Watrak Andrzej
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2480)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(794)
Kowalska Dorota
(664)
Zarawska Patrycja (1970- )
(521)
Watrak Andrzej
(-)
Kochanowski Jan
(469)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(411)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(332)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(328)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(322)
Siemianowski Roch (1950- )
(311)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(303)
Popławska Anna (literatura)
(295)
Christie Agatha (1890-1976)
(290)
Steel Danielle (1947- )
(288)
Fabianowska Małgorzata (tłumaczka)
(284)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(282)
Roberts Nora (1950- )
(281)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(266)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Drewnowski Jacek (1974- )
(259)
Prus Bolesław (1847-1912)
(247)
Boy-Żeleński Tadeusz
(240)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(239)
Leśmian Bolesław
(234)
Krasicki Ignacy
(229)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(220)
Zimnicka Iwona (1963- )
(217)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(214)
King Stephen (1947- )
(206)
Ławnicki Lucjan (ilustrator)
(205)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(203)
Webb Holly (1976- )
(203)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(194)
Szulc Andrzej (1967-)
(188)
Jasieński Ksawery (1931- )
(186)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(185)
Szekspir William (1564-1616)
(181)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(179)
Domańska Joanna (1970- )
(179)
Rzehak Wojciech (1967- )
(179)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(178)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(173)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(173)
Tuwim Julian (1894-1953)
(171)
Beaumont Émilie (1948- )
(169)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(167)
Mazan Maciejka (tłumaczka)
(166)
Gawryluk Barbara (1957- )
(164)
Jachowicz Stanisław
(159)
Górski Wojciech (1971- )
(158)
Cieślik Donata (lektorka)
(155)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(155)
Mortka Marcin (1976- )
(154)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(153)
Kraśko Jan (1954- )
(152)
Williams Sophy (1965- )
(152)
Dobrzańska-Gadowska Anna (tłumaczka)
(150)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(149)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(148)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(148)
Szal Marek (ilustrator)
(148)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(147)
Królicki Zbigniew Andrzej (1954- )
(146)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(145)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(145)
Sandemo Margit (1924-2018)
(144)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(143)
Ochab Janusz (1971- )
(142)
Lech Justyna
(138)
Wyrwas-Wiśniewska Monika (tłumaczka)
(137)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(136)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Supeł Barbara (literatura dla dzieci)
(132)
Teleszyński Leszek (1947- )
(132)
Rolando Bianka
(131)
Głowińska Anita (literatura dziecięca)
(130)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(129)
Mickiewicz Adam
(129)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(129)
Siewior-Kuś Alina (tłumaczka)
(129)
Słomczyński Maciej (1920-1998)
(129)
Zadura Janusz (1968- )
(128)
Fabisińska Liliana (1971- )
(127)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(126)
Kiss Jacek (lektor)
(126)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(126)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(125)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(124)
Widmark Martin (1961- )
(124)
Kołodziej Katarzyna (1975- )
(123)
Marciniakówna Anna (tłumaczka)
(123)
Onichimowska Anna (1952- )
(123)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Administratorzy systemów
(1)
Informatycy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Analiza danych
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Excel
(1)
Hakerzy
(1)
Marketing
(1)
Wirusy komputerowe
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Wydanie 2. odnosi się do oryginału.
Na okładce także nazwa wydawcy oryginału: Packt.
W książce także numer ISBN oryginału.
Numer wydania na okładce i stronie tytułowej.
Dowiedz się, jak się zmienia krajobraz zagrożeń cyberbezpieczeństwa. Dynamiczny cyfrowy postęp to nie tylko liczne korzyści, ale również rozwój oprogramowania służącego przestępcom. A to oznacza jedno: Twoja organizacja jest bezustannie narażona na coraz bardziej wyrafinowane ataki. Jeden błąd w strategii obrony lub w konstrukcji zabezpieczeń, jedna ludzka omyłka lub źle podjęta decyzja może oznaczać katastrofę o dalekosiężnych konsekwencjach. Trzymasz w rękach drugie wydanie książki, którą docenili specjaliści bezpieczeństwa IT na całym świecie. Dzięki niej zrozumiesz zasady tworzenia skutecznych strategii cyberbezpieczeństwa dla swojej organizacji. Poznasz długoterminowe trendy w ujawnianiu i wykorzystywaniu luk w zabezpieczeniach, regionalne różnice w rozpowszechnieniu szkodliwego oprogramowania, leżące u ich podstaw czynniki społeczno-ekonomiczne, a także ewolucję ransomware. Zdobędziesz także cenne informacje na temat zagrożeń, których źródłami są rządy państw, i zapoznasz się z dogłębną analizą nowoczesnych strategii cyberbezpieczeństwa w chmurze. Dzięki tej wciągającej lekturze dowiesz się, jak wygląda dobra analiza cyberzagrożeń i jak oceniać skuteczność strategii cyberbezpieczeństwa w organizacji. [Grupa Wydawnicza Helion, 2024].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Brak informacji o dostępności (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce również nazwa wydawcy oryginału: Onepress.
Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą szansą na poprawę kondycji przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie. Potrzebne więc są narzędzia, najlepiej proste w użytkowaniu i powszechnie znane. Takim właśnie narzędziem jest arkusz kalkulacyjny MS Excel - potężna i wszechstronna aplikacja, dzięki której nawet bez specjalistycznej wiedzy można wykonać profesjonalną analizę marketingową i zdobyć mnóstwo przydatnych informacji. Ta książka powstała na bazie autorskiego kursu analizy marketingowej dla słuchaczy studiów MBA. Pokazuje, jak wykorzystywać Excela do modelowania danych i pozyskiwania wiedzy niezbędnej do kreowania skutecznego marketingu w firmie. Niemal wszystkie pojęcia wyjaśniono na przykładach, a sposób wykonania ćwiczeń pokazano krok po kroku. Do książki dołączono pliki z danymi i rozwiązaniami zadań. Dowiesz się, jak przetwarzać dane za pomocą wykresów, wyznaczać krzywe popytu, prowadzić analizę skupień w segmentach rynku oraz tworzyć indywidualne modele danych i prognozować wpływ akcji marketingowych na wzrost sprzedaży. [Helion, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej