Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(6)
Form of Work
Książki
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(4)
only on-site
(2)
Branch
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(3)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Author
Ciosek Tomasz
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Fabianowicz Bartosz
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Gadowski Witold (1964- )
(1)
Grzywa Anna (medycyna)
(1)
Jasiński Michał (socjolog)
(1)
Majewski Aleksander (1989- )
(1)
Marcinkowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Miotk Anna
(1)
Miter Paweł (1985- )
(1)
Pisarek Jolanta
(1)
Pyza Marek (1979- )
(1)
Reich Tomasz (dziennikarz)
(1)
Sumliński Wojciech (1969- )
(1)
Tesławski Maciej
(1)
Wawrzyniak Piotr (ekonomia)
(1)
Wójtowicz Mateusz (ilustrator)
(1)
Zielke Mariusz (1971- )
(1)
Łodyga Mariusz
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Audience Group
Menedżerowie
(1)
Subject
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Filmoterapia
(1)
Internet
(1)
Komunikacja
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing partnerski
(1)
Netykieta
(1)
Psychologia
(1)
Public relations
(1)
Skandale i sensacje
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
2001-
(3)
1901-2000
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Poradnik
(2)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
6 results Filter
Book
In basket
Prawie w każdym kontakcie między ludźmi można odnaleźć chociaż ślad działań manipulacyjnych. Autorka poprzez omówienie technik manipulacji, stara się pokazać jak skutecznie bronić się przez tym zjawiskiem. Poznanie narzędzi jakimi posługuje się manipulator, pozwoli wyrobić sobie pewnego rodzaju odporność na mechanizmy wywierania wpływu stosowane przez innych. W publikacji szeroko prezentowane są zagadnienia manipulacji społecznej (jak np. presja grupy, manipulacja tekstem, mobbing). Dużo uwagi autorka poświęca roli słów, wypowiedzi jako potężnej machiny, która tak niepostrzeżenie wpływa na nasze emocje i decyzje. Całość została opatrzona humorystycznymi rysunkami Mateusza Wójtowicza. Dzięki tej książce dowiesz się: Jak cienka jest granica między dyscyplinowaniem a celowym wywoływaniem strachu? Czym jest ingracjacja i dlaczego jest tak powszechna? Co warto wiedzieć o mowie ciała? Kim są wampiry energetyczne? Co wspólnego mają z manipulacją mass media? Jakie jest ryzyko zostania ofiarą mobbingu? Dlaczego aureola nie zawsze jest cechą anioła? Jak wschodnie sztuki walki pomogą w antymanipulacji? [www.dobreksiazki.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. W-159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Opis wg okładki
Fascynujące odkrywanie tajemnic polskiego świata przestępczości zorganizowanej, afer na styku polityki i korupcji. Autor w rozmowach z najlepszymi polskimi dziennikarzami śledczymi - Sumlińskim, Gadowskim, Miterem, Pyzą i Zielke – ujawnia arkana reporterskich prowokacji, dzięki którym odkryte zostały największe afery III RP. Sceny niemal jak z filmu sensacyjnego, mrożące krew w żyłach, czytając aż trudno uwierzyć, że to nie literacka fikcja. Mafia paliwowa, Amber Gold, afera FOZZ – to tylko niektóre skandale, które bez zapału, odwagi i żmudnej detektywistycznej pracy reporterów, nie ujrzałyby światła dziennego. [Słowa i Myśli, 2014]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
There are copies available to loan: sygn. F.3 - 32 (1 egz.)
Book
In basket
Nowy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR. Poznaj potencjał Nowego PR-u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki. [www.slowaimysli.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. W-004 (1 egz.)
Book
In basket
Na str. tyt. 111 haseł, 650 filmów, 1000 inspiracji.
"Filmowy leksykon psychologii" jest jedynym w swoim rodzaju kursem psychologii. Przygotowano go z myślą o osobach, które lubią rzetelną wiedzę podaną w nieakademicki sposób. Zawiera 111 haseł – opisów zjawisk z różnych dziedzin psychologii: klinicznej, poznawczej, społecznej, rozwojowej, pozytywnej oraz psychologii biznesu. Każde z nich, począwszy od Adaptacji a na Żałobie skończywszy jest osobną całością. Mieści w sobie filmowy obraz analizowanego zjawiska wraz z psychologicznym komentarzem. Wybrane przykłady filmów pełnią rolę sugestywnej i zarazem czytelnej ilustracji omawianego zagadnienia. Dodatkowo, by zgłębianie meandrów ludzkiej psychiki było jeszcze przyjemniejsze i ubogacające, wszystkie hasła ubrano w kadry, filmowe dialogi, a także przykłady innych obrazów wartych obejrzenia. W największym skrócie Leksykon to 111 haseł, 650 filmów i co najmniej 1000 życiowych inspiracji. [www.empik.com]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę. "Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?" to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach "z sieci". Dowiesz się z niej: dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt) kiedy komentowanie to już hejtowanie dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves'a to niekoniecznie wyróżnienie jak opowiedzieć historię... snapując i ile prawdy jest w stwierdzeniu "jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz" [sklep.slowaimysli.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. W-39 (1 egz.)
Book
In basket
Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania – często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy się dla niego wartość płynąca z faktu korzystania z TEJ właśnie marki. [www.azymut.pl, 2017]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-658 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again