Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(5)
Form of Work
Audiobooki
(3)
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(4)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(3)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Author
Zych Robert
(3)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Morawski Cezary (1954- )
(2)
Fugiel Marcin
(1)
Zagórska Anna (reżyser nagrania)
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
Techniki sprzedaży
(2)
Zarządzanie
(2)
Marketing bezpośredni
(1)
Obsługa klienta
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Genre/Form
Audiobooki
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(3)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
5 results Filter
Audiobook
CD
In basket
Gen sprzedawcy [Dokument dźwiękowy] : jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe / Robert Zych. - Wydanie 2 rozszerzone. - Gliwice : Helion ; Warszawa : Kontrakt-OSH, copyright 2016. - 1 płyta CD (6 godz. 21 min 31 s) : digital, stereo ; 12 cm.
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Czas trwania: 6 godz. 21 min 31 s.
Ręce, głowa i serce sprzedawcy „Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” - tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu dla nas odpowiednim. Innymi słowy, jako sprzedawcy mamy sprawne ręce. Problem leży po stronie głowy i serca. A sprzedawca, który dysponuje samymi rękami, podda się w momencie, w którym klient wyrazi jakiekolwiek wątpliwości. Dlaczego - choć wszyscy znamy i teoretycznie potrafimy stosować narzędzia sprzedaży - tylko niektórzy z nas odnoszą w tym zawodzie naprawdę spektakularne sukcesy? Może to kwestia genów? Autor tej książki przekona Cię, że nie o to chodzi. Pomyśl o pięciolatku, który naprawdę czegoś chce. Będzie tak długo prosił, dopominał się i walczył o swoje, aż osiągnie cel. Ty też byłeś takim pięciolatkiem, prawda? Zatem masz to w sobie! Z natury jesteś sprzedawcą. Teraz musisz tylko odblokować swoje uczucia. Zmienić ścieżki, jakimi podczas sprzedaży biegną Twoje myśli. Rusz głową, zajrzyj w głąb swojego serca i zacznij naprawdę aktywnie sprzedawać. Gen sprzedawcy to doskonałe kompendium wiedzy każdego aktywnego handlowca. Autor przypomina najważniejsze umiejętności sprzedażowe, sposoby na skuteczne pozyskiwanie klientów, rozpoznawanie i zaspokajanie ich potrzeb, budowanie długotrwałych relacji oraz kompleksowe prowadzenie szeroko pojętej sprzedaży. Całość wsparta licznymi przykładami z życia autora powoduje, że książka nie tylko posiada dużą merytoryczną wartość, ale również jest ciekawą lekturą. Gen sprzedawcy jest obowiązkową pozycją nie tylko dla wszystkich osób związanych ze sprzedażą, ale również dla pragnących poprawić proces swojego rozwoju zawodowego. - Paweł Orfinger, szef sprzedaży Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris S.A. [www.azymut.pl, 2016]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia szefa : szef to zawód / Jerzy Gut, Wojciech Haman. - Wyd. 2., rozsz. - Gliwice : Helion ; Warszawa : Grupa Szkoleniowa Kontrakt - OSH, 2009. - 297 s. ; 22 cm.
Na okł. podtyt.: jak motywować podwładnych i uczyć ich odpowiedzialności? Jak wiązać dobrych pracowników z firmą?.
Ta książka nie jest teoretycznym ględzeniem, ani zbiorem pouczeń i przechwałek. Daje możliwość głębszej refleksji, ale jednocześnie pokazuje, jak można konkretnie działać, aby chronić specyficzne dla każdego szefa interesy i wartości. Psychologia szefa pomaga zrozumieć i zastosować zapomniane mechanizmy psychologiczne, ale z uwzględnieniem specyfiki polskich szefów i polskich podwładnych. Ta książka zawiera wiele konkretnych narzędzi, sposobów i bezpiecznych algorytmów działania, które pozwalają skutecznie i mądrze rozwiązywać najtrudniejsze sytuacje z podwładnymi. Jeżeli uznasz, że szef to zawód - możesz doskonalić swoje umiejętności menedżerskie, niezależnie od wieku, branży i doświadczeń. Drugie wydanie tej książki poszerzone jest o suplement, który odnosi się do aktualnego problemu większości szefów w Polsce: "Jak wiązać dobrego pracownika z firmą i budować jego prawdziwą lojalność?". Autorzy proponują rewolucyjne dla wielu decydentów pomysły i otwierają nową perspektywę w obszarze motywowania pracowników. A jeżeli to nie wystarczy - sprawdź, jak stanowczo można targować się z odchodzącym podwładnym. Wojciech Haman i Jerzy Gut są autorami również dwóch innych książek: Docenić konflikt i Handlowanie to gra, które od połowy lat dziewięćdziesiątych są cenione i wykorzystywane przez praktyków negocjacji oraz polecane na wielu wyższych uczelniach. Książka Psychologia szefa. Szef to zawód została już sprzedana w nakładzie kilkudziesięciu tysięcy egzemplarzy i wciąż może być inspiracją dla menedżerów oraz źródłem użytecznych rozwiązań w pracy z podwładnymi. [
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-005, MgC-3764 (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. W-005 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
Lider sprzedaży [Dokument dźwiękowy] : jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż / Robert Zych. - Warszawa : Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH ; Gliwice : Helion, copyright 2016. - 1 płyta CD (6 godz. 33 min 36 s) : digital, stereo ; 12 cm.
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Czas trwania: 6 godz. 33 min 36 s
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy. Powiedzmy, że jesteś naprawdę dobrym sprzedawcą, jednym z „młodych gniewnych” zespołu handlowców w Twojej firmie. Masz sukcesy, słupki idą w górę, koledzy Cię lubią, szef docenia, klienci powracają. Nagle – awansujesz. Zostajesz szefem tych, z którymi do tej pory przyjacielsko rywalizowałeś o wyniki sprzedaży. Stajesz się formalnym (albo nawet nieformalnym) liderem sprzedaży. W teorii. Ponieważ praktyka jest inna. W praktyce dobry handlowiec niekoniecznie od razu stanie się dobrym szefem handlowców. Jednak, choć samotnie awansowany, nie jesteś sam. W podobnej Tobie sytuacji było wcześniej wielu innych. Także autor tej książki – doświadczony lider sprzedaży i trener liderów. Z czym masz największy problem, jako świeżo upieczony lider? Nie możesz się zdecydować, jakim być szefem – demokratą, czy despotą? Próbujesz pogodzić ze sobą interesy pracowników w różnym wieku? Chciałbyś nauczyć się skuteczniej motywować pracowników? Dodajmy – bardzo różnych pracowników? Prowadzić efektywniejsze meetingi handlowe? Masz w zespole osobę, która wciąż próbuje podważać Twój autorytet? A może jeden z handlowców unika pracy, jednak to Twój najlepszy kumpel i nie masz serca do tego, by go skutecznie upomnieć? Albo – nie daj Boże! - wyniki sprzedaży spadają, a Ty wciąż zastanawiasz się, jak je poprawić, nie wprowadzając przy tym systemu restrykcyjnych kontroli? Jak widzisz, problemy nowych liderów sprzedaży, są powtarzalne. Na szczęście także rozwiązywalne. Przekonasz się o tym, zagłębiając się w niniejszą książkę. Wspieraj swój zespół Zbuduj autorytet lidera Motywuj sprzedawców Ucz się na przykładach z polskiego rynku [www.azymut.pl, 2016]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Czas trwania 5 godzin 13 minut 36 sekund.
Na opakowaniu: 1. Zaciekawienie. 2. Docenienie wartości. 3. Alternatywy. 4. Oszacowanie ryzyka. 5. Ocena warunków sprzedaży. 6. Pragnienie zakupów.
Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat. Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj – Ty i Twój klient – mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia! [www.empik.com, 2020]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. KM - 3 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again