Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(9)
Form of Work
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
available
(8)
only on-site
(5)
unavailable
(3)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(3)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(2)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(3)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(3)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Author
Waliś Robert (1979- )
(5)
Willenbrink Mark
(2)
Willenbrink Mary
(2)
Attwood Tony (1952- )
(1)
Aves Corinne
(1)
Chapman Keith
(1)
Hartley-Brewer Elizabeth
(1)
Kluziński Jakub
(1)
Kutscher Martin L
(1)
Pantley Elizabeth
(1)
Rozhin Aleksandra
(1)
Schiller Pam
(1)
Wejchert-Spodenkiewicz Aleksandra
(1)
Whiter Barb
(1)
Wolff Robert R
(1)
Ściepko-Cram Dorota
(1)
Year
2000 - 2009
(9)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Audience Group
Przedszkola
(1)
Rodzice
(1)
Subject
Wychowanie w rodzinie
(2)
Chłopcy
(1)
Czytanie
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Magia
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Pewność siebie
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Szczęście
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Zespół ADHD
(1)
Zespół Touretta
(1)
Genre/Form
Wydawnictwa popularne
(3)
Gry edukacyjne
(2)
Poradnik
(2)
Akwarela
(1)
Gry i zabawy
(1)
Pieśń i piosenka
(1)
Podręcznik
(1)
Rysunek
(1)
9 results Filter
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
All copies are currently unavailable
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
There are copies available to loan: sygn. F.3 - 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Na okł. podtyt.: 50 zabawnych sztuczek magicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. MgM-6905, MgM-4524 (2 egz.)
Book
In basket
Pewny siebie syn to marzenie każdego rodzica. Pewność siebie to przepustka do szczęśliwszego i pełniejszego życia oraz gwarancja sukcesów na polu nauki, zabawy, miłości i komunikacji międzyludzkiej. Poziom pewności siebie zmienia się na różnych etapach życia chłopca. Rodzice mogą pomóc swojemu dziecku, jeśli zrozumieją, kiedy należy się spodziewać trudniejszych okresów. W tym praktycznym i mądrym poradniku Elizabeth Hartley-Brewer pokazuje rodzicom, jak: zrozumieć wyzwania i możliwości stojące przed chłopcami w dzisiejszym świecie, pomagać chłopcom rozwijać wewnętrzną siłę niezbędną do radzenia sobie z presją grupy rówieśniczej, panować nad zachowaniem chłopców w sposób rozwijający w nich pewność siebie, z wyczuciem reagować na problemy chłopców, wspierać chłopców w nauce samodyscypliny umożliwiającej osiąganie życiowych celów. [www.livro.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Copies are only available in the library: sygn. O/Dz.Cz. - 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
All copies are currently on loan: sygn. W-616/618 (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
All copies are currently on loan: sygn. F.2 - 61 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. MgC-1095/a, MgC-1095 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-37 (1 egz.)
Book
In basket
Co kilka lat na nowo rozpoczyna się debata o skuteczności tradycyjnej metody nauki czytania, opartej na systematycznym poznawaniu poszczególnych dźwięków języka, w zestawieniu z nowymi, mniej bezpośrednimi metodami. W latach pięćdziesiątych i sześćdziesiątych XX wieku najbardziej modna była metoda kładąca nacisk na poznawanie zapisu słów i zakładająca, że umiejętność rozróżniania dźwięków z czasem pojawia się sama. W latach osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych pojawiło się tzw. "podejście całościowe" i pozostaje ono popularne do dziś. Polega ono na łączeniu nauki rozpoznawania zapisu słów z nauką dźwięków w odpowiednim kontekście. Metoda ta wymaga od nauczyciela, aby przez cały czas uważnie nadzorował przeprowadzane ćwiczenia i starał się wykorzystywać każdą nadarzającą się okazję do wskazania uczniowi związków między zapisanym symbolem a dźwiękiem. Nauka dźwięków nie odbywa się tutaj według systematycznego planu, a jedynie towarzyszy codziennym ćwiczeniom i czynnościom. Nauczanie tą metodą wymaga od pedagoga doświadczenia oraz bardzo dobrego przygotowania. Z czasem jednak okazało się, że niektóre z dzieci uczonych metodą całościową mają na późniejszym etapie problemy z czytaniem. Wynika z tego, że są osoby, które potrzebują bardziej systematycznej edukacji w dziedzinie rozpoznawania dźwięków. To odkrycie spowodowało powstanie obecnie stosowanej metody nauczania, polegającej na jeszcze silniejszym zintegrowaniu rozpoznawania zapisu słów z systematyczną nauką dźwięków języka. Wygląda na to, że wreszcie udało się znaleźć złoty środek. Rozumiemy, że duża część dzieci potrzebuje bardziej bezpośredniej edukacji fonetycznej, oraz że wszystkie dzieci muszą otrzymywać wiedzę z tego zakresu w odpowiednim kontekście - podczas codziennych zajęć i lekcji. Obecnie debata nie dotyczy już tego, czego mamy nauczać, a tego, kiedy to robić. Kiedy zacząć stosować bardziej systematyczne podejście? W jakiej kolejności podawać dzieciom wiedzę, aby jak najlepiej wspomagać rozwój ich umiejętności? [www.edukacyjna.pl, 2013]
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. M-37 (1 egz.)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
There are copies available to loan: sygn. O/Dz.W.-37 (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
There are copies available to loan: sygn. F.2 -37 (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
There are copies available to loan: sygn. F.3 - 37 (1 egz.)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Copies are only available in the library: sygn. F1/O.Dz.Cz. - 37 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. W-794 (1 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.2 - 79/Z (1 egz.)
Book
In basket
Jeśli pragniesz malować akwarelą, pomoże ci w tym ta książka. Opracowana jest w taki sposób, że możesz zacząć od razu, nawet, jeśli nigdy przedtem nie trzymałeś pędzla w ręku. Mark i Mary Willenbrink podają ci wszelkie niezbędne wiadomości i służą zachętą. Dzięki ich radom na temat technik i tajemnic rzemiosła uda ci się każdy krok - poczynając od doboru kolorów, a kończąc na kompozycji. Będzie to wyglądało tak, jakbyś miał przy sobie dwóch prywatnych nauczycieli. Już wkrótce będziesz mógł sobie powiesić na ścianie oryginalne dzieło sztuki, które z dumą pokażesz rodzinie i przyjaciołom. Stanie się tak dzięki wskazówkom autorów, które łatwo wprowadzić w życie. Nie odkładaj swego artystycznego doświadczenia na później! [www.rema.com.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
All copies are currently on loan: sygn. M-75/77 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
There are copies available to loan: sygn. F.3 - 7/P (1 egz.)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Copies are only available in the library: sygn. O/Dz.Cz. - 74 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again