Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(30)
Forma i typ
Gry i zabawki
(30)
Dostępność
dostępne
(27)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(30)
Autor
Moon Alan R. (1951- )
(4)
Bauza Antoine (1978- )
(3)
Benvenuto Johan
(2)
Blanchot Denis
(2)
Bourgoin Nicolas (1962- )
(2)
Cardouat Marie
(2)
Coimbra Miguel (1977- )
(2)
Cotterau Jacques
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Roubira Jean-Louis (autor gier)
(2)
Wilson Clarissa A
(2)
Żabicka Monika (tłumaczka)
(2)
Andre Marc (1967- )
(1)
Basley Andrew
(1)
Borchelt April
(1)
Brunnenkant Marc
(1)
Bystroň Ondřej
(1)
Canga C.B
(1)
Cathala Bruno
(1)
Chvátil Vladimir (1971- )
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Colette Xavier
(1)
Czyrynda-Koleda Magdalena
(1)
Delval Julien
(1)
Delval Julien (1972- )
(1)
Dion Franck
(1)
Dzikiewicz Patryk
(1)
Evarts Denise
(1)
Evarts Madeleine
(1)
Evarts Max (autor gier)
(1)
Evarts Miranda
(1)
Feliks Janusz
(1)
Fryxelius Jacob
(1)
Gamrat Magda
(1)
Głowińska Anita (literatura dziecięca)
(1)
Hebinger Etienne
(1)
Jarosch Pavel
(1)
Jedlińska Magdalena (tłumaczka)
(1)
Kiesling Michael (1957- )
(1)
Korzeniewski Paweł
(1)
Kucerovsky Tomas
(1)
Kurek Krzysztof (1974- )
(1)
Leacock Matt
(1)
Lopez Sébastien (ilustrator)
(1)
Majkowski Tomasz (tłumacz)
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
May Dann
(1)
Moon Alan R
(1)
Pickering Jimmy
(1)
Piero
(1)
Polouchine Igor (1969- )
(1)
Qi Christina
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Quilliams Chris (ilustrator)
(1)
Robinson Naomi
(1)
Rochoń Tony
(1)
Skowron Martyna (tłumacz)
(1)
Szweda Szymon (tłumacz)
(1)
Torres Djib (ilustrator)
(1)
Torres Regis
(1)
Torres Régis (ilustrator)
(1)
Wełnicki Marcin
(1)
Wilson James
(1)
Wilson James A
(1)
Částlava Petr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(29)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Odbiorca
9-13 lat
(20)
Dzieci
(20)
Młodzież
(19)
14-17 lat
(12)
6-8 lat
(12)
Dorośli
(9)
0-5 lat
(1)
Temat
Podróże
(5)
Pociągi
(2)
Wagony
(2)
Asteriks (postać fikcyjna)
(1)
Cywilizacja
(1)
Czarodzieje
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Książęta i księżne
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Kupcy
(1)
Liczenie w pamięci
(1)
Magia
(1)
Marzenia
(1)
Miasta
(1)
Obeliks (postać fikcyjna)
(1)
Parki i ogrody
(1)
Prohibicja
(1)
Renesans
(1)
Rycerze
(1)
Rzymianie
(1)
Siedem cudów świata
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Trening umysłu
(1)
Wyzwania
(1)
Śpiączka
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(19)
Gry planszowe
(16)
Gry w karty
(12)
Gry strategiczne
(6)
Gry karciane
(2)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy edukacyjne
(1)
Gry logiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(21)
Kultura i sztuka
(1)
30 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: kafelek zwycięstwa ; 67 kart klejnotów podzielonych na 3 poziomy ( ; woreczek ; 3 zwoje przywilejów ; 25 znaczników: po 4 znaczniki klejnotów w ka zdym po 5 kolorów (Niebieskie, białe, zielone, czarne i czerwone), 3 znaczniki złota i 2 znaczniki pereł,; plansza ; 4 karty monarchów ; instrukcja.
Gra przeznaczona dla 2 do 4 graczy
Czas gry: 30 min.
W grze gracze wcielają się w role bogatych handlarzy epoki renesansu rywalizujących o zwycięstwo poprzez inwestowanie w kopalnie, udoskonalanie metod transportu oraz zatrudnianie rzemieślników, którzy posiadają fachowe umiejętności przemieniania nieoszkifowanych błyskotek w cenne klejnoty. [Rebel, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 139/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 2 plansze cudów (Byzantium i Petra), 42 karty Miast (po 14 z każdej epoki), 4 zetony Dyplomacji, 26 żetonów Długów(22 o wartości"-1" i 4 o wartości "-5", 6 monet o wartości "6", notes punktacji, 3 arkusze z opisem nowych efektów ; instrukcja.
Gra przeznaczona dla 3 do 7 graczy
Czas gry: ok. 40 min
To świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju. Co wyróżnia nową edycję? Większe karty cudów ułatwiające odczytywanie i układanie kart. Nowy system ikon usprawniający rozgrywkę i pozwalający na jeszcze szybsze opanowanie zasad. Bardziej przejrzyste umiejscowienie ikon, dzięki któremu karty są czytelniejsze i łatwiejsze do zrozumienia. Przeredagowane zasady, jeszcze przystępniejsze dla nowych uczestników zabawy. Zrebalansowane karty i efekty (lista zmian dostępna tutaj). Pudełka poszczególnych tytułów dopasowane do siebie rozmiarem. Uwspółcześnione grafiki na okładkach a także nowe, stylowe logo. [Rebel, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 148/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 1 plansza ; 23 karty Epoki I; 23 karty Epoki II ; 20 kart Epoki III ; 7 kart Gildii ; 12 kart Cudów ; 4 znaczniki militarne ; 10 żetonów postępu ; 1 pion Konfliktu ; 31 monet (14-o wartości "1", 10 o wartości "3" i 7 o wartości "6" ; 1 notes punktacji ; 1 instrukcja ; 1 podsumowanie zasad.
Ilość graczy: 2
Czas gry: około 30 min.
Świetna, dwuosobowa wersja kultowej gry "7 Cudów Świata" Poprowadź swoją cywilizację ku świetności, dbając o jej rozwój militarny i naukowy oraz konstruując niezwykłe Budowle i Cuda. 7 Cudów Świata: Pojedynek to gra dla 2 graczy, która wykorzystuje niektóre z głównych założeń bestselleru 7 Cudów Świata, ale oferuje również nowe wyzwania, specjalnie dopasowane do gry dwuosobowej. W tej grze istnieją 3 drogi do zwycięstwa: dominacja militarna, dominacja naukowa, zwycięstwo cywilne. Gra wprowadza nowatorski sposób dobierania kart, przed grą - układamy je według podanego wzoru, a dobierać wolno nam tylko te, które nie są przykrywane przez inne karty. Wybierając jedną z nich, odkrywamy kolejne, czyniąc je dostępnymi dla mojego przeciwnika, co podczas gry prowadzi do trudnych wyborów i dylematów. Gracze będą ze sobą rywalizować o karty rozmaitych budowli, próbując blokować ich dostępność przeciwnikowi, a dobierając te, które zapewnią im największe korzyści. Zdobywając czerwone karty gracze "przepychają" znacznik konfliktu w stronę swojego przeciwnika, a gdy dotrze on do jego stolicy natychmiast wygrywają grę. Po drodze zdobywają żetony, które dodatkowo spowalniają przeciwnika zabierając mu posiadane monety, Zdobyte w trakcie gry karty naukowe, zielone, pozwalają nam na kupowanie żetonów rozwoju, dzięki którym wydatnie powiększamy przewagę nad naszym przeciwnikiem, Dzięki kartom żółtym, handlowym, otrzymywać będziemy więcej monet, które są bardzo cenną walutą w grze, która wydatnie wspomaga nabywanie surowców, Karty niebieskie, kulturowe, zapewnią nam wyraźny zastrzyk punktów zwycięstwa, Zagrywanie wszystkich kart będzie uzależnione od posiadania w swoim mieście odpowiedniej kombinacji brązowych i szarych kart zapewniających dopływ niezbędnych surowców do jego rozbudowy, Jeśli wszystko pójdzie po naszej myśli to na koniec gry w trzeciej erze będziemy mogli także zdobyć karty gildii, fioletowe, dzięki którym będziemy mogli podsumować swoje dokonania zdobywając punkty za określoną gałąź rozwoju, wieńcząc budowę naszego miasta. To jednak nie wszystko, bowiem każdy z graczy rozpoczyna grę także z 4 cudami świata (wybranymi spośród 12 dostępnych), każdy z nich posiada odmienne umiejętności i pomaga rozwinąć się w konkretnej dziedzinie. Można je wznosić podczas gry otrzymując przywileje, ale spośród 8 cudów w grze, tylko 7 zostanie wybudowanych. Spiesz się więc, aby ubiec swojego przeciwnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-100/GP (1 egz.)
Gra planszowa
Gra planszowa
W koszyku
Cortex [Gra planszowa] : wyzwania / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin. - Gdańsk : Rebel , copyright 2017. - 1 pudełko : ilustracje kolorowe ; 14 x 14 cm.
(Wiek: 6+)
Czas gry: 15 min
Zawartość pudełka: instrukvcja, 90 kart, 74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami, 6 układanek z obrazkiem mózgu,
Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą! [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-53/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble [Gra planszowa] : Kicia Kocia / Denis Blanchot, Guillaume Gille-Naves, Igor Polouchine ; ilustracje Anita Głowińska. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (puszka, 30 kart) : metal, papier, karton, kolor ; w pudełku 8c8x13 cm + zasady gry (12 stron : ilustracje kolorowe).
(Wiek: 4+)
Pełna zawartość gry na pudełku.
Czas gry: 10 minut.
Kicia Kocia® jest chronionym znakiem towarowym - © by Anita Głowińska and Media Rodzina.
Kicia Kocia, bohaterka popularnych książek dla dzieci, wraz z przyjaciółmi zawitała do świata gier! Na co dzień uczą maluchy, jak zachowywać się w codziennych sytuacjach, a teraz będą wspierać je w ćwiczeniu spostrzegawczości i refleksu podczas szukania par identycznych symboli. Zadanie jest proste: spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie dowolne karty zawsze łączy jeden wspólny obrazek. W Dobble można grać na wiele sposobów, a 5 z nich jest opisanych w instrukcji jako mini-gry. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają różne rozmiary. Same karty są okrągłe i kolorowe, a każda z nich ma unikalny zestaw symboli związanych z postaciami z książeczek o Kici Koci. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 136/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble [gra] / Denis Blanchotta, Jacques Cottereau. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 puszka ; 9x9x5 cm.
(Wiek: 6+)
Zawartość puszki: 50 symboli na 55 kartach, po 8 symboli na karcie, instrukcja.
Ilość graczy: 2-8
Cza gry: do 15 min
Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak Dobble. Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy starając się jakoś nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych graczy. Tylko Dobble tłumaczy się w minutę! Żadna inna gra nie jest tak mała, że można wziąć ją wszędzie i nie ma tak trwałego, metalowego pudełka, które wytrzyma wiele. Tylko Dobble ma takie wygodne i praktyczne karty. Okrągłe, mocne kartoniki świetnie się sprawdzają w czasie zabawy. Świetnie sprawdza się jako przerywnik pomiędzy poważniejszymi tytułami, a do tego porządnie rozgrzewa i solidnie poprawia humor. Polecana dla osób w każdym wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 232/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Prohis [gra karciana] / Marc Brunnenkant ; ilustracje Tony Rochoń - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 pudełko ; 15x10,5x5 cm.
Ilość graczy: 3-6.
Czas gry: minimum 20 min.
Zawartość pudełka: 58 kart legalnych towarów ; 30 kart nielegalnych towarów ; 20 kart kontrolerów ; 8 kart poruczników ; 6 kart kapitanów ; 6 kart inspektorów ; 2 karty pomocy ; instrukcja
W latach 1919–1933 w Stanach Zjednoczonych szaleje prohibicja. To twoja szansa. Spróbuj zdobyć fortunę na przewozie legalnych i nielegalnych towarów. Transport jest wysoce ryzykownym zajęciem, ponieważ inni gracze mogą nasłać na ciebie policję, która skontroluje twój ładunek i jeśli znajdzie w nim towary wątpliwego pochodzenia – skonfiskuje go. Aby wygrać, trafnie przewiduj ruchy przeciwników, blefuj i negocjuj!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-80/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 13+)
(Kaucja)
Zawartość pudełka: plansza Kutnej Hory, tor rund, plansza ratusza, 11 kafelków św. Barbary, 4 arkusze pomocy, 24 kafelki budynków gildii, 12 kafelków gildii, 18 żetonów pelikantów, 12 kafelków budynków publicznych (Z symbolem arystokraty), plansza poszukiwań, 4 kafelki skał, 12 żetonów arystokratów, 9 kart przygotowania gildii, 15 kart przygotowania kopalni, 4 kafelki technologii górniczej, 27 kafelków kopalni, 53 monety, znacznik pierwszego gracza, po 6 kart akcji na gracza, 21 kart populacji, 16 kart rudy, 10 kart wydarzeń, 4 planszetki graczy, 2 stojaki na karty, (w woreczku: znacznik rundy, znacznik podatków, 12 figurek domów, 9 figurek górników, 6 znaczników produkcji, 3 znaczniki działek, znacznik reputacji, znacznik punktacji (po 1 zestawie elemnentów w każdym kolorze gry), zapasowe elementy (niewypychać ich z wypraski), instrukcja.
Czas gry: 30-120 min
Ilość graczy: 2-4 osoby.
Kutná Hora: Miasto srebra to ekonomiczna gra planszowa, w której kierujemy zamożnymi rodzinami posiadającymi wpływy w różnych gildiach. Podczas rozgrywki będziemy wykorzystywać swój majątek, aby rozwijać kopalnie i budować Kutną Horę. W wyniku naszych decyzji miasto będzie się rozrastało, co będzie miało znaczący wpływ na gospodarkę. Aby wygrać, będziemy musieli dostosowywać się do zmian cen i korzystać z nadarzających się okazji. Na czym polega gra? Rozgrywka jest podzielona na rundy, w ramach których gracze rozgrywają po 3 tury. W swojej turze wybieramy, które karty akcji z ręki chcemy zagrać. Na każdej z nich znajdują się 2 akcje – musimy wybrać 1 z nich. Zagranej karty nie można ponownie użyć do końca rundy. Oznacza to, że wybierając daną akcję, tracimy możliwość użycia drugiej połowy karty. Akcje trzeba zatem dobrze planować. Do wyboru mamy różne rodzaje działań: pracę w kopalni, która zwiększa naszą produkcję rudy, nabywanie praw budowy, rezerwowanie działek i wreszcie wznoszenie rozmaitych rodzajów budynków, z których każdy zapewnia pewne bonusy w grze. Decyzje podejmowane przez graczy mają bezpośredni wpływ na rozkład cen dóbr, odzwierciedlając dynamikę rynku. Musimy zatem na bieżąco dostosowywać naszą strategię do sytuacji. W zależności od liczby uczestników gra kończy się po 5 lub 6 rundach. Zwycięzcą zostaje osoba z największą liczbą punktów. Można zdobyć je na bieżąco, pod koniec rund, ale znaczna część jest przydzielana na koniec gry. [https://platon.com.pl/pl/gra-kutna-hora-miasto-srebra/produkt-1141075138]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 236/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : [gra obrazkowa] obrazki : ściśle tajna gra obrazkowa / Vlaada Chvátil ; [ilustracje Tomáš Kučerovský ; tłumaczenie Martyna Skowron]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2016. - 1 gra (14 kart agentów w dwóch kolorach, karta podwójnego agenta, 4 karty niewinnych obserwatorów, karta zabójcy, 60 kart kluczy, podstawka, 140 kart z 280 obrazkami) : karton, plastik, tektura, kolor ; 24x16x6 cm + 1 instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 21 cm).
(Wiek: 10+)
Gra przeznaczona dla 2-8+ graczy, wiek 10+. Czas gry 15 min.
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-36/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Śpiące królewny [gra planszowa] / Miranda, Madeleine, Denise i Max Evartsowie ; ilustracje Jimmy Pickering. - Gdańsk : Rebel, [2015]. - 1 pudełko : karton, tektura, kolor ; w pudełku 21x14x4 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 20 cm).
(Wiek: 8+)
Czas gry: 20 min.
Na opakowaniu: Ekscytująca gra dosłownie jak z bajki!
Gra o opiekuńczych smokach, dzielnych rycerzach i śpiących królewnach Wyobraźcie sobie miejsce, w którym żyją: Królewna Naleśników, Książę Ciastek i stadko nadopiekuńczych smoków… Jeśli brzmi to dla Was jak sen, to najwidoczniej tak jest! „Śpiące Królewny” zostały wymyślone przez 6-letnią Mirandę Evarts pewnej nocy, gdy dziewczynka długo nie mogła zasnąć. Obudziwszy się następnego ranka, wraz ze swoją starszą siostrą Madeleine oraz rodzicami stworzyła ten dziwaczny acz cudowny świat śpiących możnowładców. Gdy zanurzysz się w fantastyczną krainę rodziny Evartsów, odnajdziesz grę, która pomoże ci rozwijać pamięć, budować strategię i poznawać podstawową arytmetykę. Uważaj jednak na działanie Mikstur usypiających, aby przypadkiem nie uśpić wszystkich graczy! [www.bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-59/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: plansza 480 x 480 mm ; pionki statek w formie puzzli 3D ; karty do gry wtym: 47 kart"Pytanie", 37 kart "Przygoda", 18 kart "Bazar", 4 karty "Mapa", 4 karty przelicznik ; 4 karty Próba Hipokampusa ; 1 tabliczka KrysZtałki dla Smoka ; 1 kostka cyfrowa,; 1 kostka funkcyjna ; 8 kolorowych kryształów dla smoka ; 20 żetonów Beczka z wodą ; 32 żetony Ryby ; 14 żetonów Koral ; 14 żetonów Perła ; 1 żeton Pirat ; 1 plastikowa podstawka ; instrukcja.
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 60 min
Podczas rozgrywki poszukujemy złotego runa, którego strzeże jeden z 4 Smoków Morskich. W pierwszej kolejności musimy zdobyć kryształki, którymi można obłaskawić smoka. Potem trzeba przepłynąć przez Cieśninę Hipokampusa, gdzie zostaniemy poddani specjalnej próbie. Wreszcie musimy rozwiązać zagadkię, który ze smoków pilnuje złotego runa. Gracz, który dokona tego jako pierwszy zostaje zwycięzca rozgrywki. Pionki, którymi poruszamy się po planszy to historyczne modele jednostek żaglowych w formie Puzzli 3D do samodzielnego złożenia. Gra zawiera ponad 180 pytań z geografii fizycznej oraz historii wielkich odkryć geograficznych. [www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 140/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 1 plansza, 208 kart projektów ; 9 żetonów oceanów ; 4 plansze graczy ; 12 kart korporacji ; 24 żetony lasu warte P (16 o wartości"1" PZ i 8 o wartości "5" PZ) ; 148 kostek zasobów (100 brązowych, 24 srebrne i 24 złote) ; 52 znaczniki graczy (po 13 w każdym z 4 kolorów) ; 2 przezroczyste znaczniki (do oznaczania Temperatury i Poziomu Tlenu) ; 20 kart faz (po 5 kart w każdym z 4 kolorów graczy) ; 5 kafelków faz ; 3 przekładki do kart ; 4 karty pomocy ; przewodnik szybki start.;
Czas gry: około 1 godz.
Liczba graczy: 1-4
Ekspedycja Ares to nowa, dynamiczna i zupełnie niezależna gra w uniwersum Terraformacji Marsa, oparta o budowanie silnika produkcyjnego. Podczas rozgrywki uczestnicy kierują międzyplanetarnymi korporacjami i dążą do tego, aby zamienić Marsa w nadającą się do zamieszkania, dochodową planetę. Robią to, inwestując w karty projektów, które bezpośrednio lub pośrednio przyczynią się do terraformowania planety. Aby wygrać, gracze starają się osiągnąć wysoki współczynnik terraformacji i zgromadzić jak najwięcej punktów zwycięstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 205/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
Zawartość pudełka: 132 żywiczne płytki, 4 plansze graczy, plansza organizacyjna, płytka gracza rozpoczynającego, 9 żetonów warsztatów, 4 znaczniki punktacji, 4 żetony punktacji. tekturowa ieża, znacznik rund, lniany woreczek, instrukcja.
Ilość graczy: 2-4
Czas gry: 30-45 min
Po ukończeniu pałaców w Évorze i Sintrze władca Portugalii Manuel I zapragnął wznieść Letni Pawilon na cześć najdostojniejszych członków rodziny królewskiej. Zadanie powierzono najbardziej utalentowanym rzemieślnikom, których umiejętności miały nadać budynkowi prestiż godny samego króla. Niestety Manuel I zmarł, zanim budowa w ogóle miała szansę się rozpocząć. Gra planszowa Azul: Letni Pawilon przenosi nas do XVI-wiecznej Portugalii, gdzie podejmujemy się zadania, które w rzeczywistości nigdy się nie rozpoczęło. Jako mistrzowie rzemiosła, będziemy starali się wznieść Letni Pawilon z najlepszych dostępnych materiałów, wybierając płytki w odpowiednich kolorach i tworząc z nich fragmenty gwiazd. Za odpowiednie ułożenie wzorów względem pól specjalnych otrzymamy dodatkowe premie i cenne punkty, które przybliżą nas do mistrzowskiego tytułu [https://platon.com.pl/pl/gra-azul-letni-pawilon/produkt]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 215/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter [Gra planszowa] : mistrz pojedynków! / Ludovic Maublanc. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 pudełko ; 30x30x8 cm.
W pudełku: plansza, 8 różdżek, 9 kafelków sztandarów, kafelek prymusa, 142 karty, 24 żetony, 10 plastikowych podstawek, instrukcja.
Liczba graczy: 4-8
Czas gry: ok. 30 min
Na opakowaniu: Wizarding World.
Harry Potter: Mistrz Pojedynków to imprezowa gra blefu, w której rywalizujecie, by zdobyć jak najwięcej punktów dla swojego domu. Podczas każdej rundy będziecie przygotowywać czary i mierzyć różdżkami w swoich przeciwników. Następnie wszyscy równocześnie rzucają zaklęcia... albo się przed nimi bronią! Tylko najmądrzejsi czarodzieje i czarownice otrzymają nagrody, a ci którzy zostali oszołomieni, mogą stracić część zdobytych punktów! Na czym to polega? Rozgrywka w Mistrza Pojedynków składa się z 8 rund. W każdej z nich będziecie próbowali odgadnąć plany pozostałych graczy i wybrać najlepszą strategię działania. Waszym celem jest zdobywanie kart nagród, które są dostępne na środku stołu. Na początku wszyscy równocześnie i w tajemnicy wybieracie, czy zagracie kartę Drętwoty czy Przejęzyczenia. Gdy wszyscy podejmą decyzję, następuje faza wyboru przeciwnika. Po odliczeniu do 3 chwytacie za swoje różdżki i wskazujecie wybraną osobę. W tym miejscu macie chwilę, by przyjrzeć się, w kogo wycelowane są różdżki i podjąć ostateczną decyzję, co do rzucania zaklęcia. Następnie znów odlicza się do 3, po czym gracze równocześnie rzucają zaklęcia. Możecie zagrać zgodnie z kartą wybraną przez siebie na początku lub, jeśli obawiacie się, że zostaniecie zaatakowani, rzucić zaklęcie Protego, które pozwoli Wam uniknąć oszołomienia, a tym samym utraty cennych punktów. Na koniec rundy gracze, którzy nie zostali oszołomieni i nie skorzystali z zaklęcia Protego kolejno dobierają nagrody z dostępnej puli. Po 8 rundach sumujemy punkty ze zdobytych kart i dodatkowych nagród, wyłaniając zwycięski dom! [https://www.taniaksiazka.pl/harry-potter-mistrz-pojedynkow-rebel-p-1708654.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=shopping&gclid=EAIaIQobChMIn9WY_rjd_gIVC6OyCh13cAOtEAQYAiABEgKP7_D_BwE]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 167/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu [gra planszowa] : Europa / autor gry: Alan R. Moon ; ilustracje: Julien Delval ; projekt graficzny: Cyrille Daujean ; tłumaczenie: Magdalena Jedlińska, Szymon Szweda, Tomasz Z. Majkowski. - Gdańsk : Rebel, copyright 2016. - 1 pudełko (plansza przedstawiająca mapę Europy, 240 kolorowych wagoników: 45 żółtych, niebieskich, czarnych, czerwonych i zielonych oraz kilka dodatkowych w każdym kolorze, 15 kolorowych Dworców: po 3 w każdym kolorze, 158 kolorowych kart, 110 kart Wagonów w 8 kolorach oraz 14 lokomotyw, 46 biletów: 40 biletów na Typowe Trasy i 6 biletów na Długie Trasy z niebieskim tłem, 1 karta podsumowania, 1 Europejski Ekspres - premia za najdłuższą trasę, 5 drewnianych znaczników punktacji po 1 w każdym kolorze, instrukcja) ; 30x30x7 cm.
(Wiek: 8+)
Liczba graczy: 2-5 osób.
Czas gry: 30-60 min.
W pudełku:plansza przedstawiająca mapę Europy, 240 kolorowych wagoników: 45 żółtych, niebieskich, czarnych, czerwonych i zielonych oraz kilka dodatkowych w każdym kolorze, 15 kolorowych Dworców: po 3 w każdym kolorze, 158 kolorowych kart, 110 kart Wagonów w 8 kolorach oraz 14 lokomotyw, 46 biletów: 40 biletów na Typowe Trasy i 6 biletów na Długie Trasy z niebieskim tłem, 1 karta podsumowania, 1 Europejski Ekspres - premia za najdłuższą trasę, 5 drewnianych znaczników punktacji po 1 w każdym kolorze, instrukcja.
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do pociągu: Europa to druga część niezmiernie popularnej serii o wielkiej, kolejowej przygodzie. Gracze zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To gra prosta i elegancka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, spodoba się też doświadczonym graczom. Niniejszy zestaw zawiera kompletną grę i nie wymaga użycia pierwszej wersji Ticket to Ride. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 4/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Europa 1912 [Gra planszowa] / autor gry Alan R. Moon.; - Gdańsk : Rebel, copyright 2019. - 1 pudełko ; 18,5 x 9,6 x 3,5 cm.
(Wsiąść do Pociągu)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Wsiąść do Pociągu: Europa.
Zawartość pudełka: 101 biletów (46 biletów z podstawowej wersji orz 55 zupełnie nowych), 5 kart wagoników, 25 pionków (5 zółtych, 5 czerwonych, 5 zielonych, 5 niebieskich, 5 czarnych), instrukcja.
Ilość graczy:
Czas gry: do 45 min
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do Pociągu: Europa 1912 zapewni Wam jeszcze więcej zabawy dzięki nowym biletom do zrealizowania! W tym niepozornym pudełku kryją się aż trzy alternatywne tryby rozgrywki oraz rozszerzenie z zajezdniami i magazynami, które dodatkowo ubarwi grę. UWAGA! Aby grać z nowymi zasadami magazynów i zajezdni wystarczy dowolna podstawowa wersja gry. Bilety zawarte w dodatku Europa 1912 pasują wyłącznie do wersji Wsiąść do Pociągu: Europa. Co wprowadza dodatek? 101 kart biletów. 46 z nich to bilety z wersji podstawowej, natomiast 55 jest zupełnie nowych. Trzy tryby rozgrywki z wykorzystaniem nowych tras: Rozszerzona Europa, Mega-Europa oraz Metropolie Europy. Rozszerzenie Magazyny i Zajezdnie, wprowadzający do zabawy dodatkowy element strategiczny. Czym jest Wsiąść do Pociągu: Europa? To gra familijna o wielkiej, kolejowej przygodzie. Uczestnicy zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To prosta i elegancka planszówka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, niezależnie od wieku i stopnia zaawansowania uczestników. [Rebel, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 156/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Widmo [gra planszowa] / autor gry Alan R. Moon ; ilustracje Régis Torres. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 pudełko ; 28 x28 x 6 cm + instrukcja.
(Wsiąść do Pociągu)
Zawartość pudełka: 1 plansza, 80 nawiedzonych wagoników: po 20 wagoników w kolorze białym, pomarańczowym, fioletowym, czarnym ( plus kilka zapasowych, gdyby się jakieś zgubiły), 72 karty Platform, 33 karty biletów, 4 karty Biletów specjalnych "Cukierek albo psikus", Złoty Bilet, instrukcja.
Na pudełku: Wsiąść do pociągu Pierwsza podróż Seria.
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 15-30 min
Wciągająca gra ze znanej i lubianej serii tym razem jest dostępna w wersji przeznaczonej również dla dzieci. To doskonały sposób na wspólne spędzanie czasu w rodzinnym gronie. "Wsiąść do pociągu Widmo" to kolejna odsłona popularnej serii gier rodzinnych, dostosowana również do umiejętności młodszych graczy. Idealnie nadaje się do wprowadzenia dzieci w świat gier planszowych. W trakcie gry należy zrealizować 6 celów polegających na dotarciu w wyznaczone miejsca na planszy przedstawiającej Koszmarkowo - miejsce strasznych sekretów. Na początku każdy dostaje karty z dwoma celami do zrealizowania. Wystarczy jedynie zebrać karty w odpowiednim kolorze i odpowiedniej liczbie, żeby zbudować na planszy połączenie, które pomoże nam wykonać zadanie. W trakcie swojej kolejki gracz albo dobiera karty albo buduje połączenie. Po dotarciu w wyznaczone miejsce gracz losuje kolejną kartę z celem i gra toczy się dalej. Wygrywa ten gracz, który jako pierwszy zrealizuje 6 celów. Zasady gry są stosunkowo proste, aby łatwo było je opanować dziecku. W odróżnieniu od standardowej gry z tej serii gracze dobierają karty wyłącznie w ciemno, dzięki czemu dorośli nie mają nad dziećmi przewagi z uwagi na lepszą umiejętność planowania strategii. Dodatkowo trasy nie są punktowane - celem gry nie jest zdobycie jak największej liczby punktów, lecz zrealizowanie 6 celów. Poza tym poszczególne miejsca na planszy zostały nie tylko opisane, ale również zobrazowane. Dzięki temu nawet te dzieci, które jeszcze nie potrafią czytać, będą w stanie zagrać w tę grę. [https://www.taniaksiazka.pl/wsiasc-do-pociagu-widmo-rebel]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 157/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 6+)
Zawartość pudełka: plansza z mapą europejskich tras koncertowych; 80 kolorowych wagoników, 72 karty Wagonów ; 32 karty Biletów ; 4 karty Biletów Specjalnych Wschód-Zachód ; Złoty Bilet ; instrukcja.
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 14-30 min.
Jeżeli uwielbiasz klasyczną odmianę gry "Wsiąść do pociągu" i szukasz czegoś podobnego do niej, ale nadającego się również dla dzieci, to ta odmiana jest właśnie dla Ciebie. Uproszczone zasady sprawiają, że gra stanowi idealny wstęp do serii gier "Wsiąść do pociągu". "Wsiąść do pociągu. Pierwsza podróż" to rodzinna gra, która pozwala na wprowadzenie dzieci w świat gier z serii "Wsiąść do pociągu". Zasady gry są zbliżone do zasad obowiązujących w grach z tej serii, ale zawierają pewne uproszczenia, które sprawiają, że w grę z powodzeniem może zagrać już pięcioletnie czy sześcioletnie dziecko. W tej odmianie gry gracze poruszają się po mapie Europy. Trasy są nieco krótsze niż w standardowej wersji, dodatkowo każde miasto zostało oznaczone charakterystyczną ilustracją, co sprawia, że w grę mogą grać również dzieci, które jeszcze nie nauczyły się czytać. W trakcie gry gracze zajmują na planszy kolejne odcinki tras, próbując zrealizować cel określony na bilecie. Do zajmowania tras służą kolorowe wagoniki o rozmiarach nieco większych niż normalnie, co sprawia, że dzieciom dużo łatwiej jest nimi manewrować. Jedna rozgrywka zajmuje około 15-30 minut, co sprawia, że gra doskonale nadaje się dla dzieci, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z grami planszowymi i nie są jeszcze w stanie skupić się nad jedną grą na długi okres czasu. Jeżeli gra przypadnie dzieciom to gustu, to w serii "Wsiąść do pociągu" dostępna jest również inna gra z uproszczonymi zasadami i przeznaczona dla dzieci - "Wsiąść do pociągu. Widmo". [w.taniaksiazka.pl/wsiasc-do-pociagu-pierwsza-podroz-rebel-p-865127.html?utm]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 247/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
W pudełku: 1 plansza z torem punktacji, 84 karty, 36 żetonów do głosowania w 6 kolorach, ponumerowanych od 1 do 6, 6 drewnianych króliczków, instrukcja.
Gra rodzinna dla 3-6 osób.
Czas gry 30 min.
Na pudełku: Rodzina.
Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem, wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie, następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza. Bajarz zdobywa punkty jeśli któryś z graczy zagłosuje na poprawną kartę. Choć gra wydaje się prosta, to nietypowe obrazki potrafią zaskoczyć – wymyślenie skojarzenia, które nie byłoby zbyt proste lub zbyt odległe jest nie lada wyzwaniem. Sprawdź kreatywność swoją i bliskich! [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
Czas gry 30 minut
Liczba graczy 3-12
Zawartość pudełka: 84 karty, plansza punktacji, 12 tabliczek do głosowania, 24 znaczniki do głosowania, 12 drewnianych pionków króliczków, instrukcja
Puść wodze fantazji i baw się z Dixit Odyseja - rozszerzoną wersją popularnej gry skojarzeniowej. Dzięki dodatkowym elementom możesz zaprosić do zabawy aż 12 osób! Razem wyruszcie na poszukiwanie nowych, zaczarowanych światów i bawcie się wyobraźnią. Na czym to polega? Dixit to narracyjna gra karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do wieloznacznych, bogato ilustrowanych kart. W każdej rundzie jedna z osób zostaje Bajarzem - wybiera dowolną kartę z ręki i podaje hasło, które jej zdaniem odzwierciedla obrazek. Może to być pojedyncze słowo, całe zdanie, cytat lub fragment piosenki czy filmu. Kolejne osoby wybierają spośród swoich kart po jednej pasującej do słów Bajarza, a następnie wszystkie obrazki są tasowane. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który obrazek był tym pierwszym. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-60/GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej