Woźniak Joanna (pedagog)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(3)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2471)
Kozioł Paweł
(2009)
Kotwica Wojciech
(810)
Kowalska Dorota
(659)
Zarawska Patrycja (1970- )
(526)
Woźniak Joanna (pedagog)
(-)
Kochanowski Jan
(469)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(412)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(335)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(331)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(328)
Siemianowski Roch (1950- )
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Popławska Anna (literatura)
(301)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(300)
Christie Agatha (1890-1976)
(290)
Fabianowska Małgorzata (tłumaczka)
(289)
Steel Danielle (1947- )
(288)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(285)
Roberts Nora (1950- )
(280)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(267)
Drewnowski Jacek (1974- )
(262)
Trzeciak Weronika
(260)
Konopnicka Maria
(258)
Prus Bolesław (1847-1912)
(246)
Boy-Żeleński Tadeusz
(241)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(241)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(226)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(223)
Zimnicka Iwona (1963- )
(218)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(217)
Ławnicki Lucjan (ilustrator)
(207)
King Stephen (1947- )
(206)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(204)
Webb Holly (1976- )
(203)
Goliński Zbigniew
(198)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(198)
Dug Katarzyna
(197)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Szulc Andrzej (1967-)
(189)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(187)
Jasieński Ksawery (1931- )
(186)
Rzehak Wojciech (1967- )
(186)
Szekspir William (1564-1616)
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(180)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(180)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(179)
Beaumont Émilie (1948- )
(177)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(174)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(173)
Tuwim Julian (1894-1953)
(172)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(167)
Mazan Maciejka (tłumaczka)
(166)
Gawryluk Barbara (1957- )
(165)
Górski Wojciech (1971- )
(164)
Cieślik Donata (lektorka)
(158)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(156)
Jachowicz Stanisław
(156)
Mortka Marcin (1976- )
(156)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(153)
Williams Sophy (1965- )
(153)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(152)
Kraśko Jan (1954- )
(152)
Szal Marek (ilustrator)
(152)
Dobrzańska-Gadowska Anna (tłumaczka)
(151)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(149)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(148)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(147)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(145)
Królicki Zbigniew Andrzej (1954- )
(145)
Ochab Janusz (1971- )
(145)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(144)
Sandemo Margit (1924-2018)
(144)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(143)
Głowińska Anita (literatura dziecięca)
(140)
Siudak Jacek (ilustrator)
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika (tłumaczka)
(139)
Supeł Barbara (literatura dla dzieci)
(136)
Lech Justyna
(135)
Mróz Remigiusz (1987- )
(135)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(134)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(131)
Rolando Bianka
(131)
Teleszyński Leszek (1947- )
(131)
Fabisińska Liliana (1971- )
(130)
Słomczyński Maciej (1920-1998)
(130)
Mickiewicz Adam
(129)
Siewior-Kuś Alina (tłumaczka)
(129)
Stanecka Zofia (1972- )
(129)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(129)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(128)
Zadura Janusz (1968- )
(128)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(126)
Kołodziej Katarzyna (1975- )
(126)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(126)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(124)
Widmark Martin (1961- )
(124)
Dobrowolski Patryk (tłumacz)
(123)
Onichimowska Anna (1952- )
(123)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Nauczyciele
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Temat
Myślenie twórcze
(3)
Kreatywność
(2)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(2)
Nauczanie
(2)
Twórczość
(2)
Metody nauczania
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Edukacja)
Prezentowana część 1: - przybliża zasady i metodykę pedagogiki twórczości na poziomie wczesnej edukacji; - ma wprowadzający charakter, ponieważ w kolejnych jej rozdziałach najpierw skrótowo zaprezentowano podstawy teoretyczne do proponowanych ćwiczeń i zadań oraz zasady niezbędne dla efektywnego oraz świadomego osiągania celów i założeń psychodydaktyki kreatywności; - zawiera ćwiczenia dla uczniów z klasy 1 w szkole podstawowej, które mają najniższy i propedeutyczny poziom trudności, nie wymagają umiejętności pisania i czytania. Ćwiczenia są wzbogacone kartami pracy i można realizować je jako odrębne ćwiczenia stymulujące twórczość indywidualną lub zespołową albo w zestawach - na potrzeby lekcji o określonych celach lub tematyce. Stopień trudności ćwiczeń pozwala indywidualizować ich wykorzystanie w zależności od doświadczeń i zdolności uczniów: można je stosować z dziećmi w wieku przedszkolnym lub starszymi uczniami, którzy nie zdobyli wcześniej doświadczeń w tworzeniu. Oprócz funkcji wspierającej w organizacji i realizacji lekcji rozwijających twórczość uczniów, książka pełni także funkcję inspirującą i stymulującą nauczyciela do poszukiwania własnych środków edukacji użytecznych w lekcjach twórczości. Poradnik zainteresuje studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela oraz wychowawców i edukatorów z różnych placówek opiekuńczo-wychowawczych. [Difin, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja)
Metoda i wyobraźnia to seria książek metodycznych z propozycjami lekcji kreatywności w nauczaniu wczesnoszkolnym. Prezentowana część 1: - przybliża zasady i metodykę pedagogiki twórczości na poziomie wczesnej edukacji; - ma wprowadzający charakter, ponieważ w kolejnych jej rozdziałach najpierw skrótowo zaprezentowano podstawy teoretyczne do proponowanych ćwiczeń i zadań oraz zasady niezbędne dla efektywnego oraz świadomego osiągania celów i założeń psychodydaktyki kreatywności; - zawiera ćwiczenia dla uczniów z klasy 1 w szkole podstawowej, które mają najniższy i propedeutyczny poziom trudności, nie wymagają umiejętności pisania i czytania. Ćwiczenia są wzbogacone kartami pracy i można realizować je jako odrębne ćwiczenia stymulujące twórczość indywidualną lub zespołową albo w zestawach - na potrzeby lekcji o określonych celach lub tematyce. Stopień trudności ćwiczeń pozwala indywidualizować ich wykorzystanie w zależności od doświadczeń i zdolności uczniów: można je stosować z dziećmi w wieku przedszkolnym lub starszymi uczniami, którzy nie zdobyli wcześniej doświadczeń w tworzeniu. Oprócz funkcji wspierającej w organizacji i realizacji lekcji rozwijających twórczość uczniów, książka pełni także funkcję inspirującą i stymulującą nauczyciela do poszukiwania własnych środków edukacji użytecznych w lekcjach twórczości. Poradnik zainteresuje studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela oraz wychowawców i edukatorów z różnych placówek opiekuńczo-wychowawczych. [Difin, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja)
Metoda i wyobraźnia to seria książek metodycznych z propozycjami lekcji kreatywności w nauczaniu wczesnoszkolnym. Prezentowana część 3 przybliża zasady i metodykę pedagogiki twórczości na poziomie wczesnej edukacji. Zaprezentowano w niej przykłady ćwiczeń dla uczniów z klas 3 szkoły podstawowej pobudzających i rozwijających twórczość w różnych formach aktywności, szczególnie poprzez myślenie dywergencyjne, pytajne i kombinatoryczne. Ćwiczenia dla uczniów z klasy 3 wymagają umiejętności czytania ze zrozumieniem, współdziałania w zespołach podczas rozwiązywania problemów o charakterze otwartym, poszukiwania i prezentowania oryginalnych pomysłów, a także dokonywania oceny oryginalności i przydatności wytworów przez argumentowanie ich niepowtarzalności. Ćwiczenia można realizować jako odrębne zabawy stymulujące twórczość indywidualną lub zespołową albo w zestawach – na potrzeby lekcji o określonych celach lub tematyce. Stopień trudności ćwiczeń pozwala indywidualizować ich wykorzystanie w zależności od doświadczeń i zdolności uczniów – na niższych lub wyższych etapach edukacji w zależności od potrzeb i możliwości uczniów. Oprócz funkcji wspierającej nauczyciela w organizacji i realizacji lekcji rozwijających twórczość uczniów, książka pełni także funkcję inspirującą i stymulującą nauczyciela do poszukiwania własnych środków edukacji użytecznych w lekcjach twórczości. Książka będzie przydatna dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela oraz wychowawców i edukatorów z różnych placówek opiekuńczo-wychowawczych. [Difin, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej