka)
(3)
Klonowski Tomasz (tłumacz)
(3)
Kolendowicz Jacek (wędkarstwo)
(3)
Kurkiewicz-Laskowska Jadwiga
(3)
Kwiecień Maria
(3)
Lebrat Corentin
(3)
Maublanc Ludovic
(3)
McBrien Thomas
(3)
Mętrak-Ruda Natalia (tłumaczka)
(3)
Nowak Agata (ilustratorka)
(3)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(3)
Paruzel Andrzej
(3)
Podgórska Anna (pedagog)
(3)
Riviere Theo
(3)
Szymanderska Urszula (tłumaczka)
(3)
Zabrzewska Adrianna (1989- )
(3)
Zemme Verena (1956- )
(3)
Ziegler-Brodnicka Ewa (1931- )
(3)
Śmietanka-Combik Elżbieta (ilustratorka)
(3)
Baturo Iwona (pisarka)
(2)
Blanchot Denis
(2)
Bojarczuk Jagoda
(2)
Bouquet Cyril
(2)
Brydak Piotr
(2)
Brzozowski Tomasz W. (tłumacz)
(2)
Bubicz Martyna (1976- )
(2)
Burdek Sylwia
(2)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Chen Kuo Kang
(2)
Cieśla Hanna (tłumaczka)
(2)
Cieśla-Szymańska Dominika (1975- )
(2)
Cotterau Jacques
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Fiske Anna (1964- )
(2)
Galińska Barbara (ilustratorka)
(2)
Gniady Anna (ilustratorka)
(2)
Graboś Anita (1977- )
(2)
Gutkowska Anna (ilustrator)
(2)
Gwiazda Aneta
(2)
Góźdź Joanna
(2)
Hall Kevin
(2)
Handford Martin (1956- )
(2)
Hałucha-Adamko Monika
(2)
Imieliński Przemysław
(2)
Jantra Helmut (dziennikarz)
(2)
Jaszecka Karolina (tłumaczka)
(2)
Joassin Vincent
(2)
Kamiński Marek (1964- )
(2)
Kielan Dominika (tłumaczka)
(2)
Kiesling Michael (1957- )
(2)
Krawczyk Anita
(2)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(2)
Larek Tomek
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(231)
2010 - 2019
(310)
2000 - 2009
(37)
1990 - 1999
(14)
1980 - 1989
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(546)
1901-2000
(31)
1989-2000
(21)
1945-1989
(9)
1701-1800
(1)
Kraj wydania
Polska
(607)
Język
polski
(607)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(301)
6-8 lat
(222)
9-13 lat
(213)
Młodzież
(108)
0-5 lat
(97)
14-17 lat
(72)
Dorośli
(50)
Szkoły podstawowe
(5)
Rodzice
(4)
Klasa 1.
(3)
Klasa 2.
(3)
Klasa 3.
(3)
18+
(1)
6-12 lat
(1)
7-13 lat
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Dziewczęta
(1)
Kobieta
(1)
Myśliwi
(1)
Mężczyzna
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele tańca
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Przedszkolaki
(1)
Pszczelarze
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Wędkarze
(1)
Żeglarze
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(22)
Literatura angielska
(7)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura niemiecka
(4)
Literatura norweska
(2)
Literatura włoska
(2)
Muzyka polska
(2)
Fotografia polska
(1)
Literatura australijska
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Muzyka austriacka
(1)
Muzyka francuska
(1)
Muzyka niemiecka
(1)
Muzyka włoska
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Rękodzieło
(34)
Zwierzęta
(21)
Minecraft (gra komputerowa)
(19)
Ogródki działkowe i przydomowe
(16)
Techniki rysunkowe
(16)
Boże Narodzenie
(14)
Rysowanie
(14)
Psy
(13)
Krawiectwo
(11)
Techniki fotograficzne
(10)
Zdobnictwo
(10)
Szydełkowanie
(9)
Alpinizm
(8)
Eksperymenty
(8)
Klocki LEGO
(8)
Minecraft
(8)
Papieroplastyka
(8)
Szachy
(8)
Alpiniści polscy
(7)
Ogrodnictwo
(7)
Podróże
(7)
Wędkarstwo
(7)
Czerwińska, Anna (1949- )
(6)
Język polski
(6)
Trening umysłu
(6)
Warzywa
(6)
Gry i zabawy umysłowe
(5)
Jazda konna
(5)
Koty
(5)
Koń
(5)
Ludzie a zwierzęta
(5)
Opieka nad zwierzętami
(5)
Ozdoby choinkowe
(5)
Tresura
(5)
Turystyka
(5)
Zachowanie się zwierząt
(5)
Życie codzienne
(5)
Akwarium
(4)
Kaligrafia
(4)
Las
(4)
Majsterkowanie
(4)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(4)
Miasta
(4)
Rośliny ozdobne
(4)
Stolarstwo
(4)
Taniec
(4)
Wakacje
(4)
Zabawki
(4)
Dzieci
(3)
Grzybobranie
(3)
Hafciarstwo
(3)
Język angielski
(3)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(3)
Labirynt
(3)
Matematyka
(3)
PRL
(3)
Roboty na drutach
(3)
Rośliny
(3)
Ryby słodkowodne
(3)
Sen
(3)
Uprawa w pojemnikach
(3)
Węzły i sploty
(3)
Zabawa
(3)
Zima
(3)
Żółwie
(3)
Akwarystyka
(2)
Alpiniści amerykańscy
(2)
Bukieciarstwo
(2)
Czas
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Detektywi amatorzy
(2)
Dinozaury
(2)
Dziewiarstwo ręczne
(2)
Franklin (postać fikcyjna)
(2)
Gitara
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Gotowanie
(2)
Honnold, Alex (1985- )
(2)
Jesień
(2)
Kamiński, Marek (1964- )
(2)
Kosmetyki naturalne i organiczne
(2)
Kreatywność
(2)
Kucharstwo
(2)
Ludność
(2)
Makramy
(2)
Martwa natura
(2)
Meble
(2)
Mnożenie (matematyka)
(2)
Morsowanie
(2)
Motoryzacja
(2)
Myślenie
(2)
Nauczanie
(2)
Nauka czytania
(2)
Nauka liczenia
(2)
Nuda
(2)
Ogień
(2)
Ogrody wodne
(2)
Owoce
(2)
Plecionkarstwo
(2)
Pociągi
(2)
Temat: dzieło
Ballady i romanse
(1)
Biblia
(1)
Dungeons & Dragons (gra fabularna)
(1)
Halo (gra komputerowa)
(1)
Lion Guard (serial telewizyjny)
(1)
Thomas and Friends (serial telewizyjny)
(1)
Topo Tip (serial telewizyjny)
(1)
Temat: czas
2001-
(23)
1901-2000
(22)
1945-1989
(13)
1989-2000
(8)
1801-1900
(4)
1501-1600
(2)
1601-1700
(2)
1701-1800
(2)
1918-1939
(2)
1939-1945
(2)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Karakorum (góry)
(5)
Świat
(4)
K-2 (góra)
(3)
Mount Everest (szczyt)
(3)
Nanga Parbat (góra)
(3)
Afryka
(2)
Alpy (góry)
(2)
Broad Peak (góra ; pasmo Karakorum)
(2)
Europa
(2)
Himalaje (góry)
(2)
Rakaposhi
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Tatry (góry)
(2)
Ama Dablam
(1)
Ameryka Południowa
(1)
Ameryka Północna
(1)
Arktyka
(1)
Australia
(1)
Azja
(1)
Czo Oju (góra)
(1)
Dhaulagiri (Nepal ; góra)
(1)
El Capitan
(1)
Francja
(1)
Gasherbrum
(1)
Gaszerbrum (góry)
(1)
Grenlandia (Dania ; wyspa)
(1)
Himalaje
(1)
Hindukusz (góry)
(1)
Japonia
(1)
Kanczendzanga (góra)
(1)
Lhotse (góra)
(1)
Makalu (góra)
(1)
Manaslu (Nepal ; góra)
(1)
Manhattan (Nowy Jork ; część miasta)
(1)
Nil (rzeka)
(1)
Ninjago (kraina fikcyjna)
(1)
Norwegia
(1)
Oceania (region)
(1)
Portugalia
(1)
Saska Kępa (Warszawa ; część miasta)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Sziszapangma (Chiny ; góra)
(1)
Warszawa
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo kujawsko-pomorskie
(1)
Gatunek
Poradnik
(206)
Gry i zabawy umysłowe
(151)
Gry planszowe
(91)
Publikacja bogato ilustrowana
(78)
Publikacje dla dzieci
(64)
Gry edukacyjne
(58)
Gry i zabawy dziecięce
(34)
Gry w karty
(30)
Opracowanie
(21)
Gry i zabawy
(15)
Podręcznik
(15)
Książka obrazkowa
(13)
Książki dla małych dzieci
(12)
Gry strategiczne
(9)
Książka do wypełniania
(9)
Książka obrazkowa (picturebook)
(9)
Pamiętniki i wspomnienia
(8)
Wywiad dziennikarski
(8)
Ćwiczenia i zadania
(8)
Broszura
(7)
Fotografia cyfrowa
(7)
Gry komputerowe
(7)
Książka-zabawka
(7)
Zagadki
(7)
Gry i zabawy ruchowe
(6)
Gry logiczne
(6)
Układanki
(6)
Biografia
(5)
Publikacje dla dzieci i młodzieży
(5)
Wiersze
(5)
Wydawnictwa popularne
(5)
Książka do kolorowania
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Gry karciane
(3)
Komiks
(3)
Krzyżówki (gry)
(3)
Opowiadania i nowele
(3)
Przepisy kulinarne
(3)
Sztuka ogrodowa
(3)
Atlas grzybów
(2)
Felieton
(2)
Fotografia
(2)
Gry dziecięce
(2)
Gry językowe (pedagogika)
(2)
Gry na spostrzegawczość
(2)
Gry paragrafowe
(2)
Kalendarze(wydawnictwa)
(2)
Kolędy i pastorałki
(2)
Książka z naklejkami
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Quizy
(2)
Rysunek
(2)
Śpiewnik
(2)
Album
(1)
Aranżacja i transkrypcja
(1)
Architektura krajobrazu
(1)
Audiobooki
(1)
Autobiografia
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Cytaty
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Druki muzyczne
(1)
Fantasy
(1)
Felieton angielski
(1)
Fotografia przyrodnicza
(1)
Gra w karty
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry i zabawy edukacyjne
(1)
Gry i zabawy terenowe
(1)
Gry miejskie
(1)
Gry rodzinne
(1)
Gry sportowe
(1)
Informator
(1)
Instrukacja
(1)
Instrukcja
(1)
Klocki
(1)
Książka dla przedszkolaków
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Literatura podróżnicza
(1)
Literatura podróżnicza polska
(1)
Malarstwo (sztuka)
(1)
Melodia z tekstem podłożonym
(1)
Melodia z tekstem podłożonym i funkcjami harmonicznymi
(1)
Muzyka
(1)
Muzyka klasyczna
(1)
Muzyka na gitarę
(1)
Muzyka patriotyczna
(1)
Muzyka rozrywkowa polska
(1)
Muzyka wojskowa
(1)
Pamiętniki amerykańskie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia angielskie
(1)
Pastel (technika malarska)
(1)
Pieśń i piosenka
(1)
Pieśń i piosenka polska
(1)
Poradnik dla rodziców
(1)
Portrety
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(4455)
Edukacja i pedagogika
(2240)
Medycyna i zdrowie
(1242)
Literaturoznawstwo
(1164)
Religia i duchowość
(1146)
Hobby i czas wolny
(607)
Kultura i sztuka
(1129)
Psychologia
(1028)
Socjologia i społeczeństwo
(1000)
Podróże i turystyka
(869)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(765)
Biologia
(757)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(618)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(563)
Kulinaria
(554)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(531)
Językoznawstwo
(448)
Inżynieria i technika
(365)
Kultura fizyczna i sport
(346)
Etnologia i antropologia kulturowa
(316)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(311)
Geografia i nauki o Ziemi
(296)
Rozwój osobisty
(289)
Zarządzanie i marketing
(279)
Fizyka i astronomia
(270)
Filozofia i etyka
(233)
Informatyka i technologie informacyjne
(210)
Architektura i budownictwo
(207)
Styl życia, moda i uroda
(193)
Nauka i badania
(156)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(140)
Ochrona środowiska
(105)
Media i komunikacja społeczna
(102)
Rolnictwo i leśnictwo
(102)
Matematyka
(97)
Chemia
(91)
Transport i logistyka
(87)
Praca, kariera, pieniądze
(79)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(75)
Dom i ogród
(51)
Archeologia
(42)
Styl życia, moda, uroda
(1)
607 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Kalambury na odwrót [Gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, 2021. - 1 pudełko ; 24,3x27,5x5 cm.
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: karty-165 sztuk ; karty suchościeralne - 5 sztuk ; mazak - 1 szt. ; dzwonek - 1 szt. ; suchościeralna tablica wyników - 1 szt. ; kolorowa kostka - 1 szt. ; klepsydra - 1 szt. ; instrukcja.
Ilość graczy: 3-5
Ta gra niejednokrotnie zmusi cię, żebyś stanął na głowie niczym bohaterowie z okładki. Na szczęście nie będziecie musieli wykazać się niezwykłą sprawnością fizyczną. Jednak to nie oznacza, że będzie łatwo! Gracze w Kalamburach na odwrót staną przed nie lada wyzwaniem odgadnięcia właściwego hasła przedstawianego za pomocą słów, a nie jak dotąd gestykulacji i mimiki. Aby zdobyć jak najwięcej punktów uczestnicy muszą rozszyfrować zagadkę i stworzyć pytanie, w którym zawarte będzie właściwe hasło. Urozmaiceniem zabawy są 2 rodzaje kart. Dzięki nim gracze mogą łatwo zaimplementować do zabawy własne propozycje kalambur. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-102/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kamelot jr [gra logiczna]. - Kraków : Ateneum, 2023. - 1 pudełko ; 24x23x6 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 4+)
Zawartość pudełka: 2 figurki księżniczki i dzielnego rycerza, 1 duża drewniana podstawka, 4 klocki wieży, 3 klocki schodów, 1 klocek mostu, książeczka z 48 zadaniami i ichrozwiązaniami, instrukcja.
Na okładce: uratuj księżniczkę zamkniętą w wieży.
Gra dla jednego gracza.
Witaj w ,,Camelot Jr" - edukacyjnej grze logicznej, w której Twoje dziecko, poprzez zabawę, udoskonali swoje zdolności manualne i rozszerzy wyobraźnię przestrzenną oraz koncentrację! Na młodych graczy czeka 48 zadań, w których, posługując się dużymi i kolorowymi klockami, będą pomagać młodemu rycerzowi i pięknej księżniczce w przejściu pomurach zamku. Tworząc konstrukcje w oparciu o podane wskazówki, dzieci w naturalny sposób rozwijają swoje zdolności. Dzięki ciepłej kolorystyce elementów i angażującej rozgrywce Kamelot Junior zapewni wiele godzin wspaniałej rozrywki! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 174/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kosmiczne eksperymenty malucha [gra]. - Gdańsk : Clementoni Polska, 2023. - 1 pudełko ; 28,5x38,5x8 cm
(Naukowa Zabawa)
(Wiek: 5+)
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 1 rampa startowa, 5 modeli rakiet, 5 zatyczek z miękkiego tworzywa, sprężyna, kartonowy celwnik, 4 gumowe nóżki, 2 zatrzaski, kartownowy celownik, kartonowa makieta układu Słońce-Ziemia-Księżyc do złożenia, kartonik do wyświetlania gwiazdozbiorów, instrukcja.
Elementy rampy starowej: podstawa, dźwignia, przednia i tylna poprzeczka, wspornik przechyłkowy, naciąg, boczne poprzeczki, sworzeń, osłona.
Nie celować w oczy i twarz.
3, 2, 1 … gotowy do startu? Z tym zestawem będziesz mógł eksplorować kosmos z niesamowitą rakietą, którą spersonalizujesz naklejkami i wystrzelisz dzięki specjalnemu mechanizmowi - gwarancja niekończącej się zabawy. Zestaw został uzupełniony powiązanym ilustrowanym plakatem i plastikowymi częściami dla dzieci, aby stworzyć własne, świecące w ciemności gwiaździste niebo. [https://platon.com.pl/pl/kosmiczne-eksperymenty-malucha-50798/produkt-1026138376]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Brak informacji o dostępności: sygn. KM - 213/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Króliczek [gra logiczna]. - Kraków : JUVI ; 2022. - 1 pudełko ; 29 x24 x 12 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 2+)
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Gra dla jednego gracza.
Różne poziomy trudności: 60 zadań.
Zawartość pudełka: 60 kart z zadaniami ; 3 duże drewniane klocki ; figurka króliczka ; instrukcja.
Czas gry: do 15 min
Gra z króliczkiem to bilet do nielimitowanej zabawy. Elementy wykonano z wytrzymałych materiałów. Klocki mają łagodnie zakończone rogi i krawędzie, dlatego razem z sympatycznym zwierzakiem bezpiecznie mogą bawić się już dzieci od 2 roku życia. Gra przeznaczona jest dla 1 gracza, a właściwie dla pary dziecko-rodzic. Dzięki temu, że poziom trudności zadań narasta, z przyjemnością będziesz śledzić postępy swojej pociechy. Podążajcie za wystającymi króliczymi uszami i dajcie się wciągnąć w wir dobrej zabawy! "Króliczek" to gra edukacyjna dla przedszkolaków, która pomaga maluchom doskonalić zdolności manualne i umiejętność logicznego myślenia. Zasady gry są bardzo proste, a w grę mogą grać dzieci już od 2 roku życia. Dziecko bawiąc się, uczy się nazywać kierunki i określać położenie przedmiotów w przestrzeni. Wewnątrz/na zewnątrz, po lewej/po prawej, przed/za - te określenia na stałe wejdą do słownika twojej pociechy. Zadaniem graczy jest rozwiązywanie zadań z kart i dopowiadanie na pytania o króliczka. Czy sympatyczny zwierzak patrzy przez okrągły otwór, czy przez gwiazdkę? Na polu jakiego koloru przystanął? Poziom trudności zadań jest zróżnicowany - pozwala dziecku wejść w świat gry i doskonalić swoje umiejętności, ćwiczyć spostrzegawczość i uczyć się nowych słówek. Nauka przez zabawę - tą maksymą wydawnictwo IUVI Games kieruje się w przygotowywaniu kolejnych gier z serii Smart Games. Ciekawe, angażujące gry edukacyjne pozwalają dzieciom na doskonałą zabawę, w której trakcie uczą się nowych umiejętności: ćwiczą pamięć, cierpliwość, spostrzegawczość, uczą się logicznego, kreatywnego i strategicznego myślenia i rozwijają wyobraźnię przestrzenną. Seria Smart Games to także charakterystyczne kolorowe figurki, które można używać jako samodzielnych zabawek. Zasady i trudność gry dostosowana jest do wieku graczy, dlatego warto dokładnie wczytać się w informacje od producenta i sprawdzić przed zakupem minimalny wiek użytkownika gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 141/GP (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Krzyżówki obrazkowe na Święta - Konin : Wydawnictwo Ibis, 2022. - 48 stron : ilustracje ; 28 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Krzyżówki obrazkowe na Święta to zbiór krzyżówek o tematyce bożonarodzeniowej, w których zadaniem dzieci jest rozpoznanie haseł zaprezentowanych na ilustracjach i wpisanie ich w odpowiednie rubryki krzyżówki. Część liter z wpisanych do krzyżówki haseł utworzy jej rozwiązanie. Krzyżówki obrazkowe na Święta to doskonała gimnastyka dla umysłu! Z tą książką dziecko będzie mogło rozwijać zdolności logiczne i spostrzegawczość, pozna nowe słowa związane z tradycjami i zwyczajami świątecznymi, ale przede wszystkim miło i pożytecznie spędzi czas oczekiwania na Boże Narodzenie i Nowy Rok. [https://ksiegarnia-tuliszkow.pl/krzyzowki-obrazkowe-na-swieta]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 793/794/P.Dz. (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Learning house 3D Świnka Peppa [gra]. - Terano : Lisciani, 2022. - 1 pudełko ; 28x39,5x7 cm.
(Świnka Peppa)
(Wiek: 3+)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: elementy do budowy domku.
Piękny dom Świnki Peppy w wielojęzycznej wersji! Stymulująca i edukacyjna gra dla młodszych dzieci, które mogą zbudować tekturowy domek z trójwymiarowymi meblami, a następnie cieszyć się grą w skojarzenia logiczne i wieloma innymi grami edukacyjnymi. - Logiczne dopasowywanie - Trójwymiarowy domek - Sylwetki postaci i meble
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 198/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Litera do litery [Gra edukacyjna]. - Warszawa : Edgard, copyright 2022. - 1 pudełko ; 25x25x6 cm.
(Kapitan Nauka)
(Wiek: 4+)
Zawartośc pudełka: 36 niebieskich żetonów do układania wyrazów 3-literowych ; 36 kafelków z kolorowymi obrazkami ; 48 żółtych zetonów do układania wyrazów 4-literowych ; 60 zielonych żetonów do układania wyrazów 5-literowych, poradnik z zabawami dla dzieci oraz wskazówkami dla rodziców, jak wspólnie uczyć się czytać.
Ilość graczy: 1 i więcej
Czas gry: 10-20 min
Edukacyjna gra do nauki czytania, która wprowadza dzieci w świat liter, wyrazów oraz ich znaczeń. Kolorowe ilustracje ułatwiają zapamiętywanie liter, a bogaty materiał słowny pozwala stopniować poziom trudności: od najprostszych 3-literowych wyrazów aż po trudniejsze 5-literowe. Można układać podpisy pod obrazkami lub dowolne wyrazy. Wygrywa ten, kto pierwszy bezbłędnie ułoży swoje wyrazy. [Edgard, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 216/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Loteryjka straż pożarna [gra] / ilustracje Joanna Depa. - Białystok : Kangur, [2021]. - 1 pudełko ; 19,5x15,5x3 cm.
Zawartość pudełka: 4 różne plansze, 24 żetony
Jedna z pierwszych gier proponowana dla małych dzieci w wieku od 3 lat. Poznawanie pracy Straży Pożarnej to wspaniała przygoda. Gra zawiera cztery kolorowe ilustracje oraz przygotowane specjalnie do nich 24 żetony. Maluchy układają i odkrywają świat. Dziecko odszukuje odpowiednie miejsce dla żetonu. Układa i widzi całą ilustrację. Zawartość: 4 plansze z obrazkami, 24 żetony [https://platon.com.pl/pl/gra-loteryjka-straz-pozarna/produkt-1148301229]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 239/GP (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
Łamigłówki pod choinkę. - Bełchatów : P.H.W.Fenix, [2021]. - 32 strony ; 24 cm.
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Twoja pociecha znajdzie w niej mnóstwo łamigłówek o zimowej i świątecznej tematyce. Czeka tu na nią m.in. odnajdowanie cieni czy wyszukiwanie różnic pomiędzy obrazkami pełnymi Mikołajów, bałwanków i choinek. To świetna zabawa, która zajmie dziecko na długi czas, a dodatkowo rozwinie jego wyobraźnię i spostrzegawczość. [www.bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 793/796/P.Dz. (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Magajaja Unicorns [gra]. - Gdańsk : Trefl, 2023. - 1 pudełko ; 26x26x8 cm.
(Wiek: 6+)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: karty zadań, karty ruchu, 4 świecące jajka, 4 żetony krain, plansza, instrukcja
Ilość graczy: 2-4
Czas gry: 20-30 min
Magajaja poszukują drogi do swoich krain! Czy pomożecie im dotrzeć na miejsce? Gracze zagrywają karty i przesuwają jajka po baśniowym świecie jednorożców. Kiedy dotrzecie do jednej z krain, jajka pokażą prawdziwe oblicza i zaświecą unikatowymi kolorami. Czy zdołacie zapamiętać ich położenie i doprowadzić do odpowiednich miejsc? Jeśli Wam się to uda, otrzymacie nagrodę - kartę Złotego Jajka. Uczestnik, który jako pierwszy zdobędzie 5 takich kart, wygrywa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 199/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Match Star Wars [Gra]. - Londyn : Winning Moves, 2021. - 1 pudełko ; 26,5x26,5x5 cm.
(Wiek: 4+)
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: zamykana, plastikowa plansza, 25 kostek,15 kart, instrukcja.
Liczba graczy: 2
Czas gry: 15 min
Celem gry jest ułożenie 5 jednakowych kostek w rzędzie pionowym, poziomym lub na ukos. Przed rozpoczęciem rozgrywki rozdaj każdemu graczowi po dwie karty z postaciami. Karty drugiego gracza powinny pozostać nieznane! Rozgrywkę rozpoczyna młodszy gracz, wypychając kostkę w lewym górnym rogu planszy. Drugi gracz, używając kostki, która wypadła na jego stronę, wypycha kolejną. Gracz, który ułoży jednolity rząd pionowy, poziomy lub ukośny - wykrzykuje MATCH i wygrywa. Uwaga! Zwycięstwo może zostać przejęte, jeśli przeciwnik dysponuje kartą z ułożoną postacią. Szukasz prezentu dla czterolatka z motywem Star Wars? Wybierz grę planszową, która nie tylko zajmie Twojego przedszkolaka, ale pomoże rozwinąć nowe umiejętności! Wertykalna gra planszowa dzięki prostym zasadom i dynamicznej rozgrywce przypadnie do gustu wszystkim fanom Star Wars. Graj z maluchami już od 4 roku życia! [https://www.taniaksiazka.pl/gra-match-star-wars-winning-moves-p-1575234]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 240/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Planszówki dla Mądrej Główki)
(Wiek: 7+)
Zawiera: 1 plansza, 6 pionków do gry, kostka, karty specjalne , instrukcja.
Ilość graczy: 2-6
Gry polonistyczne służą do utrwalania wiadomości i umiejętności z zakresu edukacji polonistycznej. Nauczyciel może wykorzystać gry na lekcji w wybranym przez siebie czasie i według własnego uznania, np. podczas zajęć powtórzeniowych. Planszówki są nie tylko atrakcyjną formą nauki, ale także okazją do integracji uczniów podczas wspólnej zabawy. W skład gry wchodzi: dwustronna plansza (jedna gra dla uczniów kl. 1 „Miejskie uliczki”, druga – dla uczniów kl. 2-3 „Biblioteka zagadek”), dodatkowe karty oraz pionki, kostka i instrukcja z opisem zasad. To pomoce dydaktyczne służące do utrwalania wiedzy i umiejętności z zakresu edukacji polonistycznej w formie zabawy. Plansza do gry dla klasy 1 przedstawia drogę dzieci z domu do szkoły wśród miejskich uliczek i uwzględnia elementy związane z bezpieczeństwem pokonania tej trasy. Plansza do gry dla klasy 2-3 prezentuje różnorodność funkcji, jakie pełni biblioteka dla dzieci, by zachęcić uczniów do korzystania z jej zasobów i oferty na co dzień. Dodatkowymi elementami podnoszącymi atrakcyjność gier są karty specjalne z tekstami poleceń. [https://platon.com.pl/pl/gry-planszowki-dla-madrej-glowki-dla-szkoly-podstawowej-1-3/produkt-1055153272]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 210/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mini quiz o Europie [Gra edukacyjna]. - Chwaszczyno : Alexander, [2013]. - 1 pudełko ; 11x18x3,5 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Na opakowaniu: Historia ; Geografia i przyroda ; Nauka i technika ; Kultura i sztuka.
Zawartość pudełka: 1 plansza, 45 kart pytań i odpowiedzi, karty liter a,b,c - 3 szt, karta z nawami działów, 3 kolorowe pionki do gry, kostka do gry, 36 żetonów, instrukcja.
Ilość graczy: 2-3
Quiz o Europie mini to fascynująca gra i świetna zabawa, w trakcie której uczestnicy odpowiadają na pytania o Europie. Gracze mogą odpowiadać na 180 pytań z 45 kart, a do wyboru mają 540 odpowiedzi. Tematami pytań i odpowiedzi są: historia, geografia i przyroda, nauka i technika oraz kultura i sztuka Europy. To atrakcyjna i emocjonująca rozrywka dla całej rodziny, a jej uczestnicy mogą w czasie zabawy poszerzyć swoją wiedzę o Europie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 172/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 5+)
Zawartość pudełka: dwustronna plansza ; 4 pionki z podstawkami ; 30 kart 3D z podstawkami ; spinner ; instrukcja.
Minimalna ilość graczy: 2
Pomysł na grę: Centrum Kształcenia i Badań firmy Lisciani.
Uwaga! Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
Zawiera 2 gry planszowe.
Miniaturowa Polska 3D to wspaniała gra, dzięki której odkryjesz Polskę. Gra została opracowana tak, by dziecko mogło podróżować po naszym kraju, odkrywać miasta i regiony, podziwiać zabytki oraz poznawać tradycje. Bogato ilustrowana instrukcja, dołączona do gry zawiera wszystkie potrzebne informacje. Plansza do gry jest dwustronna, dzięki czemu można grać na dwa różne sposoby na różnych poziomach trudności. Na pierwszej planszy czeka fascynująca wycieczka dookoła Polski, która pozwoli na poznanie ważnych miejsc w Polsce, natomiast na drugiej zaś trzeba użyć swoich zdolności strategicznych i stoczyć pojedynek na zabytki. W takim wypadku gra polega na ustawieniu wylosowanych kart w odpowiednich miejscach na mapie, ale nie jest to tak łatwe jak mogłoby się wydawać, bo gracz może poruszyć się dopiero gdy karta zostanie ustawiona w odpowiednim miejscu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-74/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mistrz gramy [gra edukacyjna]. - Białystok : Kangur, 2022. - 1 pudełko ; 18,7 x 19,7 x 5,7 cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 54 karty, 216 haseł, 12 żetonów, instrukcja.
Ilość graczy: 2
Gra nieodpowiednia dla dzieci poniżej 3 lat ; istnieje możliwość połknięcia małych elementów.
Kto? Co? Jaki? Jaka? Ile? Jak? Co robi? Jak dobrze nasz części mowy? Odmiana przez przypadki nie stanowi dla Ciebie problemu? Też uważasz, że polski jest piękny? Szukasz ciekawej propozycji do utrwalenia wiedzy gramatycznej dla swoich uczniów? Chcesz ze znajomymi przygotować się do klasówki? Masz ochotę pogłówkować z przyjaciółmi? Stań do gramatycznych zapasów i układaj zdania korzystając z wylosowanych słów i wskazówek! Praktyka czyni mistrza, a nauka połączona z zabawą przynosi lepsze efekty! Gra edukacyjna dla małych i dużych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 119/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mistrz słowa [Gra słowna]. - Chwaszczyno : Alexander, [2022]. - 1 pudełko ; 25x25x6 cm.
Zawartość pudełka: 10 kostek, kubek, klepsydra, instrukcja.
Licza graczy: 2-10.
Mistrz słowa to pasjonująca gra słowna dla 2 -10 graczy. w trakcie swojej kolejki każdy z graczy stara się jak najszybciej ułożyć słowo z literek znajdujących się na wyrzuconych z kubka kostkach. Czas odmierzany jest zawsze przez klepsydrę. Po ułożeniu słowa określa się jego wartość punktową (wg podanej w instrukcji skali) i wpisuje do rubryki gracza w załączonym do gry notesie. Zwycięzcą zostaje ten kto zdobędzie najszybciej ustaloną wcześniej ilość punktów. Gra jest emocjonująca, zmusza uczestników do myślenia i koncentracji. Gracze z każdą rozgrywką poszerzają swoje słownictwo i utrwalają sobie zasady prawidłowej pisowni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-104/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly [Gra planszowa] : edycja Koty. - Londyn : Winnig Moves, 2022. - 1 pudełko ; 27x4x5 cm.
(Wiek: 8+)
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Zawartośc pudełka: plansza, 6 kolekcjonerskich pionków, 28 kart"Tytuł własności", 16 kart "Domowy leniuszek", 16 kart"poszukiwacz prygód", 1 plik banknotów Monopoly, 32 domki, 12 hoteli, 2 kostki, instrukcja.
Ilość graczy: 2-6
Czas gry: 1-3 godz.
MONOPOLY Koty Miękkie, przytulaśne i ciekawskie koty są wspaniałymi towarzyszami człowieka. W sekundę potrafią podbić nasze serca (i domy) oraz stać się ukochanymi członkami rodziny. Wraz z nową edycją gry MONOPOLY Koty przenosimy cię do świata cudownych, mruczących przyjaciół. Podczas gry odwiedzisz ulubione miejsca do kociej drzemki i zabawy. Kupuj kocie domki i hotele, sięgaj po karty “Domowego Leniuszka” oraz “Poszukiwacza Przygód” oraz spróbuj zostać najlepszym kocim opiekunem. Zasady gry Gracze wybierają pionki i pobierają banknoty o nominałach 500, 100, 50, 20, 10, 5 i 1. Rozgrywkę rozpoczyna osoba, która wyrzuci najwięcej oczek na kostce. Zadaniem graczy jest zdobycie jak największej fortuny, wykupując pola na planszy. Uważajcie! Za wejście na czyjeś pole należy słono zapłacić. Wygrywa gracz, który zdobędzie przewagę na planszy i doprowadzi pozostałych uczestników do bankructwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 218/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly [Gra planszowa] : edycja Mega. - Gdańsk : Winning Moves Polska, 2021. - 1 pudełko ; 40x33x6 cm.
(Wiek: 8+)
Na pudełku: Od zera do milionera.
Czas gry: 90 min.
Zawartość pudełka: 1 plansza, 8 pionków, wypraska na banknoty,1 plik banknotów Monopoly, 32 domy, 9 wieżowców, 5 magazynów, 13 hoteli, 2 zwykłe kostki, 1 kostka szybka, 37 kart tytuł własności, 16 kart Szansa, 16 kart kasa społeczna, 16 kart bilet autobusowy, instrukcja,
Ilość graczy: 2-6
Monopoly to kultowa i znana na całym świecie gra dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Monopoly to prosta gra w zarządzanie majątkiem polegająca na kupowaniu i sprzedawaniu najlepszych atrakcji. Sukces zależy od trafnych decyzji, udanych inwestycji i mądrze przeprowadzonych transakcji. [https://platon.com.pl/pl/gra-monopoly-mega/produkt-881650870]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 201/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly [Gra planszowa] : edycja Psy. - Londyn : Winning Mouse, 2022. - 1 pudełko ; 26,5x40x5,1 cm.
(Wiek: 8+)
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Psy
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: plansza, 6 kolekcjonerskich pionków, 28 kart "Tytuł własnosci", 16 kart "Smakołyki", 16 kart "Zabawki", 1 plik banknotów Monopoly, 32 domki, 12 psich hoteli, 2 kostki, instrukcja.
Ilość graczy: 2-6
Czas gry: 1-3 godz.
Monopoly PSY Najlepsi przyjaciele człowieka, już teraz mają swoją grę! Monopoly PSY to świetna rozrywka dla Psich rodziców. Wybierz jeden z kolekcjonerskich pionków - kość, miskę, smaczki, pieska, pogryzionego buta lub legowisko i daj się ponieść zabawie. Wraz z nową edycją gry MONOPOLY Psy przenieś się do świata naszych PSIjaciół. Kupuj psie domki i hotele, odwiedź weterynarza i groomera, sięgaj po karty zabawek lub smakołyków i spróbuj zostać najlepszym opiekunem. Owczarek niemiecki, chihuahua, husky syberyjski to tylko niektóre z ras, których możesz stać się właścicielem. Zostań ostatnim graczem, który posiada pieniądze, podczas gdy inni zbankrutowali, i wygraj!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 219/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly [Gra planszowa] : od zera do milionera. - Gdańsk : Winning Moves Polska, 2018. - 1 pudełko : 27,5x40,3x5,5 cm.
(Wiek: 8+)
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka : plansza, 8 pionków, 28 kart "Tytuł własności", 16 kart "Szansa", 16 kart "Kasa Społeczna", 32 domy, 12 hoteli, 2 kostki do gry, 1 plik banknotów, instrukcja gry.
Liczba graczy: 2-6
Na okładce podtytuł: Polska jest piękna.
mperium hotelarskie, domy w przepięknych zakątkach Polski, a może skromna budka z goframi? Z MONOPOLY Polska jest piękna wszystko jest możliwe! Na planszy zamiast klasycznych ulic znajdziesz Morskie Oko, Zamek w Malborku,Gród w Biskupinie i wiele innych malowniczych atrakcji. Podróżując pionkiem po planszy, nie zapominaj o autostradach i zadbaj o swoje auto. Wymiana opony może Cię sporo kosztować! Nie omijaj natomiast pól z oznaczeniem ferii oraz wakacji. Doskonale znane karty szansy i kasy społecznej to sposób na szybką fortunę lub… powrót do domu autostopem! Mówi się, że każdy powód jest dobry, żeby rzucić wszystko i jechać na wycieczkę. Zbierz rodzinę i zacznij przygodę we własny domu! Zasady gry Gracze wybierają pionki i pobierają banknoty o nominałach 500, 100, 50, 20, 10, 5 i 1. Rozgrywkę rozpoczyna osoba, która wyrzuci najwięcej oczek na kostce. Zadaniem graczy jest zdobycie jak największej fortuny, wykupując pola na planszy. Uważajcie! Za wejście na czyjeś pole należy słono zapłacić. Wygrywa gracz, który zdobędzie przewagę na planszy i doprowadzi pozostałych uczestników do bankructwa. Szczegółowa instrukcja znajduje się w pudełku. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 105/GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej