Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(38)
Forma i typ
Gry i zabawki
(38)
Dostępność
dostępne
(33)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(38)
Autor
Moon Alan R. (1951- )
(4)
Żabicka Monika (tłumaczka)
(4)
Bauza Antoine (1978- )
(3)
Benvenuto Johan
(2)
Blanchot Denis
(2)
Bourgoin Nicolas (1962- )
(2)
Cardouat Marie
(2)
Chiacchiera Mariano
(2)
Coimbra Miguel (1977- )
(2)
Cotterau Jacques
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Gandzel Mariusz (1980- )
(2)
Knizia Reiner (1957- )
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Roubira Jean-Louis (autor gier)
(2)
Wilson Clarissa A
(2)
Abell Nate (ilustrator)
(1)
Andre Marc (1967- )
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Bartłomiejczyk Dawid
(1)
Basley Andrew
(1)
Borchelt April
(1)
Brunnenkant Marc
(1)
Bystroň Ondřej
(1)
Canga C.B
(1)
Cathala Bruno
(1)
Chvátil Vladimir (1971- )
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Colette Xavier
(1)
Czyrynda-Koleda Magdalena
(1)
Delval Julien
(1)
Delval Julien (1972- )
(1)
Dion Franck
(1)
Drukała Barnaba
(1)
Dzikiewicz Patryk
(1)
Evarts Denise
(1)
Evarts Madeleine
(1)
Evarts Max (autor gier)
(1)
Evarts Miranda
(1)
Feliks Janusz (autor gier)
(1)
Fryxelius Jacob
(1)
Gamrat Magda
(1)
Głowińska Anita (literatura dziecięca)
(1)
Hajek Nathan
(1)
Hargrave Elizabeth
(1)
Hebinger Etienne
(1)
Holdinghaus Grace
(1)
Hutter Lines J
(1)
Jaki Rafał
(1)
Jarosch Pavel
(1)
Jedlińska Magdalena (tłumaczka)
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kiesling Michael (1957- )
(1)
Kijak Karolina
(1)
Korzeniewski Paweł
(1)
Kucerovsky Tomas
(1)
Kurek Krzysztof (1974- )
(1)
Leacock Matt
(1)
Lopez Sébastien (ilustrator)
(1)
Majkowski Tomasz (tłumacz)
(1)
Martinez-Jaramillo Ana Maria
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
May Dann
(1)
Moon Alan R
(1)
Pedersen Morten Monrad
(1)
Pickering Jimmy
(1)
Piero
(1)
Polouchine Igor (1969- )
(1)
Qi Christina
(1)
Quidault Pascal
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Quilliams Chris (ilustrator)
(1)
Robinson Naomi
(1)
Rochoń Tony
(1)
Rojas Natalia
(1)
Schröder Jan
(1)
Shaw Nick
(1)
Skowron Martyna (tłumacz)
(1)
Sobel Beth
(1)
Studley David J
(1)
Szweda Szymon (tłumacz)
(1)
Torres Djib (ilustrator)
(1)
Torres Regis
(1)
Torres Régis (ilustrator)
(1)
Wełnicki Marcin
(1)
Wełnicki Marcin (1984- )
(1)
Wilson James
(1)
Wilson James A
(1)
Woźniak Łukasz (1989- )
(1)
Částlava Petr
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(21)
2010 - 2019
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(37)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(38)
Odbiorca
9-13 lat
(25)
Młodzież
(25)
Dzieci
(22)
14-17 lat
(18)
6-8 lat
(12)
Dorośli
(11)
0-5 lat
(1)
Temat
Podróże
(5)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(2)
Magia
(2)
Pociągi
(2)
Wagony
(2)
Asteriks (postać fikcyjna)
(1)
Cywilizacja
(1)
Czarnoksiężnicy
(1)
Czarodzieje
(1)
Hobbici
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Książęta i księżne
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Kupcy
(1)
Liczenie w pamięci
(1)
Marzenia
(1)
Miasta
(1)
Obeliks (postać fikcyjna)
(1)
Parki i ogrody
(1)
Prohibicja
(1)
Ptaki
(1)
Renesans
(1)
Rycerze
(1)
Rzymianie
(1)
Siedem cudów świata
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Tolkien, J. R. R. (1892-1973)
(1)
Trening umysłu
(1)
Wiedźmin (postać fikcyjna)
(1)
Wyprawy i ekspedycje
(1)
Wyzwania
(1)
Łąki i pastwiska
(1)
Śpiączka
(1)
Temat: dzieło
Władca pierścieni
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Polska
(1)
Śródziemie (kraina fikcyjna)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(24)
Gry planszowe
(21)
Gry w karty
(13)
Gry strategiczne
(7)
Gry edukacyjne
(3)
Gry karciane
(2)
Fantastyka
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy edukacyjne
(1)
Gry logiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(27)
Edukacja i pedagogika
(2)
Biologia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
38 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: kafelek zwycięstwa ; 67 kart klejnotów podzielonych na 3 poziomy ( ; woreczek ; 3 zwoje przywilejów ; 25 znaczników: po 4 znaczniki klejnotów w ka zdym po 5 kolorów (Niebieskie, białe, zielone, czarne i czerwone), 3 znaczniki złota i 2 znaczniki pereł,; plansza ; 4 karty monarchów ; instrukcja.
Gra przeznaczona dla 2 do 4 graczy
Czas gry: 30 min.
W grze gracze wcielają się w role bogatych handlarzy epoki renesansu rywalizujących o zwycięstwo poprzez inwestowanie w kopalnie, udoskonalanie metod transportu oraz zatrudnianie rzemieślników, którzy posiadają fachowe umiejętności przemieniania nieoszkifowanych błyskotek w cenne klejnoty. [Rebel, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 139/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 10+)
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 40 znaczników (po 7 szt. w kolorze zielonym, niebieskim, czerwonym, białym, czarnym i 5 szt. w kolorze żółtym), 90 kart rozwoju, instrukcja)
Ilość graczy: 2-4 osób.
Stań na czele drużyny bohaterów i złoczyńców z uniwersum Marvela i znajdź rozsiane po różnych zakątkach wszechświata Kamienie Nieskończoności. Użyj ich mocy, aby powiększyć swoją drużynę, zdobyć punkty nieskończoności i przejąć kontrolę nad kluczowymi miejscami. A gdy będziesz gotowy, sięgnij po Rękawicę Nieskończoności i powstrzymaj Thanosa raz na zawsze. Splendor Marvel to nowa wersja popularnej gry familijnej i ekonomicznej osadzona w znanym z komiksów i filmów uniwersum Marvela. Aby wygrać, uczestnicy będą musieli uważnie dobierać znaczniki, które pozwolą im na rekrutowanie kolejnych postaci do drużyny. Te z kolei pozwolą na pozyskiwanie kolejnych, jeszcze potężniejszych bohaterów oraz przejmowanie kontroli nad miejscami. Kto pierwszy zbierze odpowiednią kombinację bohaterów i punktów, wygrywa! [Rebel, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 311/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 2 plansze cudów (Byzantium i Petra), 42 karty Miast (po 14 z każdej epoki), 4 zetony Dyplomacji, 26 żetonów Długów(22 o wartości"-1" i 4 o wartości "-5", 6 monet o wartości "6", notes punktacji, 3 arkusze z opisem nowych efektów ; instrukcja.
Gra przeznaczona dla 3 do 7 graczy
Czas gry: ok. 40 min
To świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju. Co wyróżnia nową edycję? Większe karty cudów ułatwiające odczytywanie i układanie kart. Nowy system ikon usprawniający rozgrywkę i pozwalający na jeszcze szybsze opanowanie zasad. Bardziej przejrzyste umiejscowienie ikon, dzięki któremu karty są czytelniejsze i łatwiejsze do zrozumienia. Przeredagowane zasady, jeszcze przystępniejsze dla nowych uczestników zabawy. Zrebalansowane karty i efekty (lista zmian dostępna tutaj). Pudełka poszczególnych tytułów dopasowane do siebie rozmiarem. Uwspółcześnione grafiki na okładkach a także nowe, stylowe logo. [Rebel, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 148/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 10+)
W pudełku: 1 plansza ; 23 karty Epoki I; 23 karty Epoki II ; 20 kart Epoki III ; 7 kart Gildii ; 12 kart Cudów ; 4 znaczniki militarne ; 10 żetonów postępu ; 1 pion Konfliktu ; 31 monet (14-o wartości "1", 10 o wartości "3" i 7 o wartości "6" ; 1 notes punktacji ; 1 instrukcja ; 1 podsumowanie zasad.
Ilość graczy: 2
Czas gry: około 30 min.
Świetna, dwuosobowa wersja kultowej gry "7 Cudów Świata" Poprowadź swoją cywilizację ku świetności, dbając o jej rozwój militarny i naukowy oraz konstruując niezwykłe Budowle i Cuda. 7 Cudów Świata: Pojedynek to gra dla 2 graczy, która wykorzystuje niektóre z głównych założeń bestselleru 7 Cudów Świata, ale oferuje również nowe wyzwania, specjalnie dopasowane do gry dwuosobowej. W tej grze istnieją 3 drogi do zwycięstwa: dominacja militarna, dominacja naukowa, zwycięstwo cywilne. Gra wprowadza nowatorski sposób dobierania kart, przed grą - układamy je według podanego wzoru, a dobierać wolno nam tylko te, które nie są przykrywane przez inne karty. Wybierając jedną z nich, odkrywamy kolejne, czyniąc je dostępnymi dla mojego przeciwnika, co podczas gry prowadzi do trudnych wyborów i dylematów. Gracze będą ze sobą rywalizować o karty rozmaitych budowli, próbując blokować ich dostępność przeciwnikowi, a dobierając te, które zapewnią im największe korzyści. Zdobywając czerwone karty gracze "przepychają" znacznik konfliktu w stronę swojego przeciwnika, a gdy dotrze on do jego stolicy natychmiast wygrywają grę. Po drodze zdobywają żetony, które dodatkowo spowalniają przeciwnika zabierając mu posiadane monety, Zdobyte w trakcie gry karty naukowe, zielone, pozwalają nam na kupowanie żetonów rozwoju, dzięki którym wydatnie powiększamy przewagę nad naszym przeciwnikiem, Dzięki kartom żółtym, handlowym, otrzymywać będziemy więcej monet, które są bardzo cenną walutą w grze, która wydatnie wspomaga nabywanie surowców, Karty niebieskie, kulturowe, zapewnią nam wyraźny zastrzyk punktów zwycięstwa, Zagrywanie wszystkich kart będzie uzależnione od posiadania w swoim mieście odpowiedniej kombinacji brązowych i szarych kart zapewniających dopływ niezbędnych surowców do jego rozbudowy, Jeśli wszystko pójdzie po naszej myśli to na koniec gry w trzeciej erze będziemy mogli także zdobyć karty gildii, fioletowe, dzięki którym będziemy mogli podsumować swoje dokonania zdobywając punkty za określoną gałąź rozwoju, wieńcząc budowę naszego miasta. To jednak nie wszystko, bowiem każdy z graczy rozpoczyna grę także z 4 cudami świata (wybranymi spośród 12 dostępnych), każdy z nich posiada odmienne umiejętności i pomaga rozwinąć się w konkretnej dziedzinie. Można je wznosić podczas gry otrzymując przywileje, ale spośród 8 cudów w grze, tylko 7 zostanie wybudowanych. Spiesz się więc, aby ubiec swojego przeciwnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 100/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex [Gra planszowa] : wyzwania / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin. - Gdańsk : Rebel , copyright 2017. - 1 pudełko : ilustracje kolorowe ; 14 x 14 cm.
(Wiek: 6+)
Czas gry: 15 min
Zawartość pudełka: instrukvcja, 90 kart, 74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami, 6 układanek z obrazkiem mózgu,
Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą! [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 53/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble [Gra planszowa] : Kicia Kocia / Denis Blanchot, Guillaume Gille-Naves, Igor Polouchine ; ilustracje Anita Głowińska. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (puszka, 30 kart) : metal, papier, karton, kolor ; w pudełku 8c8x13 cm + zasady gry (12 stron : ilustracje kolorowe).
(Wiek: 4+)
Pełna zawartość gry na pudełku.
Czas gry: 10 minut.
Kicia Kocia® jest chronionym znakiem towarowym - © by Anita Głowińska and Media Rodzina.
Kicia Kocia, bohaterka popularnych książek dla dzieci, wraz z przyjaciółmi zawitała do świata gier! Na co dzień uczą maluchy, jak zachowywać się w codziennych sytuacjach, a teraz będą wspierać je w ćwiczeniu spostrzegawczości i refleksu podczas szukania par identycznych symboli. Zadanie jest proste: spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie dowolne karty zawsze łączy jeden wspólny obrazek. W Dobble można grać na wiele sposobów, a 5 z nich jest opisanych w instrukcji jako mini-gry. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają różne rozmiary. Same karty są okrągłe i kolorowe, a każda z nich ma unikalny zestaw symboli związanych z postaciami z książeczek o Kici Koci. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 136/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble [gra] / Denis Blanchotta, Jacques Cottereau. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 puszka ; 9x9x5 cm.
(Wiek: 6+)
Zawartość puszki: 50 symboli na 55 kartach, po 8 symboli na karcie, instrukcja.
Ilość graczy: 2-8
Cza gry: do 15 min
Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak Dobble. Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy starając się jakoś nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych graczy. Tylko Dobble tłumaczy się w minutę! Żadna inna gra nie jest tak mała, że można wziąć ją wszędzie i nie ma tak trwałego, metalowego pudełka, które wytrzyma wiele. Tylko Dobble ma takie wygodne i praktyczne karty. Okrągłe, mocne kartoniki świetnie się sprawdzają w czasie zabawy. Świetnie sprawdza się jako przerywnik pomiędzy poważniejszymi tytułami, a do tego porządnie rozgrzewa i solidnie poprawia humor. Polecana dla osób w każdym wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 232/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Prohis [gra karciana] / Marc Brunnenkant ; ilustracje Tony Rochoń - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 pudełko ; 15x10,5x5 cm.
Ilość graczy: 3-6.
Czas gry: minimum 20 min.
Zawartość pudełka: 58 kart legalnych towarów ; 30 kart nielegalnych towarów ; 20 kart kontrolerów ; 8 kart poruczników ; 6 kart kapitanów ; 6 kart inspektorów ; 2 karty pomocy ; instrukcja
W latach 1919–1933 w Stanach Zjednoczonych szaleje prohibicja. To twoja szansa. Spróbuj zdobyć fortunę na przewozie legalnych i nielegalnych towarów. Transport jest wysoce ryzykownym zajęciem, ponieważ inni gracze mogą nasłać na ciebie policję, która skontroluje twój ładunek i jeśli znajdzie w nim towary wątpliwego pochodzenia – skonfiskuje go. Aby wygrać, trafnie przewiduj ruchy przeciwników, blefuj i negocjuj!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 80/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 13+)
(Kaucja)
Zawartość pudełka: plansza Kutnej Hory, tor rund, plansza ratusza, 11 kafelków św. Barbary, 4 arkusze pomocy, 24 kafelki budynków gildii, 12 kafelków gildii, 18 żetonów pelikantów, 12 kafelków budynków publicznych (Z symbolem arystokraty), plansza poszukiwań, 4 kafelki skał, 12 żetonów arystokratów, 9 kart przygotowania gildii, 15 kart przygotowania kopalni, 4 kafelki technologii górniczej, 27 kafelków kopalni, 53 monety, znacznik pierwszego gracza, po 6 kart akcji na gracza, 21 kart populacji, 16 kart rudy, 10 kart wydarzeń, 4 planszetki graczy, 2 stojaki na karty, (w woreczku: znacznik rundy, znacznik podatków, 12 figurek domów, 9 figurek górników, 6 znaczników produkcji, 3 znaczniki działek, znacznik reputacji, znacznik punktacji (po 1 zestawie elemnentów w każdym kolorze gry), zapasowe elementy (niewypychać ich z wypraski), instrukcja.
Czas gry: 30-120 min
Ilość graczy: 2-4 osoby.
Kutná Hora: Miasto srebra to ekonomiczna gra planszowa, w której kierujemy zamożnymi rodzinami posiadającymi wpływy w różnych gildiach. Podczas rozgrywki będziemy wykorzystywać swój majątek, aby rozwijać kopalnie i budować Kutną Horę. W wyniku naszych decyzji miasto będzie się rozrastało, co będzie miało znaczący wpływ na gospodarkę. Aby wygrać, będziemy musieli dostosowywać się do zmian cen i korzystać z nadarzających się okazji. Na czym polega gra? Rozgrywka jest podzielona na rundy, w ramach których gracze rozgrywają po 3 tury. W swojej turze wybieramy, które karty akcji z ręki chcemy zagrać. Na każdej z nich znajdują się 2 akcje – musimy wybrać 1 z nich. Zagranej karty nie można ponownie użyć do końca rundy. Oznacza to, że wybierając daną akcję, tracimy możliwość użycia drugiej połowy karty. Akcje trzeba zatem dobrze planować. Do wyboru mamy różne rodzaje działań: pracę w kopalni, która zwiększa naszą produkcję rudy, nabywanie praw budowy, rezerwowanie działek i wreszcie wznoszenie rozmaitych rodzajów budynków, z których każdy zapewnia pewne bonusy w grze. Decyzje podejmowane przez graczy mają bezpośredni wpływ na rozkład cen dóbr, odzwierciedlając dynamikę rynku. Musimy zatem na bieżąco dostosowywać naszą strategię do sytuacji. W zależności od liczby uczestników gra kończy się po 5 lub 6 rundach. Zwycięzcą zostaje osoba z największą liczbą punktów. Można zdobyć je na bieżąco, pod koniec rund, ale znaczna część jest przydzielana na koniec gry. [https://platon.com.pl/pl/gra-kutna-hora-miasto-srebra/produkt-1141075138]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 236/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 12+)
Zawartość pudełka: 4 arcymistrzów, 4 wieże, 6 płytek akcji, 4 kafelki dostępu do płytek mocy, 3 karty zwojów, 6 pełni księżyca, 4 żetony zwierząt, instrukcja. pudełka:
To jest dodatek. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry Wiedźmia Skała.
Ilość graczy: 2-4.
Czas gry: 60- 90 min.
Minęło kolejne stulecie, po którym wiedźmy i czarodzieje znów gromadzą się przy magicznej Wiedźmiej Skale, aby odnowić wytwarzaną przez nią sieć energii i wzmocnić własną pozycję w czarodziejskim świecie. Tym razem zgromadzenie odbywa się podczas pełni księżyca, którego światło sprawia, że moce arcymistrzów stają się jeszcze potężniejsze… Wiedźmia Skała: Czas pełni to rozszerzenie wprowadzające kilka elementów, które możecie dowolnie ze sobą łączyć, by wzbogacić grę podstawową. Obejmuje ono wieże arcymistrzów, oraz dwa moduły: ukryte moce pełni księżyca i wzmocnione składniki, czyli nowe, silniejsze płytki akcji. [https://platon.com.pl/prod/gra-wiedzmin-skala-czas-pelni-dodatek-5902650618091]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 280/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 12+)
Zawartość pudełka: plansza, 4 kociołki, 60 płytek akcji (po 15 w każdym kolorze), 15 specjalnych płytek akcji, 10 żetonów sów, 48 wiedźm (po 12 w kazdym kolorze), 80 ładunków energii (po 20 w kazdym kolorze), 28 kryształków (po 6 w każdym kolorze gracza i 4 czarne), 40 kart zwojów, 21 magicznych żetonów, 12 pionków, 4 zasłonki, 4 znaczniki pozycji, 3 arkusze pomocy, 4 znaczniki zwierząt, instrukcja.
Czas gry: 60-90 min.
Ilość graczy: 2-4 osoby.
Wiedźmia Skała to gra planszowa, w której wcielacie się w uczonych mistrzów gildii zebranych wokół pradawnego świętego kamienia. Każda osoba zajmuje 1 z 4 wież i stamtąd rozpoczyna grę. Szykujcie w swoich kociołkach zaklęcia i stwórzcie wokół Wiedźmiej Skały sieć magicznej energii. Rozsyłajcie swoje wiedźmy, wyławiajcie z kociołków magiczne kryształy i zróbcie dobry użytek z pentagramu i czarodziejskich różdżek. Nie zapominajcie jednak o przepowiedniach, jeśli chcecie zapewnić sobie zwycięstwo! Nie wszystkie możliwości są zawsze dostępne, więc trzeba mądrze wykorzystywać okazje, które się nadarzają. Po 11 rundach to z Was, które zgromadzi najwięcej punktów zwycięstwa, wygra rozgrywkę i zostanie Wybrańcem Wiedźmiej Skały.[https://www.rebel.pl/gry-planszowe/wiedzmia-skala-2002325.html?srsltid=AfmBOordA6Muqqk6GfDqITninD-yhrmKwsr8UibJndfRjtsciqp74Nk8]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 279/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : [gra obrazkowa] obrazki : ściśle tajna gra obrazkowa / Vlaada Chvátil ; [ilustracje Tomáš Kučerovský ; tłumaczenie Martyna Skowron]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2016. - 1 gra (14 kart agentów w dwóch kolorach, karta podwójnego agenta, 4 karty niewinnych obserwatorów, karta zabójcy, 60 kart kluczy, podstawka, 140 kart z 280 obrazkami) : karton, plastik, tektura, kolor ; 24x16x6 cm + 1 instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 21 cm).
(Wiek: 10+)
Gra przeznaczona dla 2-8+ graczy, wiek 10+. Czas gry 15 min.
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 36/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Śpiące królewny [gra planszowa] / Miranda, Madeleine, Denise i Max Evartsowie ; ilustracje Jimmy Pickering. - Gdańsk : Rebel, [2015]. - 1 pudełko : karton, tektura, kolor ; w pudełku 21x14x4 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 20 cm).
(Wiek: 8+)
Czas gry: 20 min.
Na opakowaniu: Ekscytująca gra dosłownie jak z bajki!
Gra o opiekuńczych smokach, dzielnych rycerzach i śpiących królewnach Wyobraźcie sobie miejsce, w którym żyją: Królewna Naleśników, Książę Ciastek i stadko nadopiekuńczych smoków… Jeśli brzmi to dla Was jak sen, to najwidoczniej tak jest! „Śpiące Królewny” zostały wymyślone przez 6-letnią Mirandę Evarts pewnej nocy, gdy dziewczynka długo nie mogła zasnąć. Obudziwszy się następnego ranka, wraz ze swoją starszą siostrą Madeleine oraz rodzicami stworzyła ten dziwaczny acz cudowny świat śpiących możnowładców. Gdy zanurzysz się w fantastyczną krainę rodziny Evartsów, odnajdziesz grę, która pomoże ci rozwijać pamięć, budować strategię i poznawać podstawową arytmetykę. Uważaj jednak na działanie Mikstur usypiających, aby przypadkiem nie uśpić wszystkich graczy! [www.bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 59/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(8+)
Zawartość pudełka: plansza 480 x 480 mm ; pionki statek w formie puzzli 3D ; karty do gry wtym: 47 kart"Pytanie", 37 kart "Przygoda", 18 kart "Bazar", 4 karty "Mapa", 4 karty przelicznik ; 4 karty Próba Hipokampusa ; 1 tabliczka KrysZtałki dla Smoka ; 1 kostka cyfrowa,; 1 kostka funkcyjna ; 8 kolorowych kryształów dla smoka ; 20 żetonów Beczka z wodą ; 32 żetony Ryby ; 14 żetonów Koral ; 14 żetonów Perła ; 1 żeton Pirat ; 1 plastikowa podstawka ; instrukcja.
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 60 min
Podczas rozgrywki poszukujemy złotego runa, którego strzeże jeden z 4 Smoków Morskich. W pierwszej kolejności musimy zdobyć kryształki, którymi można obłaskawić smoka. Potem trzeba przepłynąć przez Cieśninę Hipokampusa, gdzie zostaniemy poddani specjalnej próbie. Wreszcie musimy rozwiązać zagadkię, który ze smoków pilnuje złotego runa. Gracz, który dokona tego jako pierwszy zostaje zwycięzca rozgrywki. Pionki, którymi poruszamy się po planszy to historyczne modele jednostek żaglowych w formie Puzzli 3D do samodzielnego złożenia. Gra zawiera ponad 180 pytań z geografii fizycznej oraz historii wielkich odkryć geograficznych. [www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 140/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 1 plansza, 208 kart projektów ; 9 żetonów oceanów ; 4 plansze graczy ; 12 kart korporacji ; 24 żetony lasu warte P (16 o wartości"1" PZ i 8 o wartości "5" PZ) ; 148 kostek zasobów (100 brązowych, 24 srebrne i 24 złote) ; 52 znaczniki graczy (po 13 w każdym z 4 kolorów) ; 2 przezroczyste znaczniki (do oznaczania Temperatury i Poziomu Tlenu) ; 20 kart faz (po 5 kart w każdym z 4 kolorów graczy) ; 5 kafelków faz ; 3 przekładki do kart ; 4 karty pomocy ; przewodnik szybki start.;
Czas gry: około 1 godz.
Liczba graczy: 1-4
Ekspedycja Ares to nowa, dynamiczna i zupełnie niezależna gra w uniwersum Terraformacji Marsa, oparta o budowanie silnika produkcyjnego. Podczas rozgrywki uczestnicy kierują międzyplanetarnymi korporacjami i dążą do tego, aby zamienić Marsa w nadającą się do zamieszkania, dochodową planetę. Robią to, inwestując w karty projektów, które bezpośrednio lub pośrednio przyczynią się do terraformowania planety. Aby wygrać, gracze starają się osiągnąć wysoki współczynnik terraformacji i zgromadzić jak najwięcej punktów zwycięstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 205/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 10+)
Czas gry 40-70 minut.
Ilość graczy: 1-5 osób
Zawartość pudełka: instrukcja, załącznik, plansza celów, notes punktacji, plastkowa tacka na karty, 5 plansz graczy, wieża z kości (w kształcie karmnika), 170kart ptaków, 26 kart bonusowych, 75 jaj, 5 kości pożywienia, 103 żetony pożywienia, 8 dwustronnych żetonów celów, znacznik pierwszego gracza.
Kolorowe ptaki, trzepot skrzydeł i cisza rezerwatu. W tej przepięknie ilustrowanej grze uczestnicy rozwijają własne rezerwaty, które są ostoją dla wielu różnorodnych gatunków ptactwa. Każdy kolejny okaz stanowi szansę na wzbogacenie naszej kolekcji, a także rozwój rezerwatu i realizację celów. Na czym to polega? Podczas zabawy każdy z graczy będzie rozwijał swój własny rezerwat poprzez wykładanie na specjalną planszę kart ptaków. Gra składa się z następujących po sobie tur. Aby wykonać jedną z dostępnych akcji, należy umieścić kostkę akcji w odpowiednim miejscu swojej planszy. Z każdą rundą (a będzie ich cztery), gracze będą mieli coraz mniej akcji do wykorzystania, ale ich efekty będą bardziej rozbudowane. Na samym początku gra będzie szła szybciej, jednak w miarę krystalizowania się strategii, poszczególne tury mogą zajmować coraz więcej czasu. Każdorazowo gracz może wybierać z czterech rodzajów akcji: Po opłaceniu kosztu w pożywieniu i jajkach możemy zagrać ptaka z ręki i umieścić go we właściwym dla niego środowisku (w odpowiednim rzędzie). Zdobyć pożywienie według dostępnych w puli kości pożywienia. Złożyć jaja, tzn. pobrać jedno z zasobów i umieścić na karcie odpowiedniego ptaka. Dobrać karty ptaków. Trzy ostatnie akcje powodują również aktywację zdolności ptaków w danym rzędzie, co oznacza, że możemy skorzystać z efektów opisanych na kartach poszczególnych ptaków. Gdy wszyscy gracze wykorzystają swoje kości akcji, runda się kończy. Każdy z graczy odnotowuje swoje miejsce w realizacji celów. Na koniec gry punkty otrzymujemy za zagrane ptaki (każdy z nich ma własną wartość punktową), cele z planszy, karty bonusowe, jajka i pożywienie na kartach ptaków oraz dodatkowe karty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 263/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 14+)
(Kaucja)
Czas gry: 60+ minut.
Do gry w "Podróże przez Śródziemie" wymagana jest darmowa cyfrowa aplikacja.
Zawartość pudełka: kompendium zasad, instrukcja, 22 dwustronne kafelki mapy, 28 kart obrażeń, 28 kart strachu, 6 kart bohaterów, 83 karty przedmiotów, 15 kart atutów, 2 dwustronne mapy potyczki, 21 kart tytułów, 30 kart umiejętności podstawowych, 30 kart umiejętności bohaterów, 72 karty ról, 20 kart słabości, 10 kart terenu, 31 plastikowych figurek (6 figurek bohaterów, 25 figurek wrogów), 30 żetonów terenu, 12 sztandarów wrogów, 12 plastikowych podstawek, 84 inne żetony.
Liczba graczy: 1-5
Na podstawie powieści J.R.R. Tolkiena.
Podróże przez Śródziemie oferują wciągającą kampanię, rozwidlającą się fabułę, wiele zadań pobocznych i dynamicznie generowaną mapę. Wszystko to sprawia, że każda rozgrywka będzie zaskakująca i niepowtarzalna. W trakcie połączonych ze sobą fabularnie scenariuszy będziecie musieli współpracować, aby rozwikłać tajemnice, pokonać wrogów i bronić Śródziemie przed zakusami ciemności. Przygoda czeka jedynie na tych, którzy są na tyle odważni, by jej szukać. Zbierz przyjaciół, spakuj plecak i ruszaj szukać szczęścia podczas podróży przez Śródziemie! [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/wladca-pierscieni-podroze-przez-srodziemie-108773.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 253/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 10+)
Zawartość pudełka: plansza główna, 2 plansze ognisk i 2 zaślepki, 184 karty, 12 żetonów celów, 20 żetonów szlaków, 12 żetonów premii, 28 żetonów dróg, 1 żeton wariantu jednoosobowego, żeton pierwszego gracza, 5 kopert z dodatkowymi kartami, znacznik rundy, 4 znaczniki kolorów, 4 składane podajniki, instrukcja: 16 stron, indeks kart: 12 stron, schemat składania podajników.
Niezwykłe spotkania z naturą! Nowa gra Klemensa Kalickiego, autora popularnej gry familijnej Domek! Doświadczeni obserwatorzy przyrody dzielnie przemierzają okolice w poszukiwaniu roślin, zwierząt i rozmaitych ciekawostek. Chętnie wykorzystują swoją wiedzę - na łąkach, wśród traw są w stanie wypatrzeć małe gryzonie, a skoro tu są, być może za chwilę pojawi się myszołów, lis albo nawet żmija! Łąka to gra planszowa, w której wcielamy się w wędrowców obserwujących naturę. Wyposażeni w mapę, spacerujemy po malowniczej okolicy, szukając inspiracji i uwieczniając zapierające dech w piersiach widoki. Kierujemy się pasją i ciekawością świata, ale też rywalizacją o tytuł najwprawniejszego obserwatora przyrody! Przypadnie on temu, kto zdobędzie najwięcej punktów z zaobserwowanych gatunków zwierząt i roślin, krajobrazów oraz pamiątek zebranych z wędrówki. Zmagania toczą się także przy ognisku, gdzie gracze prześcigają się w realizowaniu celów swoich wypraw. Na czym to polega? Podczas rozgrywki uczestnicy na zmianę umieszczają żetony szlaku na jednej z dwóch plansz. Skorzystanie z planszy głównej pozwala na zdobywanie kart, jednak ich zagrywanie wymaga spełnienia określonych warunków. Z kolei wykorzystanie planszy ogniska aktywuje specjalne akcje, które pomagają w realizowaniu indywidualnych strategii i daje możliwość realizowania celów, za które otrzymamy dodatkowe punkty zwycięstwa. W trakcie zabawy gracze zbierają na swojej łące i okolicy karty podłoży (siedliska życia zwierząt), karty obserwacji (konkretne gatunki zaobserwowane podczas wędrówki), oraz karty krajobrazów i znalezisk (widoki i interesujące pamiątki z wypraw). Zwycięży ten, który zdobędzie najwięcej punktów w zdobytych zestawach kart oraz na planszy ogniska. [Rebel, 2024]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 305/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
(Kaucja)
Zawartość pudełka: 132 żywiczne płytki, 4 plansze graczy, plansza organizacyjna, płytka gracza rozpoczynającego, 9 żetonów warsztatów, 4 znaczniki punktacji, 4 żetony punktacji. tekturowa ieża, znacznik rund, lniany woreczek, instrukcja.
Ilość graczy: 2-4
Czas gry: 30-45 min
Po ukończeniu pałaców w Évorze i Sintrze władca Portugalii Manuel I zapragnął wznieść Letni Pawilon na cześć najdostojniejszych członków rodziny królewskiej. Zadanie powierzono najbardziej utalentowanym rzemieślnikom, których umiejętności miały nadać budynkowi prestiż godny samego króla. Niestety Manuel I zmarł, zanim budowa w ogóle miała szansę się rozpocząć. Gra planszowa Azul: Letni Pawilon przenosi nas do XVI-wiecznej Portugalii, gdzie podejmujemy się zadania, które w rzeczywistości nigdy się nie rozpoczęło. Jako mistrzowie rzemiosła, będziemy starali się wznieść Letni Pawilon z najlepszych dostępnych materiałów, wybierając płytki w odpowiednich kolorach i tworząc z nich fragmenty gwiazd. Za odpowiednie ułożenie wzorów względem pól specjalnych otrzymamy dodatkowe premie i cenne punkty, które przybliżą nas do mistrzowskiego tytułu [https://platon.com.pl/pl/gra-azul-letni-pawilon/produkt]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 215/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter [Gra planszowa] : mistrz pojedynków! / Ludovic Maublanc. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 pudełko ; 30x30x8 cm.
W pudełku: plansza, 8 różdżek, 9 kafelków sztandarów, kafelek prymusa, 142 karty, 24 żetony, 10 plastikowych podstawek, instrukcja.
Liczba graczy: 4-8
Czas gry: ok. 30 min
Na opakowaniu: Wizarding World.
Harry Potter: Mistrz Pojedynków to imprezowa gra blefu, w której rywalizujecie, by zdobyć jak najwięcej punktów dla swojego domu. Podczas każdej rundy będziecie przygotowywać czary i mierzyć różdżkami w swoich przeciwników. Następnie wszyscy równocześnie rzucają zaklęcia... albo się przed nimi bronią! Tylko najmądrzejsi czarodzieje i czarownice otrzymają nagrody, a ci którzy zostali oszołomieni, mogą stracić część zdobytych punktów! Na czym to polega? Rozgrywka w Mistrza Pojedynków składa się z 8 rund. W każdej z nich będziecie próbowali odgadnąć plany pozostałych graczy i wybrać najlepszą strategię działania. Waszym celem jest zdobywanie kart nagród, które są dostępne na środku stołu. Na początku wszyscy równocześnie i w tajemnicy wybieracie, czy zagracie kartę Drętwoty czy Przejęzyczenia. Gdy wszyscy podejmą decyzję, następuje faza wyboru przeciwnika. Po odliczeniu do 3 chwytacie za swoje różdżki i wskazujecie wybraną osobę. W tym miejscu macie chwilę, by przyjrzeć się, w kogo wycelowane są różdżki i podjąć ostateczną decyzję, co do rzucania zaklęcia. Następnie znów odlicza się do 3, po czym gracze równocześnie rzucają zaklęcia. Możecie zagrać zgodnie z kartą wybraną przez siebie na początku lub, jeśli obawiacie się, że zostaniecie zaatakowani, rzucić zaklęcie Protego, które pozwoli Wam uniknąć oszołomienia, a tym samym utraty cennych punktów. Na koniec rundy gracze, którzy nie zostali oszołomieni i nie skorzystali z zaklęcia Protego kolejno dobierają nagrody z dostępnej puli. Po 8 rundach sumujemy punkty ze zdobytych kart i dodatkowych nagród, wyłaniając zwycięski dom! [https://www.taniaksiazka.pl/harry-potter-mistrz-pojedynkow-rebel-p-1708654.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=shopping&gclid=EAIaIQobChMIn9WY_rjd_gIVC6OyCh13cAOtEAQYAiABEgKP7_D_BwE]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 167/GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej