Michalak Robert (1968- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(36)
Forma i typ
Audiobooki
(34)
Poradniki i przewodniki
(12)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Proza
(4)
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Gry i zabawki
(1)
Dostępność
dostępne
(34)
wypożyczone
(2)
Placówka
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(33)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(664)
Zarawska Patrycja (1970- )
(519)
Michalak Robert (1968- )
(-)
Kochanowski Jan
(469)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(410)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(330)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(328)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(321)
Siemianowski Roch (1950- )
(310)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(303)
Popławska Anna (literatura)
(295)
Christie Agatha (1890-1976)
(290)
Steel Danielle (1947- )
(287)
Fabianowska Małgorzata (tłumaczka)
(284)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(282)
Roberts Nora (1950- )
(281)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(266)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Drewnowski Jacek (1974- )
(253)
Prus Bolesław (1847-1912)
(247)
Boy-Żeleński Tadeusz
(240)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(239)
Leśmian Bolesław
(234)
Krasicki Ignacy
(229)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(220)
Zimnicka Iwona (1963- )
(216)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(213)
King Stephen (1947- )
(206)
Ławnicki Lucjan (ilustrator)
(205)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(203)
Webb Holly (1976- )
(203)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(190)
Szulc Andrzej (1967-)
(187)
Jasieński Ksawery (1931- )
(186)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(183)
Szekspir William (1564-1616)
(181)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(179)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(178)
Rzehak Wojciech (1967- )
(178)
Domańska Joanna (1970- )
(177)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(173)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(172)
Tuwim Julian (1894-1953)
(171)
Beaumont Émilie (1948- )
(169)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(167)
Mazan Maciejka (tłumaczka)
(166)
Gawryluk Barbara (1957- )
(163)
Jachowicz Stanisław
(159)
Górski Wojciech (1971- )
(157)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(155)
Cieślik Donata (lektorka)
(153)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(153)
Kraśko Jan (1954- )
(151)
Williams Sophy (1965- )
(151)
Dobrzańska-Gadowska Anna (tłumaczka)
(150)
Mortka Marcin (1976- )
(150)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(149)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(148)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(148)
Szal Marek (ilustrator)
(148)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(147)
Królicki Zbigniew Andrzej (1954- )
(146)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(145)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(144)
Sandemo Margit (1924-2018)
(144)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(143)
Ochab Janusz (1971- )
(141)
Lech Justyna
(138)
Wyrwas-Wiśniewska Monika (tłumaczka)
(137)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(136)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(132)
Teleszyński Leszek (1947- )
(132)
Rolando Bianka
(131)
Supeł Barbara (literatura dla dzieci)
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(129)
Siewior-Kuś Alina (tłumaczka)
(129)
Słomczyński Maciej (1920-1998)
(129)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(128)
Zadura Janusz (1968- )
(128)
Fabisińska Liliana (1971- )
(127)
Głowińska Anita (literatura dziecięca)
(127)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(126)
Kiss Jacek (lektor)
(126)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(126)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(125)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(124)
Widmark Martin (1961- )
(124)
Marciniakówna Anna (tłumaczka)
(123)
Onichimowska Anna (1952- )
(123)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(123)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(35)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Odbiorca
0-5 lat
(3)
Dzieci
(2)
Handlowcy
(1)
Menedżerowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura australijska
(3)
Literatura polska
(1)
Temat
Samorealizacja
(6)
Sukces
(5)
Menedżerowie
(3)
Motywacja
(3)
Motywacja pracy
(3)
Organizacja pracy
(3)
Osoby z niepełnosprawnością fizyczną
(3)
Vujicic, Nick (1982- )
(3)
Asertywność
(2)
Autoprezentacja
(2)
Czas pracy
(2)
Kariera
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Biznesplan
(1)
Cudowne wizerunki
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Ekonomiści
(1)
Innowacje
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Jakość życia
(1)
Klątwa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Kotler, Philip (1931- )
(1)
Kościół katolicki
(1)
Kradzież
(1)
Ludzie a zwierzęta
(1)
Magnateria
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Myślenie
(1)
Optymizm
(1)
Organizacja przedsiębiorstwa
(1)
Perswazja
(1)
Pesymizm
(1)
Pewność siebie
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemiana duchowa
(1)
Przywództwo
(1)
Psy
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia pracy
(1)
Reinkarnacja
(1)
Reklama
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Roszpunka (postać fikcyjna)
(1)
Rozmowa
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Samopoznanie
(1)
Sapieha, Mikołaj (ok.1581-1644)
(1)
Sens życia
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szczęście
(1)
Uzdrowienia cudowne
(1)
Wyobraźnia
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zdolności
(1)
Zwalczanie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(4)
2001-
(4)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Australia
(1)
Kodeń (woj. lubelskie, pow bialski, gm. Kodeń)
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Watykan (Włochy)
(1)
Gatunek
Audiobooki
(32)
Dokumenty dźwiękowe
(32)
Poradnik
(19)
Książka-zabawka
(3)
Pamiętniki i wspomnienia australijskie
(3)
Rozważania i rozmyślania religijne
(3)
Adaptacja literacka
(2)
Bajka i baśń
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Broszura
(1)
Felieton
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Powieść historyczna
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Psychologia
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(3)
Religia i duchowość
(2)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
36 wyników Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 5 godz. 25 min 24 s.
Zrób miejsce dla akceptacji, wykorzystując ogromną siłę słowa NIE. Ile razy mówiłeś „tak” w odpowiedzi na złe propozycje – przytłaczające prośby, toksyczne relacje, czasochłonne zobowiązania? Jak często pragnąłeś mieć siłę pozwalającą uwolnić się od nich? Z tego inspirującego, praktycznego poradnika dowiesz się, jak odzyskać władzę nad swoim życiem. Przekonasz się, że wypowiedziane w porę NIE może nie tylko zaoszczędzić ci czasu i kłopotów, ale nawet ocalić ci życie. Czerpiąc z własnych doświadczeń i historii przekazanych przez czytelników i słuchaczy, James Altucher i Claudia Azula Altucher przekonują, że masz prawo mówić NIE wszystkiemu, co może być dla ciebie niekorzystne: - standardom, które ci nie odpowiadają, - ludziom, którzy bezwzględnie wykorzystują twoją kreatywność i ekspresję, - przekonaniom, które są sprzeczne z twoją prawdziwą osobowością. Kiedy to zrobisz, poczujesz się wolny i będziesz mógł głośno powiedzieć TAK, otwierając się na nowe możliwości, bogactwo i miłość. [www.audiobook.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - Psychologia (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Roszpunka / [ilustracje Louise Anglicas ; tłumaczenie Ewa Tarnowska ; redakcja Agnieszka Płudowska]. - Ożarów Mazowiecki : Olesiejuk, copyright 2017. - [14] stron : ilustracje ; 20 cm.
Na okładce : Naciśnij przycisk, słuchaj i czytaj.
Opis według okładki.
Książka zawiera panel dźwiękowy.
Przenieś się do krainy bajek. Naciskaj kolejno sześć dźwiękowych przycisków i słuchaj opowieści o złotowłosej Roszpunce, złej wiedźmie i dzielnym królewiczu. Bajkę czyta Robert Michalak. [www.bonito.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. M-0/KZ (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opis według okładki.
Na okładce : Naciśnij przycisk, słuchaj i czytaj.
Książka zawiera panel dźwiękowy.
Przenieś się do krainy bajek. Naciskając kolejno sześć dźwiękowych przycisków, usłyszysz śliczną baśń i poznasz historię gorącej owsianki, niewygodnych krzeseł i niegrzecznej małej dziewczynki. Bajkę czyta Robert Michalak W tej serii: Złotowłosa i trzy misie, Czerwony Kapturek, Kopciuszek, Królewna Śnieżka, Trzy małe świnki. [www.wydawnictwoolesiejuk.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-0/KZ (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania : 2 godz. 49 min 54 s.
Na okł.: Audiobook. Prosta droga do wiedzy ; Sprzedaż psychologia biznesu.
Rozwikłanie tajemnicy skutecznego przewodzenia w czasie zmiany Każdego dnia organizacje na całym świecie podejmują decyzje o wprowadzeniu – bywa, że dużych i kosztownych – zmian, w celu poprawienia istniejącego status quo. Jednak 50 do 70 procent tych prób jest nieudanych. Niektóre zmiany giną nagle, ale wiele umiera w cierpieniu przedłużającej się agonii rujnującej zasoby organizacji oraz morale i energię jej członków. Kto zabija zmianę lub co przyczynia się do jej śmierci? W tym pasjonującym kryminale znajdziesz odpowiedź na to pytanie. Głównym bohaterem jest agent Mike McNally – detektyw o stylu działania inspektora Colombo – który prowadzi śledztwo w sprawie śmierci kolejnej zmiany. Agent McNally po kolei przesłuchuje trzynastu głównych podejrzanych, między innymi krótkowzroczną menadżerkę Wiktorię Wizję, stale opieszałego kierownika Piotra Prioryteta, dyrektorkę Klarę Komunikację, której zapalenie krtani uniemożliwia porozumiewanie się oraz kilka innych szemranych postaci. [www.mtbiznes.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Manifest motywacji [Dokument dźwiękowy] : dziewięć deklaracji potęgi osobistej / Brendon Burchard ; [przekład Magda Witkowska]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2017. - 1 płyta CD (8 godzin 12 minut 41 sekund) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 8 godzin 12 minut 41 sekund.
„Manifest motywacji” to elokwentne, inspirujące, płomienne wezwanie do upominania się o własną, osobistą moc. Światowej sławy trener Brendon Burchard tłumaczy w tej książce, że podstawowym czynnikiem motywującym ludzkość do działania jest dążenie do poszerzania granic wolności osobistej. Wszyscy pragniemy większej swobody – w zakresie dysponowania własnym czasem, w dziedzinie społecznej i finansowej, ale także w sferze duchowej. Burchard przekonuje, że wolność osobistą można osiągnąć tylko poprzez jasne określenie własnych zamiarów i przedstawienie deklaracji niezależności – że musimy odwołać się do własnej wewnętrznej siły i aż do skutku przeciwstawiać się tkwiącym w nas wątpliwościom oraz wszystkim czynnikom zewnętrznym rozpraszającym naszą uwagę. Nawołuje nas do wyzwolenia się od strachu i przejęcia raz na zawsze kontroli nad własnym życiem. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - Psychologia (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Był sobie pies / Bruce W. Cameron ; 1)
Czas trwania: 9 godz. 05 min.
Poprzednie wyd. książkowe pt.: Misja na czterech łapach, 2012.
Oto pełna głębokich uczuć i zdumiewająca opowieść o oddanym psie, który życiową misją czyni wpajanie swoim właścicielom znaczenia miłości i pogody ducha. To powołanie wypełnia na przestrzeni... kilku żyć. Bailey jest zszokowany - po krótkim i smętnym życiu, jakiego doświadczył w postaci bezpańskiego kundla odradza się w ciele niesfornego szczeniaka. Kiedy trafia pod opiekę ośmiolatka Ethana, który kocha go całym sercem, odkrywa nowe oblicze - dobrego, poczciwego psiaka. Jednak życie u uwielbianej rodziny to nie koniec przygód Baileya. Ponownie odradza się w postaci kolejnego psa! Był sobie pies to pokrzepiająca i pomysłowa historia. Doprowadza czytelnika do skrajnych emocji - jest jednocześnie uroczo zabawna i dotkliwie przejmująca. Ta książka w piękny sposób pokazuje, że miłość nie zna granic oraz że nasi najbliżsi zawsze są przy nas. Najważniejsze przesłanie powieści głosi, że każda istota na ziemi urodziła się z misją. WSZYSTKIE PSY IDĄ DO NIEBA... CHYBA, ŻE MAJĄ NIEDOKOŃCZONE SPRAWY NA ZIEMI Czyta Robert Michalak [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - lit.amer. (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 14 godz. 28 min 1 s.
Zapomnij o starej koncepcji emerytury i całej reszcie planów odkładania życia na później - nie musisz czekać. Co więcej, jest wiele powodów, by nie czekać, szczególnie w tych nieprzewidywalnych czasach zawirowań gospodarczych. O czymkolwiek byś nie marzył - ucieczce od wyścigu szczurów, wspaniałych podróżach po świecie, miesięcznym pięciocyfrowym dochodzie bez żadnego zaangażowania lub tylko o pełniejszym życiu, w większym stopniu wolnym od pracy - ta książka jest dla ciebie przewodnikiem. Pokazuje ona, jak krok po kroku zaprojektować sobie luksusowy styl życia. Opowiada o tym: Ľ jak Tim Ferriss przeszedł od dochodu 40 tysięcy dolarów rocznie przy pracy po 80 godzin tygodniowo do 40 tysięcy MIESIĘCZNIE przy pracy po 4 godziny tygodniowo Ľ jak zlecić obsługę swojego życia zagranicznym wirtualnym asystentom za pięć dolarów na godzinę i robić to, co się chce Ľ jak najbardziej rozchwytywani artyści podróżują po świecie, nie porzucając swojej pracy Ľ jak w ciągu 48 godzin wyeliminować 50% swojej pracy, stosując reguły zapomnianego włoskiego ekonomisty Ľ jak zamienić długotrwale budowaną karierę na krótkie epizody intensywnej pracy z częstymi „miniemeryturami” TO NOWE, ROZSZERZONE WYDANIE ZAWIERA: Ľ ponad pięćdziesiąt praktycznych wskazówek i analiz przypadków podanych przez czytelników (również całe rodziny), którzy podwoili swoje dochody, poradzili sobie z powszechnymi problemami i na nowo odkryli siebie, obierając za punkt wyjścia książkę w jej pierwotnej wersji Ľ autentyczne wzory, które można kopiować w celu eliminacji e-maili, negocjacji z szefami i klientami lub zdobycia prywatnego kucharza za mniej niż 8 dolarów za posiłek Ľ wyjaśnienie, jak zasady projektowania stylu życia mogą się sprawdzić w nieprzewidywalnych czasach zawirowań gospodarczych Ľ najnowsze narzędzia i triki oraz skróty rozwiązań technicznych pozwalających żyć jak dyplomata lub milioner, nie będąc ani jednym, ani drugim Czym się zajmujesz? Tim Ferriss ma problem z odpowiedzią na tak postawione pytanie. W zależności od tego, kiedy pytasz, ten kontrowersyjny wykładowca gościnny Uniwersytetu Princeton może odpowiedzieć: „Ścigam się na motocyklach w Europie”, „Jeżdżę na nartach w Andach”, „Nurkuję z akwalungiem w Panamie”, „Tańczę tango w Buenos Aires”. Tim ponad pięć lat poświęcił na zgłębianie sekretów Bogactwa w Zupełnie Nowy Sposób, szybko rosnącej subkultury, odrzucającej „plan życia odłożonego na później” (slave › save › retire, czyli niewolniczo pracuj › oszczędzaj › bądź emerytem) i zamiast tego zdobywającej nową walutę - czas i mobilność - w celu stworzenia luksusowego stylu życia tu i teraz. Bez względu na to, czy jesteś wciąż zajętym pracownikiem najemnym, czy przedsiębiorcą uwiązanym do swojej firmy, ta książka będzie dla ciebie kompasem wskazującym drogę do nowego, rewolucyjnego świata. O AUTORZE Timothy Ferriss, określony przez magazyn „Fast Company” mianem jednego z „najbardziej innowacyjnych biznesmenów w roku 2007”, jest inwestorem typu „angel” i autorem oryginalnej wersji bestsellera numer jeden „New York Timesa”, „Wall Street Journal” i „Business Week”, czyli 4-godzinnego tygodnia pracy, opublikowanego już w trzydziestu pięciu krajach. Ponad sto razy wypowiadał się w mediach, takich jak „New York Times”, „Economist”, „Time”, „Forbes”, „Fortune”, CNN i CBS. Mówi w sześciu językach, z różnych miejsc na świecie prowadzi międzynarodową firmę za pośrednictwem bezprzewodowego internetu, a od roku 2003 jest popularnym wykładowcą na Uniwersytecie Princeton, gdzie promuje przedsiębiorczość jako narzędzie projektowania idealnego stylu życia i zmieniania świata. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Audiobook)
(Motywacja)
Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle – z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów. Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, Nie narzekaj! oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 3 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Pozytywny pies : opowieść o sile pozytywności Dokument dźwiękowy] / Jon Gordon ; [przekł. Marcin Kowalczyk]. - Warszawa : MT Biznes, cop. 2013. - 1 płyta (CD) (1 godz. 56 min 53 s) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Prosta Droga do Wiedzy)
Muz. Grzegorz Dondziłło.
Odkryj korzyści płynące z pozytywnego nastawienia! Jeśli jesteś zmartwiony, zapracowany, zagubiony lub masz kogoś takiego wśród rodziny lub znajomych, koniecznie przeczytaj tę książkę. Każdy z nas ma w sobie dwa psy. Jeden jest pozytywny, szczęśliwy, optymistyczny i pełen nadziei. Drugi zaś jest negatywny, zły, smutny, pesymistyczny i strachliwy. Te dwa psy często w nas walczą - i zgadnij, który z nich w końcu zwycięża? Ten, którego częściej karmisz. Tak zaczyna się historia o negatywnie nastawionym do świata kundlu, który wabi się Matt, oraz o dużym psie o imieniu Bubba, który uczy swojego kolegę, w jaki sposób każdego dnia karmić się pozytywnym nastawieniem… i w rezultacie Matt zmienia całe swoje życie i schronisko, które nazywa domem. Pozytywny pies to inspirująca, podnosząca na duchu opowieść przedstawiająca strategie i korzyści pozytywnego nastawienia oraz zasadnicze prawdy życia: pozytywne nastawienie sprawia, że nie tylko ty stajesz się lepszy. Lepsi stają się też wszyscy wokół. Jon Gordon przekazywał proste strategie przedstawione w tej książce wielu firmom z listy Fortune 500, zawodowym drużynom sportowym, sportowcom, władzom oświatowym i organizacjom typu non-profit. Dowodami skuteczności tych zasad są niezliczone historie opowiadane przez klientów Jona. Okazuje się, iż strategie te pozwoliły: - zwiększyć zyski, - zmotywować sprzedawców, - poprawić skuteczność zespołów, - wychować pozytywne dzieci, - rozwinąć kariery i poprawić małżeństwa, - a także doprowadzić do licznych sukcesów indywidualnych i zespołowych. Każdy, kto chce pokonać swoją negatywną stronę i stać się bardziej pozytywnym człowiekiem, powinien sięgnąć po tę książkę, która zapewnia inspirację i konkretny plan działania pozwalający nakarmić siebie i swój zespół pozytywnymi emocjami. A gdy nakarmisz pozytywnego psa - tkwiącego w tobie i w innych - wygrywają na tym wszyscy! [www.audiobook.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - Psychologia (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Psychologia Biznesu)
(Audiobook)
Czas trwania: 7 godzin 23 minuty.
Wbrew temu, co twierdzą ludzie, którzy osiągają słabe wyniki, sukces w sprzedaży nie jest wynikiem pomyślnych okoliczności. Można go osiągnąć bez względu na rynek, produkt, firmę czy konkurencję. Wszystko zależy od człowieka – od sprzedawcy. Niniejsza książka nie przypomina żadnego innego podręcznika sprzedaży. NIE jest oparta na wynikach szeroko zakrojonych, kosztownych badań przeprowadzonych przez globalną firmę doradczą. NIE jest poświęcona procedurom i metodologiom sprzedaży, mimo że pozycje zawierające informacje o nich są niezwykle przydatne. NIE opisuje też doświadczeń i przygód autora w świecie sprzedaży (choć znajdziesz na jej kartach kilka krótkich anegdot). Jest w niej jednak mowa o TOBIE – o sposobie myślenia i zestawie umiejętności, których potrzebujesz, żeby odnieść sukces. Anthony Iannarino zamiast mówić to, co chcemy usłyszeć, i wciskać nam kolejny poradnik typu „jak szybko się wzbogacić” albo „jak zrzucić wagę bez ćwiczeń, podwajając spożycie węglowodanów”, skupia się na tym, co łączy wszystkich skutecznych sprzedawców na świecie, bez względu na branżę i organizację, w której pracują: na ich cechach osobowości oraz posiadanych umiejętnościach. Opisuje szczegółowo dziewiętnaście takich cech i umiejętności najwybitniejszych sprzedawców, w tym: samodyscyplinę, czyli dotrzymywanie zobowiązań podejmowanych wobec siebie i innych; odpowiedzialność, czyli przyznawanie się do osiąganych wyników; konkurencyjność, czyli otwartość na rywalizację zamiast strachu przed nią; pomysłowość, czyli umiejętność tworzenia wyjątkowego rozwiązania na bazie wyobraźni, doświadczenia i wiedzy; opowiadanie historii, czyli budowanie mocnych relacji poprzez prezentowanie opowieści, w których klient jest bohaterem a sprzedawca jego przewodnikiem; diagnozowanie, czyli zaglądanie pod podszewkę rzeczywistości w celu zrozumienia prawdziwych wyzwań i potrzeb klienta. Kiedy już poznasz najważniejsze strategie zaprezentowane przez Iannarino, będzie ci znacznie łatwiej wybrać konkretne taktyki sprzedaży twojego produktu swoim klientom. Bez względu na to, czy obsługujesz wielkie korporacje, małe firmy, czy klientów indywidualnych, będziesz raz po raz wracał do tej książki po sprawdzoną wiedzę, wypróbowane strategie i naprawdę użyteczne wskazówki. *** ANTHONY IANNARINO jest znanym na całym świecie mówcą, autorem książek i liderem sprzedaży. Jego ceniony blog przyciąga średnio 65 tysięcy czytelników miesięcznie. Iannarino jest szefem bardzo skutecznego zespołu sprzedawców, wygłasza prelekcje w organizacjach sprzedażowych w całym kraju i wykłada w Capital School of Management and Leadership, będącej częścią Capital University. Mieszka z rodziną w Westerville w stanie Ohio. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (2 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Siła pozytywnych opinii / John Jantsch ; [przekład Magda Witkowska]. - Warszawa : MT Biznes, cop. 2010. - 1 płyta CD (10 godzin 26 minut 21 sekund) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Marketing)
Czas trwania: 10 godzin 26 minut 21 sekund.
Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom – to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów. Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom. Oto kilka wskazówek: ĽRozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać. ĽSprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego. ĽPrzekazuj klientom odpowiednie informacje. Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscy członkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna. Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego, kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużych środków na działalność marketingową. John Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologii cyfrowych, a także autorem nagradzanych publikacji społecznościowych oraz biblii marketingu w małej firmie, czyli książki Duct Tape Marketing. Zgodnie z filozofią Zappos budowanie wspaniałego doświadczenia wymaga nawiązywania osobistej i emocjonalnej więzi zarówno z pracownikami, jak i z klientami. To właśnie takie więzi stanowią temat rozmów, które ludzie prowadzą z przyjaciółmi i rodziną. Z tej książki dowiesz się, jak dostarczyć ludziom tematu do rozmów. - Tony Hsieh, dyrektor generalny Zappos.com, autor książki Dawaj innym szczęście Chyba niewielu ludzi tak dobrze zna się na marketingu małych firm, jak John. Jestem przekonany, że żadna z tych osób nie dzieli się tak chętnie z innymi swoimi wskazówkami i przemyśleniami. Tak właściwie na co czekasz? Ta książka zarobi na siebie w jeden dzień. - Seth Godin, autor książki Najmocniejsze ogniwo Któż by przypuszczał, że zagadnienie poleceń można omówić w kontekście naukowym? Ja nie przypuszczałem, ale skoro teraz już o tym wiem, chciałbym, żebyś ty również skorzystał z doświadczeń Johna. Recenzje na okładce to w pewnym sensie rekomendacja w czystej postaci. Polecam tę książkę, ponieważ pomoże ci ona odnieść sukces biznesowy. - Guy Kawasaki, współzałożyciel serwisu Alltop Jeżeli z upodobaniem dzwonisz do klientów w ciemno i wyrzucasz pieniądze na reklamę, Siła pozytywnych opinii nie jest dla ciebie. Jeżeli natomiast chciałbyś się dowiedzieć, w jaki sposób możesz skłonić ludzi do tego, żeby rozmawiali o twojej firmie i kierowali do ciebie kolejnych klientów – John ma na to odpowiedź. Swoje rozwiązania przedstawia w ciekawej formie, przytaczając mnóstwo przykładów z życia wziętych. - David Meerman Scott, autor książki Nowe zasady marketingu i PR Czyta: Robert Michalak [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Błogosławiona wina [Dokument dźwiekowy] / Zofia Kossak. - Warszawa : Instytut Wydawniczy Pax, copyright 2017. - 1 płyta CD (7 godz. 37 min) : digital, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 7 godzin 37 minut.
1. wydanie pt.: Beatum scelus.
Przebywający w Rzymie w 1631 roku ciężko chory książę Mikołaj Sapieha, wojewoda litewski i właściciel Kodnia, doznaje cudownego uzdrowienia przed obrazem Matki Bożej Gregoriańskiej. Jego prośba o podarowanie obrazu spotyka się z odmową papieża Urbana VIII. Książe z iście kmicicową fantazją porywa obraz i wywozi do Polski, aby w rodzinnym Kodniu oddawać mu cześć i dziękować Matce Bożej za odzyskane zdrowie. Za ten czyn zostaje wyklęty przez papieża. Zofia Kossak z właściwą sobie przenikliwością opisuje przemianę duchową bohatera z magnata-gwałtownika w pokutnika-pielgrzyma i pokazuje, w jaki sposób zbrodnia świętokradztwa może się stać błogosławioną winą. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - lit.pol. (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Moje przygody z marketingiem [Dokument dźwiękowy] / Philip Kotler ; [przekład Dorota Gasper]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2018. - 1 płyta audio CD (5 godz. 24 min 17 s) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czas trwania: 5 godzin 24 minuty 17 sekund.
Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych wykorzystywanych przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. To on wprowadził do dziedziny takie koncepcje jak marketing społeczny czy demarketing. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej i nadal wykłada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu został po raz pierwszy wydany w roku 1961, a niedawno ukazało się jego 14. wydanie. Wciąż jest pozycją obowiązkową dla studentów marketingu. Moje przygody z marketingiem to pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi książkami. Pisze na temat różnych zastosowań marketingu: w muzeach, w świecie polityki, w organizacjach non profit, w miastach, szpitalach oraz w kontekście społecznej odpowiedzialności firmy. Dzięki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty tej dziedziny, ale również dowiesz się co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swoją firmę. *** Po raz pierwszy piszę coś, co ma charakter autobiograficzny. Jeśli choć trochę mnie kojarzysz, pewnie słyszałeś o 4P. Za tym skrótem kryje się miks marketingowy, czyli produkt (product), cena (price), dystrybucja (place) i promocja (promotion). Na miks marketingowy, stworzony w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku, składały się najważniejsze elementy procesu marketingowego. Moja książka Marketing, w której zajmuję się koncepcją 4P, stała się najpopularniejszym podręcznikiem na studiach z tej dziedziny na całym świecie. Obecnie na rynku znajduje się jej czternaste wydanie. Opublikowałem również 55 innych książek traktujących o marketingu, ale poruszających także inne tematy. Moje badania zaowocowały różnymi nagrodami, jak również 14 tytułami doktora honoris causa. Drogi Czytelniku, chciałbym podzielić się z tobą podróżą mojego życia. Philip Kotler [platon.com.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 3 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy)
(Książki dla Profesjonalistów)
Czas trwania: 10 godz. 5 min 34 s.
Na opak. : Autorzy bestsellerowej Freakonomii.
Zbiór zredagowanych wpisów z najbardziej poczytnego bloga we wszechświecie. To idealny rozwiązanie dla milionów czytelników, którzy uwielbiają wszystko, co związane z freakonomią. Ta książka - zaskakująca, elokwentna i dowcipna - to kolejny dowód geniuszu autorów. To ten sam geniusz, za sprawą którego odnieśli oni międzynarodowy sukces: 7 milionów sprzedanych egzemplarzy książki w 40 językach. Po publikacji Freakonomii jej autorzy założyli blog, który prowadzą do dziś. Piszą tam w mniej oficjalnym i bardziej osobistym stylu, a ich przemyślenia są czasem jeszcze bardziej szalone niż te zawarte w książce. W niniejszym tekście odpowiadają na szereg dość niecodziennych pytań: Dlaczego obsługa pokładowa samolotu nie dostaje napiwków? Jaką metodę ataku byś wybrał, gdybyś był terrorystą? Dlaczego w KFC co chwila brakuje smażonego kurczaka? Przez ostatnich dziesięć lat Steven D. Levitt i Stephen J. Dubner opublikowali na Freakonomics.com ponad 8 tysięcy wpisów. Sami otwarcie przyznają, że wiele z nich jest do niczego. Postanowili je wszystkie przejrzeć i wybrali te najlepsze z najlepszych. Dzięki temu dowiesz się, na jakie tematy ludzie kłamią, dlaczego warto rozważyć wprowadzenie podatku od seksu oraz… tak, tak… kiedy warto obrabować bank (odpowiedź: nigdy, zwrot z inwestycji jest strasznie marny). Levitt i Dubner piszą tu również sporo o własnych zainteresowaniach i pasjach, od hazardu, przez golfa i tryktraka, aż po wycofanie z obiegu jednocentówek. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 3 (2 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy)
Czas trwania: 6 godz. 28 min 24 s.
Opis i dane dotyczące sprzętu zaczerpnięto z etykiety i płyty.
U góry etykiety: Prosta drodza do wiedzy.
Myśl jak Freak” – najbardziej dotychczas rewolucyjne dzieło Stevena D. Levitta i Stephena J. Dubnera. Z typową dla siebie mieszanką interesujących historii i niekonwencjonalnych analiz pokazują swój proces myślowy i uczą myśleć w sposób nieco bardziej efektywny, kreatywny i racjonalny, a więc myśleć jak freak. Jak zawsze w ich przypadku, nie ma tematów tabu. Piszą o wszystkim – od świata biznesu po filantropię, sport i politykę. Celem jest przeprogramowanie twojego mózgu. Kilka kRoków na drodze ku myśleniu jak freak: naucz się mówić „nie wiem” myśl jak dziecko opanuj sztukę posługiwania się zachętami naucz się przekonywać ludzi, którzy nie chcą być przekonani poznaj zalety rezygnowania Levitt i Dubner postrzegają świat całkowicie odmiennie niż większość ludzi. Nigdy wcześniej ci obrazoburczy myśliciele nie ujawnili tak dużo ze swojego warsztatu, a ich książki nie były tak zabawne w lekturze. Dołącz do nich! [www.audiobook.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - Psychologia (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Bądź liderem [Dokument dźwiękowy] / John C. Maxwell ; przekład Anita Doroba. - Warszawa : MT Biznes, 2014. - 1 płyta CD (6 godz. 55 min 01 s) : digital, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 6 godz. 55 min 1 s.
Na pudełku: Audiobook. Prosta droga do wiedzy.
Uzupełnij swoją biblioteczkę biznesową o podstawową i klasyczną książkę Johna C. Maxwella Bądź liderem! - bestseller sprzedany już w ponad milionie egzemplarzy. Ponadczasowe zasady zastosowane w życiu twoim i twojej organizacji przyczynią się do pozytywnych zmian w zakresie osobistej rzetelności i samodyscypliny. W swoim wyjątkowym stylu doktor Maxwell odkrywa: Prawdziwą definicję przywództwa „Przywództwo to wywieranie wpływu. To właśnie to. Nic dodać, nic ująć… Ktoś, kto tylko myśli, że przewodzi, a nie znajduje nikogo, kto by za nim podążał jest jedynie spacerowiczem.” Cechy przywództwa „Przywództwo nie jest ekskluzywnym klubem dla tych, którzy „się z tym urodzili”. Cechy będące surowcem dla przywództwa można nabyć. Połącz je z pragnieniem i nic nie powstrzyma cię przed staniem się przywódcą.” Różnica między zarządzaniem i przywództwem „Zapewnienie, że praca zostanie wykonana przez innych to dokonanie menedżera. Inspirowanie innych do lepszej pracy to dokonanie przywódcy.” Nieważne, na którym szczeblu przywództwa się znajdujesz. Książka Bądź liderem! zainspiruje cię, jak zainspirować innych swoim zaangażowanym, wizjonerskim przywództwem. John C. Maxwell jest uznanym w świecie ekspertem w dziedzinie przywództwa, wykładowcą i autorem, który sprzedał już ponad dwanaście milionów swoich książek. Jego organizacje przeszkoliły już ponad milion przywódców na całym świecie. Doktor Maxwell jest założycielem firm Injoy Stewardship Services oraz EQUIP. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - Psychologia (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Audiobook : droga prosta do wiedzy)
Czas trwania: 7 godzin 56 min 6 s.
Każda porażka może być początkiem zwycięstwa! Każde niepowodzenie – zawodowe czy osobiste – może stać się impulsem do rozwoju, jeśli tylko będziesz dysponować odpowiednimi narzędziami i nastawieniem, by przeistoczyć porażkę w źródło korzyści. Na podstawie blisko pięćdziesięciu lat doświadczeń przywódczych dr Maxwell kreśli mapę sukcesu. Prowadzi ona przez jedenaście punktów, które wpisują się w DNA ludzi zdolnych odnosić sukcesy w obliczu problemów, porażek i strat: Pokora – duch nauki Fakty – fundament nauki Odpowiedzialność – pierwszy krok nauki Doskonalenie się – zasadniczy cel nauki Nadzieja – motywacja do nauki Przyswajanie wiedzy – ścieżka nauki Przeciwności losu – katalizator nauki Problemy – okazja do nauki Złe doświadczenia – perspektywa sprzyjająca nauce Zmiana – cena nauki Dojrzałość – wartość nauki W chwilach słabości nauka przychodzi z trudem. Gdy coś idzie nie tak, potrzeba nie lada samodyscypliny i siły woli, by ujrzeć w porażce możliwości oraz wiedzę, jaką ona ze sobą niesie. Dzieje się tak, ponieważ samo doświadczenie porażki nie jest cenne – największą wartość osiągniesz wtedy, gdy poddasz je analizie i wyciągniesz wnioski.[MT Biznes, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - Psychologia (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Świadome życie [Dokument dźwiękowy] : nadaj życiu głębszy sens / John C. Maxwell ; [przekł. Monika Malcherek]. - Warszawa : MT Biznes, cop. 2016. - 1 płyta CD (9 godz. 18 min 50 s) : digital, stereo ; 12 cm.
(Prosta Droga do Wiedzy)
Na 4 s. okł.: Zarządzanie. Psychologia biznesu.
Każdy pragnie, by jego życie miało znaczenie. Prawdopodobnie chcesz czynić dobro, być pożytecznym, uczynić coś szlachetnego i znaczącego. Wątpisz, że to wszystko jest w twoim zasięgu? Czy uważasz, że aby zrobić coś pozytywnego dla świata, musisz osiągnąć określony wiek, mieć sporo pieniędzy, sławę czy wpaść na doskonały pomysł? Dobra wiadomość jest taka, że żadna z tych rzeczy nie jest konieczna, by czynić dobro i pozostawić po sobie jakiś ślad. Aby nadać swemu życiu znaczenie, trzeba po prostu żyć świadomie. Jeśli pragniesz zmieniać świat, wysoko cenisz ludzi i jesteś gotów z nimi współdziałać, wartościowe życie jest w twoim zasięgu. John Maxwell uważa książkę Świadome życie za najważniejszą, jaką kiedykolwiek napisał. Opowiada w niej o swojej własnej ścieżce ku szlachetności i wskazuje, jakie dokładnie kroki ty musisz podjąć, by się na niej znaleźć. Pokazuje, jak zacząć od małych kroków, lecz mieć wielkie aspiracje, odnaleźć swą życiową misję i przeżywać każdy dzień tak, jakby był naprawdę ważny ¬- ponieważ taki właśnie jest! John C. Maxwell jest autorem bestsellerów z listy „New York Timesa”, coachem oraz mówcą, którego książki sprzedały się w nakładzie ponad dwudziestu pięciu milionów egzemplarzy i zostały przetłumaczone na pięćdziesiąt języków. W 2014 roku został uznany za wiodącego lidera w biznesie przez American Management Association® i za najbardziej wpływowego eksperta w dziedzinie przywództwa na świecie przez magazyny „Business Insider” oraz „Inc.”. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - Psychologia (2 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 4 godz.
50 inspirujących rozważań Nicka Vujicica. Nick Vujicic urodził się bez rąk i nóg, ale pokonał ograniczenia wynikające z niepełnosprawności i jest dziś szczęśliwym, spełnionym człowiekiem. Swoją siłę czerpie z wiary w bezgraniczne pokłady miłości i mocy, jakie Bóg oferuje każdemu z nas. Książka Bez granic! to zbiór pięćdziesięciu rozważań, w których Nick Vujicic dzieli się swoimi najcenniejszymi odkryciami. Podpowiada, jak z odwagą i determinacją pokonywać życiowe przeszkody. Niezależnie od tego, czy zmagasz się z trudnościami w sferze wiary, relacji międzyludzkich lub pracy, czy może nie radzisz sobie z gniewem, masz problemy ze zdrowiem, doskwiera ci niskie poczucie własnej wartości lub brakuje ci odwagi, by realizować marzenia, przedstawione w tej książce rady oparte na zasadach biblijnych w połączeniu z pozytywną postawą Nicka pomogą ci zmienić swoje życie i przezwyciężyć ograniczenia – ponieważ Bóg kocha cię bez granic! Chwała niech będzie Bogu, który przez swoją potężną działającą w nas moc jest w stanie uczynić daleko więcej niż to, o co Go prosimy lub choćby co umiemy sobie wyobrazić. Jego możliwości przewyższają nasze najśmielsze wyobrażenia, życzenia, myśli i nadzieje. [www.audiobook.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 11 godzin 6 minut 54 sekundy.
Taka praca nie ma sensu! należy do tych nielicznych książek, które mają moc dogłębnego zmieniania naszego życia zawodowego i osobistego. Wymagania przewyższają nasze możliwości. Etyka „więcej, szybciej” powoduje powstawanie niewidzialnych, lecz uciążliwych kosztów, które szkodzą naszej kreatywności, koncentracji, energii i pasji. Codziennie niemal 75 procent pracowników na całym świecie czuje się nie w pełni zaangażowanych w pracę. Książka przedstawia przełomowe podejście do regeneracji życia w taki sposób, aby uzyskiwać większą satysfakcję i wydajność, zarówno w pracy, jak i poza nią. Zestawiając odkrycia wielu dziedzin nauki zajmujących się osiąganiem wysokich wyników, Tony Schwartz w przekonujący sposób argumentuje, że ignorujemy cztery podstawowe potrzeby, których zaspokajanie daje nam energię do osiągania wybitnych wyników: potrzebę równowagi (fizyczną), bezpieczeństwa (emocjonalną), samorealizacji (umysłową) i znaczenia (duchową). Najlepiej funkcjonujemy nie wtedy, gdy przed długi okres pracujemy na wysokich obrotach, jak komputer, lecz gdy regularnie przechodzimy od zużywania do regenerowania energii związanej z każdą z tych czterech potrzeb. Organizacje przeszkadzają w osiąganiu optymalnych wyników, bo ciągle wymagają coraz więcej. Tymczasem powinny raczej starać się zaspokajać cztery podstawowe potrzeby ludzi, aby codziennie uwalniać i rozniecać w nich wszystko co najlepsze. W oparciu o szeroką współpracę z takimi instytucjami, jak Google, Ford, Sony, Ernst & Young, Shell, IBM, Los Angeles Police Department i Cleveland Clinic, Schwartz kreśli mapę ukazującą drogę do nowych sposobów pracy. Na poziomie osób indywidualnych wyjaśnia, w jaki sposób tworzyć codzienne rytuały, które intensywny wysiłek równoważą regularną regeneracją, wyczerpanie emocjonalne niwelują ćwiczeniami zapewniającymi większą odporność, krótkotrwałe skupienie na najpilniejszych sprawach zamieniają w myślenie bardziej kreatywne i strategiczne, a krótkowzroczne zaangażowanie w doraźne wyniki zastępują przestrzeganiem wartości prowadzącym do wyższego dobra. Na poziomie organizacyjnym przedstawia nowe praktyki, kierunki działania i przekazy kulturowe, które z powodzeniem wykorzystują jego klienci. Książka daje instytucjom, liderom i osobom indywidualnym praktyczne, sprawdzone strategie lepszego radzenia sobie z coraz większymi wymaganiami, z jakimi mamy do czynienia w tym coraz bardziej skomplikowanym świecie. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - Psychologia (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej