Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(22)
Forma i typ
Gry i zabawki
(21)
Książki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(21)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(1)
Autor
Bartłomiejczyk Dawid
(1)
Chvatil Vlaada
(1)
Drukała Barnaba
(1)
Jaki Rafał
(1)
Kijanka Joanna
(1)
Kućerovský Tomàś
(1)
Peeters Raf (1971- )
(1)
Simiński Maciej
(1)
Słaby Piotr (tłumacz)
(1)
Terlecka Aniela (1919- )
(1)
Trzewiczek Ignacy (1976- )
(1)
Woźniak Łukasz (1989- )
(1)
Łaski Andrzej (1962- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(16)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Odbiorca
Dzieci
(15)
6-8 lat
(10)
14-17 lat
(8)
Młodzież
(7)
0-5 lat
(6)
9-13 lat
(6)
Dorośli
(4)
Kobieta
(1)
Mężczyzna
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Czerwony Kapturek (postać fikcyjna)
(1)
Dzień
(1)
Flagi
(1)
Grywalizacja
(1)
Koncentracja
(1)
Kreatywność
(1)
Mieszkańcy wsi
(1)
Myślenie
(1)
Noc
(1)
Państwo
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Rafa koralowa
(1)
Robinson Crusoe (postać fikcyjna)
(1)
Rozbitkowie
(1)
Samochody ciężarowe
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Terlecka, Aniela (1919- )
(1)
Trening koncentracji
(1)
Wiedźmin (postać fikcyjna)
(1)
Wyobraźnia przestrzenna
(1)
Wyspy
(1)
Życie codzienne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Aleksandrów (woj. lubelskie, pow. biłgorajski, gm. Aleksandrów)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Gry i zabawy dziecięce
(11)
Gry planszowe
(6)
Gry edukacyjne
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Gry logiczne
(2)
Fantastyka
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry karciane
(1)
Gry rodzinne
(1)
Gry w karty
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(20)
Edukacja i pedagogika
(3)
Historia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
22 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Fish and chicks [Gra]. - Chiny : Games, 2014. - 1 pudełko ; 24,5x21,7x9 cm.
(Wiek: 3+)
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 4 pingwinki mamusie, 4 małe głodne pingwinki, 9 rybek, 1 duża lodowa wyspa z flagą, 4 małe góry lodowe- wyspy, 4 plastikowe podstawki dla graczy, kostka, instrukcja.
Znajdź rybę, którą nakarmisz pisklęta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 317/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 16+)
(Kaucja)
Zawartość pudełka: 1 plansza, 90 kart akcji, 28 kart eliksirów, 36 kart eksploatacji miast, 36 kart eksploatacji dzikich ostępów, 8 kart trofeów, 56 kart zdarzeń, 11 kart pomocy, 10 rzeźbionych kości, 35 żetonów złota, 1 żeton zamkniętej karczmy, 18 żetonów obszarów, 28 kart potworów, 28 żetonów potworów, 20 kart walki potworów, 5 planszetek wiedźmina, 5 figurek wiedźmina, 25 drewnianych znaczników, 5 żetonów reputacji, 5 drewnianych znaczników tarczy, 50 startowych kart akcji, 20 kart trofeów, instrukcja.
Liczba graczy: 1-5 osób.
Czas gry: 90-150 min.
Wciel się w rolę profesjonalnego zabójcy potworów i zanurz w legendarnym świecie znanym z wiedźmińskiego uniwersum! Wiedźmin: Stary Świat to przygodowa gra planszowa, która zabiera graczy w podróż po fantastycznym świecie pełnym niebezpieczeństw, tajemnej magii, mrocznych sekretów i niezwykłych miejsc, które tylko czekają na odkrycie. Akcja gry toczy się w uwielbianym przez fanów uniwersum Wiedźmina, wiele lat przed wydarzeniami z sagi o Geralcie z Rivii, w czasach, gdy plaga potworów trawiła Kontynent. Przeciwdziałać jej byli zdolni tylko wiedźmini — profesjonalni zabójcy szkoleni do walki z istotami wrogimi ludziom. [https://platon.com.pl/prod/gra-wiedzmin-stary-swiat-5906874198476]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 278/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poruszająca opowieść - wspomnienia autorki obejmujące okres od jej najmłodszych lat, poprzez mroczny czas wojny i okupacji hitlerowskiej i sowieckiej, trudny czas powojenny, aż po dzisiaj. [www.taniaksiazka.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 94(438) (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
(Kaucja)
W pudełku: 1 plansza, 55 kart w tym: karty pomysłów, przedmiotów startowych, bestii, oraz karta porządkowania obozu ; 220 kart w tym: karty wydarzeń, wraku, przygód, tajemnic, Piętaszka oraz psa ; 30 naklejek, 12 unikatowych kości, 11 kafelków wyspy, 134 żetony ( 3 żetony Przygody, 3 żetony Pogody, 20 żetonów Determinacji, 22 żetony Odkryć, 12 żetonów Specjalnych Ran, 6 zetonów Kolejności, 22 dodatkwoe żetony, 1 znacznik Pierwszego Gracza, 1żeton Oboz/Schronienia, 1żeton Kosza, 1 żeton Wora, 1 żeton Skrótu), 81 drewnianych znaczników, 20 pionków, 4 dwustronne karty scenariuszy, 4 dwustronne karty postaci, 1 znacznik pierwszego gracza, instrukcja
Ilość graczy: 1-4 osoby
Czas gry: 60-120 min
Robinson Crusoe: Przygoda na przeklętej wyspie to rozbudowana gra przygodowa. Tym razem porywamy was na bezludną wyspę i rzucamy w wir niezwyklych przygód, które przytrafią się grupie rozbitków! Będziecie budować szalas, palisadę, bronie, będziecie tworzyć przedmioty, będziecie starać się robić co w waszej mocy, by… by przetrwać. Będziecie szukać pożywienia, walczyć z bestiami, chronić się przed złą pogodą… Wciel się w rolę jednego z czterech członków załogi statku (kucharza, stolarza, odkrywcy lub żołnierza) i staw oko przygodzie. Użyj zdolności, by pomóc kompanom, przedyskutuj plan działania i wciel go w życie! Szukajcie skarbów. Odkrywajcie tajemnice wyspy. Realizujcie cele jednego z sześciu pasjonujących scenariuszy. Zacznijcie od budowy i podpalenia stosu drewna, by wezwać pomoc, a następnie przejdźcie do kolejnych przygód. Zostańcie egzorcystami na przeklętej wyspie. Zostańcie łowcami skarbów na wyspie wulkanów. Wcielcie się w rolę ratowników i uratujcie piękną damę, która utknęła na samotnej skale daleko od brzegu… Daj się porwać przygodzie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 271/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Alias : kobiety vs mężczyźni [Gra planszowa]. - Peri :Tactic Games, 2016. - 1 pudełko ; 25 x 6 x25 cm.
(Alias)
Zawartość pudełka: plansza, 400 kart (2400 haseł), klepsydra, 2 pionki (biały i czarny) ; instrukcja.
Gracze: 4 i więcej (drużyna kobiet i drużyna mężczyzn)
Czas gry: 60 min
"Alias: Kobiety vs Mężczyźni" to gra planszowa dla dwóch drużyn: męskiej i żeńskiej. Sprawdźcie, jak dobrze znacie świat drugiej płci! Niektórzy mówią, że kobiety są z Wenus, a mężczyźni z Marsa. I rzeczywiście w wielu wypadkach świat obu płci bardzo różni się od siebie. Prawdopodobnie sporo pań nie potrafiłoby odróżnić klucza francuskiego od wkrętarki, a panowie zazwyczaj nie mają bladego pojęcia o cieniach do powiek i regulacji brwi. Może to być przyczyną zabawnych nieporozumień, może też być świetnym materiałem do zabawy. "Alias: Kobiety vs Mężczyźni" to zabawna gra towarzyska, w której trzeba wykazać się wiedzą na temat drugiej płci. Aby wygrać, musisz naprowadzić swoją drużynę na odpowiednie tory skojarzeń. W tym celu trzeba wykorzystać zarówno swoją wiedzę, jak i poczucie humoru. W grze biorą udział dwie drużyny: jak sama nazwa sugeruje kobiet i mężczyzn. Drużyna musi odgadywać hasła ze zbioru słów i zwrotów typowo męskich (rzut rożny, spartańskie warunki) oraz żeńskich (Paweł Małaszyński, kolor turkusowy). A zatem panowie muszą tłumaczyć sobie hasła związane z płcią piękną i vice versa. Czy to zadanie wydaje Wam się łatwe? Pamiętajcie też, że czas gra na Waszą niekorzyść. Podczas gdy w klepsydrze przesypuje się piasek, Wasza drużyna musi odgadnąć jak najwięcej haseł, bazując na podpowiedziach, przeciwieństwach i skojarzeniach. Gra "Alias: Kobiety vs Mężczyźni" to wspaniały pomysł na spędzenie wieczoru w gronie znajomych. Ta zabawa da Wam wiele radości i pokaże, jak dobrze znacie świat drugiej płci. "Alias: Kobiety vs Mężczyźni" to gra stworzona przez Tactic. [https://www.taniaksiazka.pl/gra-alias-kobiety-vs-mezczyzni-tactic-p]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 149/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czerwony Kapturek [gra logiczna]. - Kraków : Iuvi Games, 2022. - 1 pudełko ; 25 x 30 x 6 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 4+)
Zawartość pudełka: 1 figurka domu ; plansza do gry ; 3 figurki drzew ; 1 figurka Wilka ; 1 figurka Czerwonego Kapturka ; książeczka z obrazkami ; książeczka z zadaniami i ich rozwiązaniami ; 5 elementów ścieżki.
Gra dla jednego dziecka.
Wszystkie elementy są doskonałej jakości - trwałe, estetyczne, kolorowe. Potrafią zachwycić! Gra obejmuje cztery stopnie trudności. Do domku babci trzeba doprowadzić Czerwonego Kaptura,a w wersji trudniejszej także wilka. Jest to gra dla jednego dziecka. Po grę z pewnością chętnie sięgną dzieci młodsze i starsze. To rewelacyjny sposób spędzania czasu. Atrakcyjna forma zdecydowanie zachęca do aktywności. Każdy maluch może oczywiście grać w „Czerwonego Kapturka" również według własnych reguł - dowolnie układając elementy na planszy. Nawet taka czynność jest sensowna i oswaja z późniejszą grą - już bardziej wymagającą. Dbanie o wielostronny rozwój dziecka nie jest równoznaczny z zachęcaniem młodego człowieka do spędzania czasu nad podręcznikami. Nauka może odbyć się w zdecydowanie przyjemniejszej formie niż ta, która znamy ze szkoły. Granie w gry nie tylko relaksuje i dostarcza radości, ale także stymuluje rozwój. „Czerwony Kapturek" ma wiele zalet. Uczy nie tylko logicznego myślenia, ale także strategii, planowania i rozwiązywania zadań. Rozwija również wyobraźnię i stanowi doskonałą okazję do ćwiczenia koncentracji. Dodatkowo dzięki książeczce z ilustracjami będącej częścią zestawu każdy może opowiedzieć własną wersję przygód dziewczynki w czerwonym płaszczyku. Grę tę warto mieć w domu. Dobrze jest także, by znalazła się w wyposażeniu przedszkolnej sali lub świetlicy w podstawówce. Nie znudzi się się szybko, a relacje opiekunów potwierdzają, że dzieci bardzo chętnie po nią sięgają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 111/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Diamentowy kod [gra logiczna]. - Kraków : Iuvi Games, 2022. - 1 pudełko ; 24 x 24 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 10+)
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Spis komponentów: poręczna plansza z przezroczystą pokrywką ; 12 kolorowych kryształów ; 1 duży czerwony diament ; książeczka ze 80 zadaniami i rozwiązaniami.
Gra dla jednej osoby.
Podążaj za wskazówkami i znajdź diament! Wejdź do kopalni drogocennych kamieni SmartGames, wykop wszystkie klejnoty i ustal położenie czerwonego diamentu. Skorzystaj z kopalni informacji i wskazówek, z pomocą których rozwiążesz wszystkie zadania. Im mocniej zagłębisz się w tę przygodę, tym bardziej rozwinięte będą Twoje umiejętności dedukcji! Diamentowy Kod to wyjątkowa gra logiczna, która zawiera 80 zadań o rosnącym poziomie trudności. Odkryj w sobie nowe umiejętności i przekop się przez każde z nich! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? o Atrakcyjne wykonanie sprawi, że ta gra świetnie nada się na prezent o Trening logicznego myślenia o Doskonała do podróży
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 112/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dzień i noc [gra logiczna]. - Kraków : Iuvi Games, 2020. - 1 pudełko ;
(Smart Games)
(Wiek: 2+)
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: drewniana podstawa, 10 kolorowych drewnianych klocków, Książeczka z 48 zadaniami i ich rozwiązaniami, instrukcja.
Gra dla jednej osoby.
Czas gry: do 15 min.
Proste zasady, duże, bezpieczne elementy i możliwość zabawy jak w zwykłe klocki - to gotowy przepis na świetna gra na długie popołudnia! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Można się nią bawić jak zwykłą zabawką Dwa rodzaje zagadek Ćwiczy koncentrację i zdolności manualne W skład gry wchodzą: drewniana podstawa 10 kolorowych drewnianych klocków książeczka z 48 zadaniami i ich rozwiązaniami [www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 160/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Hop do norki [Gra logiczna]. - Kraków : Iuvi Games, 2022. - 1 pudełko ; 22 x22 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 7+)
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: przenośna plansza do gry z przykrywką ; 3 króliki ; 3 grzybki ; 2 lisy.
Gra dla jednej osoby.
Świetna gra logiczna Hop do norki, która zapewni doskonałą zabawę całej rodzinie. Z pewnością spodoba się każdemu miłośnikowi królików. Umili czas w trakcie długiej podróży. Wspiera rozwój koncentracji dziecka oraz logiczne myślenie. Posiada aż 60 zadań o różnych stopniach trudności. Maluch za pomocą kolorowych elementów pomaga króliczkom dotrzeć do ich norek. każde zadanie ma tylko jedno rozwiązanie. Gra przeznaczona dla jednej osoby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 113/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
IQ Focus [gra logiczna]. - Kraków : IUVI Games, 2022. - 1 pudełko ; 14,4 x 9,7 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 8+)
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: poręczna plansza z przykrywką ; 10 kolorowych elementów układanki ; książeczka ze 120 zadaniami i rozwiązaniami ; instrukcja
Liczba graczy: 1
Na okładce: różne poziomy trudności, 120 zadań.
Poznaj "IQ Focus", grę logiczną ze znanej i lubianej serii IQ. W 120 całkiem nowych zadaniach, Ty i Twoje dziecko zyskacie możliwość naturalnego rozwoju swojej koncentracji. Przygotujcie planszę i spróbujcie umieścić na niej elementy we wskazany sposób. Uważajcie jednak! Liczy się tylko centralny, widoczny po zamknięciu pokrywki, obszar! To na nim musicie się skupić. Dzięki takiej, całkiem nowej, formie wyzwań IQ, konieczne będzie nieszablonowe podejście i kreatywność! Czy podejmiecie próbę rozwikłania wszystkich zagadek? Dzięki kompaktowej formie gra doskonale sprawdzi się zarówno w domu jak i podczas podróży. Sprawdź sam! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Proste zasady - wiele godzin zabawy Nowatorskie podejście do znanej formuły zabawy Doskonała do podróży [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 129/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
IQ puzzler pro [gra logiczna]. - Kraków : IUVI Games, 2022. - 1 pudełko ; 14,4 x 9,7 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 6+)
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 12 kolorowych klocków o różnych kształtach, pudełko z planszą, instrukcja, książeczka z zadaniami i rozwiązaniami (120 łamigłówek, 5 poziomów trudności)
Liczba graczy: 1
Na okładce: różne poziomy trudności: 120 zadań.
IQ Puzzler Pro to wyjątkowa gra logiczna, w której gracz zmierzy się z wyzwaniami zarówno w 2D jak w trójwymiarze! Każde ze 120 zadań, wymagać będzie innego, nieszablonowego, podejścia. Przenośna plansza umożliwi zabawę w dowolnym miejscu, zaś proste zasady sprawią, że każdy bez trudu rozpocznie rozgrywkę. Szybka rozgrywka, atrakcyjna formuła i przystępność to przepis na wiele godzin świetnej zabawy! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Można w nią zagrać wszędzie Proste zasady - masa zabawy Uczy niestandardowego podejścia do problemu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 130/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
IQ Stars [gra logiczna]. - Kraków : Iuvi Games, 2022. - 1 pudełko ; 14,4 x 9,7 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 6+)
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 7 elementów układanki ; plansza do gry ; książeczka z zadaniami i ich rozwiązaniami.
Gra dla jednej osoby.
,,IQ Stars to kompaktowa gra logiczna. Gracz korzystając ze wskazówek, musi umieścić na planszy 7 elementów o różnych kształtach i kolorach. Dzięki narastającemu poziomowi trudności, każde ze 120 zadań pozwoli rozwijać koncentrację i nieszablonowe myślenie. Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Możesz w nią grać gdzie tylko zechcesz Rozwija koncentrację Uczy nieszablonowego myślenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 114/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
IQ xoxo [gra logiczna]. - Kraków : IUVI Games, 2022. - 1 pudełko ; 14,4 cm x 9,7 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 6+)
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: poręczna plansza z przezroczystą przykrywką 10 kolorowych elementów układanki książeczka ze120 zadaniami i rozwiązaniami ; instrukcja
Liczba graczy: 1
Na okładce: różne poziomy trudności 120 zadań.
Wypełnij planszę 10 kolorowymi dwustronnymi kawałkami pentomino, pamiętając o tym, by X i O występowały na przemian (zarówno w pionie, poziomie jak i po skosie). Przy rozwiązywaniu łamigłówki pamiętaj, że każdy z elementów ma dwie strony z X - po jednej i z O - po drugiej. Czy poradzisz sobie z rosnącym poziomem trudności i znajdziesz rozwiązanie każdego ze 120 zadań?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 131/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Parking Puzzler [Gra logiczna]. - Kraków : Iuvi Games, 2022. - 1 pudełko ; 24 x 17 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 6+)
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 1 plansza ; 7 kolorowych samochodzików umieszczonych na 6 przezroczystych elementach układanki ; książeczka z 60 zadaniami i rozwiązaniami.
Gra dla jednej osoby.
Zostań mistrzem parkowania w Parking Puzzler, grze logicznej! Dziecko, korzystając z podpowiedzi na 60 kartach zadań, w naturalny i nieinwazyjny sposób doskonali swoje zdolności związane z wyobraźnią przestrzenną i logicznym myśleniem. Dzięki prostym zasadom i kompaktowej zawartości, gra doskonale sprawdzi się w podróży lub umili czas w dowolnym innym momencie. Spędź czas ze swoją pociechą i obserwuj, jak podczas angażującej zabawy i coraz trudniejszym zadaniom, staje się prawdziwym mistrzem zabawkowego parkowania! Czy zdołasz poprawnie rozmieścić wszystkie samochody? Przekonaj się sam! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Doskonała do podróży Trening wyobraźni przestrzennej i logicznego myślenia Neutralna tematyka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 115/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rafa koralowa : [magnetyczna gra logiczna]. - Kraków : Iuvi Games, 2022. - 1 opakowanie ; 16,2 x 15,8 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 4+)
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Zawartość opakowania: magnetyczna książeczka-plansza z 48 zadaniami i ich rozwiązaniami ; 4 magnetyczne płytki.
Gra dla jednego gracza.
Na okładce: pobaw się w chowanego... pod wodą.
Witajcie na bajecznej rafie! Podwodnej wersji znanej i lubianej gry Zabawa w Chowanego. W Rafie Koralowej, magnetycznej grze logicznej, Ty i Twoje dziecko zmierzycie się z 48 zupełnie nowymi zadaniami! Obserwujcie, jakie zwierzęta zamieszkują bajeczną rafę. Ale uważajcie, niektóre z nich są bardzo nieśmiałe i chcą czym prędzej ukryć się za magnetycznymi płytkami. Aby prawidłowo rozwiązać zadanie, pozostawcie widoczne tylko zwierzątka pokazane w poleceniu. Razem z pewnością Wam się uda! Dzięki magnetycznym płytkom, w grę można zagrać w dowolnym miejscu, a nawet w czasie podróży! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Kolorowe wykonanie Doskonała do podróży Trening wyobraźni i koncentracji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 116/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Smoczy ogień [gra logiczna]. - Kraków : Iuvi Games, 2022. - 1 pudełko ;
(Smart Games)
(Wiek: 7+)
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: plansza do gry ; 2 zestawy królestw po 7 elementów ; 5 smoczych kafli ; 8 smoczych jaj ; książeczka z zasadami.
Gra dla 2 graczy.
Rządź królestwem i kontroluj smoki... lub spłoń w ich ogniu! ,,Smoczy Ogień to wyzwanie dla prawdziwych strategów! Twoim zadaniem jest zbudować największe królestwo w Dolinie Smoka. Bądź jednak ostrożny! Ziejące ogniem smoki mogą obrócić każde królestwo w popiół... ale jeśli będziesz sprytny, możesz wykorzystać podmuch smoczego ognia przeciwko swojemu przeciwnikowi. Rozwijaj swoje królestwo, przywołuj smoki, a jeśli trzeba spal królestwo przeciwnika i wygrywaj! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? o Atrakcyjne wykonanie o Trening planowania oraz elastycznego myślenia o Ciekawa tematyka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 117/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Traki [Gra logiczna]. - Kraków : IUVI Games, 2019. - 1 pudełko ; 29.2 x 24,5 x 6,2 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 3+)
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 3 drewniane ciężarówki z transparentnymi kontenerami ; 10 klocków ; książeczka z zadaniami i ich rozwiązaniami, instrukcja.
Gra dla jednej osoby
Zestaw 3 Traki Smart Games przeznaczony jest dla dzieci w wieku 3 lat i starszych. Dzięki szerokim możliwościom zastosowania produkt "dorasta" razem z małym właścicielem, pełniąc różne funkcje w zależności od aktualnego etapu rozwoju dziecka. Trzylatki skorzystają z niego podczas rekreacji: ciężarówki świetnie sprawdzą się do powiększenia zbioru zabawkowych pojazdów. Starsze dzieci chętnie zmierzą się z zadaniami logicznymi, opisanymi w dołączonej książeczce. Wykonywanie ćwiczeń pobudzi ich wyobraźnię, rozwinie umiejętności wnioskowania i przewidywania kolejnych ruchów, a dojście do prawidłowego rozwiązania przyniesie prawdziwą satysfakcję i wzmocni pewność siebie. Wszystkie części zestawu są w pełni dostosowane do komfortowego użytkowania przez dzieci. Zabawki są łatwe w obsłudze, a duże elementy nie stwarzają ryzyka połknięcia i zadławienia. Materiał zabawek to naturalne drewno, bezpieczne w użytkowaniu i przyjazne dla środowiska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 159/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 16 kart agentów w 2 kolorach ; 7 kart niewinnych obserwatorów ; 40 kart kluczy ; 200 kart z 400 kryptonimami ; 1 klepsydra ; instrukcja
Czas gry: poniżej 30 minut.
Ilość graczy: 2-8.
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyśleć się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 90/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
I know [gra]. - Kraków : Tactic Games Polska, 2022. - 1 pudełko ; 22x22x4 cm.
(Wiek: 15+)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 1 plansza ; 400 kart ; 6 pionków iKnow ; 6 pionków iBet ; żetony punktacji w dwóch kolorach ; instrukcja.
Ilość graczy: 2-6 osób.
Czas gry: 45 min+
iKnow jest grą planszową, w której istotną rolę odgrywa interakcja. Wiedza, umiejętności taktyczne oraz szczęście składają się w jej przypadku na niepowtarzalną całość. Wynik zależy nie tylko od poprawnych odpowiedzi na pytania, ale i od trafnych przewidywań, co do wiedzy znajomych, z którymi grasz. Przekonaj się, jak dobrze ich znasz!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 229/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
Czas gry: 45+ min.
Zawartość pudełka: 200 kart: 195 kart państw i 5 kart kontynentów, 36 pionków: 6x6 kolorów
Licba graczy: 2-6 osób.
W grze przypisujemy flagi państwom, a następnie odgadujemy ich stolice. Aby wygrać, należy zdobyć flagi państw z każdego kontynentu! Mnóstwo ciekawych wiadomości o państwach z całego świata! Niosący emocje joker! Łatwo przyswajalne zasady. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 58/GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej